اتصال لپ تاپ به تلویزیون شارپ دیدگاه خود را بنویسید

نحوه اتصال لپ تاپ به تلویزیون شارپ:

اتصال تلویزیون شارپ خود به لپ تاپ می تواند با استفاده از کابل انجام شود که صفحه نمایش را روی مانیتور لپ تاپ شما به صفحه تلویزیون منتقل می کند. رایانه ها دارای درگاه های( Video Graphics Array (VGA) یا Digital Video Interface (DVI) هستند. تلویزیون های LCD شارپ دارای درگاه VGA و درگاه چندرسانه ای High Definition Multimedia (HDMI) هستند که می توان از آن برای اتصال تلویزیون به کامپیوتر استفاده کرد. پس از اتصال این دو ، صفحه بزرگتر تلویزیون به کار و سرگرمی کمک می کند.

گام1:
قبل از وصل کردن هر سیم کابل ، کامپیوتر و تلویزیون خود را خاموش کنید.

گام2:
نوع اتصال را در لپ تاپ خود تعیین کنید. شما یک اتصال VGA (برای خرید کابل VGA می توانید با کلیک برروی کلمه انواع مختلف آن را مشاهده کنید.)یا یک اتصال DVI خواهید داشت. VGA بنادر مستطیل شکل با سوراخ 15 پین است. اتصال DVI بزرگتر است ، دارای 24 سوراخ پین و 4 سوراخ بزرگتر در کنار اتصال اصلی است. با اتصال VGA می توانید از کابل VGA استفاده کنید. تلویزیون دارای درگاه VGA نیز هست. اگر اتصال DVI دارید ، می توانید با کابل DVI به VGA یا کابل DVI به HDMI متصل شوید.

گام3:
بسته به اتصال لپ تاپ ، یک انتهای کابل خود را به لپ تاپ وصل کنید. انتهای دیگر کابل را به درگاه VGA تلویزیون خود وصل کنید. اگر از درگاه DVI به HDMI استفاده می کنید ، انتهای HDMI کابل را به درگاه HDMI در پشت تلویزیون خود وصل کنید.

گام4:
تلویزیون و لپ تاپ را روشن کنید. بر روی دکمه “شروع” در گوشه سمت چپ پایین دسک تاپ کلیک کنید تا از فهرست شروع باز شود. بر روی “کنترل پنل” ، سپس “ظاهر و شخصی سازی” کلیک کنید و سپس در قسمت “شخصی سازی” ، بر روی “تنظیم وضوح صفحه” کلیک کنید.

گام5:
روی صفحه نمایش داده شده “2” کلیک کنید و روی منوی کشویی کنار “وضوح” کلیک کنید. نوار لغزنده را به وضوح صفحه تلویزیون خود منتقل کنید. برای اطلاع از وضوح صفحه نمایش شما ممکن است نیاز به مشورت با صاحب تلویزیون داشته باشید.

گام6:
برای تنظیم چگونگی مشاهده رومیزی در تلویزیون و لپ تاپ خود ، روی منوی کنار “نمایشگرهای چندگانه” کلیک کنید. بر روی دکمه “اعمال” در انتهای پنجره کلیک کنید ، و سپس “OK” را کلیک کنید تا پنجره بسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *