اتصال لپ تاپ HDMI به یک تلویزیون قدیمی 2

نحوه اتصال یک لپ تاپ HDMI به یک تلویزیون قدیمی:
طراحی لپ تاپ با درگاه چندرسانه ای با کیفیت بالا به شما امکان می دهد آن را مستقیماً به یک تلویزیون با کیفیت بالا با یک کابل HDMI وصل کنید(با کلیک برروی کابل HDMI از انواع مختلف آن در فروشگاه دیجیکو دیدن کنید.) تا نمایش صفحه لپ تاپ خود را بر روی تلویزیون مشاهده کنید. سیگنال HDMI حاوی فیلم دیجیتال با کیفیت بالا و حداکثر هشت کانال صوتی است که تصاویر و صدا را تولید می کنند. اما برای اتصال چنین لپ تاپ به تلویزیون قدیمی تر که از HDMI پشتیبانی نمی کند ، برای تبدیل سیگنال به روشی که می توانید بخوانید ، به مبدل نیاز دارید. تلویزیون شما باید جک های ورودی ویدیویی و صوتی کامپوزیتی داشته باشد.

گام1:
یک انتهای کابل HDMI را به درگاه HDMI روی لپ تاپ و سر دیگر را به درگاه ورودی HDMI مبدل وصل کنید.

گام2:
یک انتهای کابل تصویری کامپوزیت RCA (با کلیک برروی کلمه کامپوزیت RCA از نمونه داخل فروشگاه دیجیکو دیدن کنید.) را به سه جک خروجی مبدل وصل کنید ، و انتهای دیگر را به جکهای ورودی درخت مجموعه تلویزیون قدیمی کنید. از کانکتورهای زرد برای فیلم ، قرمز برای صدا “راست” و سفید برای “چپ” استفاده کنید.

گام3:
لپ تاپ را روشن کنید ، با استفاده از سیم آداپتور برق آن ، مبدل را وصل کنید و تلویزیون را روشن کنید.

گام4:
انتخابگر ورودی را بر روی تلویزیون تنظیم کنید تا ویدیویی را از ورودی که مبدل را به آن وصل کرده اید نشان دهد. تلویزیون قدیمی شما نمایشگر صفحه رایانه شما و هر صدایی را شامل می شود.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

2 دیدگاه

  1. چرا هنگام اتصال مک به تلویزیون از طریق پورت.تصویر صورتی می شود.ممنون که پاسخگو هستید

    1. امکان داره تبدیل مک یا کابل hdmi شما قطع و وصلی داشته باشه . سعی کنید به طور جداگانه تست کنید تا قطعه معیوب مشخص شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *