اضافه کردن چاپگر توسط یک آدرس IP دیدگاه خود را بنویسید

نحوه اضافه کردن چاپگر توسط یک آدرس IP:
اگر از یک رایانه در یک شبکه استفاده می کنید ، ممکن است چندین چاپگر وجود داشته باشد که هر کس در همان شبکه می تواند از آن استفاده کند. چاپگرهای شبکه به صرفه جویی در هزینه های چاپ کمک می کنند و به کاربران این امکان را می دهد تا از یک پرینتر پر سرعت در مقابل یک چاپگر کندتر که مستقیماً به یک کامپیوتر متصل می شود ، استفاده کنند. اگر نمی دانید چگونه به چاپگر روی شبکه دسترسی داشته باشید ، نمی توانید هر چیزی را روی چاپگر چاپ کنید. برای دسترسی به چاپگر شبکه ای ، باید چاپگر را با استفاده از آدرس IP چاپگر به رایانه خود اضافه کنید.

اضافه کردن چاپگر شبکه ای به وسیله آدرس IP یک فرایند ساده است:

گام1:
چاپگر را اضافه کنید
گام2:
آدرس IP چاپگر را اضافه کنید. بسیاری از بخش های IT آدرس IP را به قسمت جلوی چاپگر وصل می کنند. اگر آدرس IP چاپگر را نمی دانید ، به دستورالعمل های بخش 2 نحوه دریافت آدرس IP چاپگر مراجعه کنید.

گام3:
بر روی “شروع” ، سپس “کنترل پنل” کلیک کنید. پوشه “چاپگر” را انتخاب کنید ، و سپس “اضافه کردن چاپگر”. با این کار جادوگر “اضافه کردن یک چاپگر” باز می شود

گام4:
برای اتصال چاپگر جدید گزینه “ایجاد یک بندر جدید” را انتخاب کنید. در مرحله بعد گزینه “Standard TCP / IP Port” را انتخاب کنید.

گام5:
آدرس IP چاپگر را وارد کنید و سازنده و مدل چاپگر را از لیست تولید شده انتخاب کنید.

گام6:
یک نام برای چاپگر انتخاب کنید ، که در پوشه “چاپگر” رایانه شما ظاهر می شود. مراحل نصب جادوگر را تمام کنید. چاپگر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که صفحه آزمایش به درستی چاپ شده است.

یافتن آدرس IP:
گام1:
بر روی “شروع” و سپس “کنترل پنل” کلیک کنید. پوشه “چاپگر” را انتخاب کنید ، و سپس “اضافه کردن چاپگر”.

گام2:
گزینه مرور برای چاپگر شبکه ای را اضافه کنید ، که در پنجره “افزودن چاپگر” یافت می شود. جادوگر “اضافه کردن چاپگر” لیستی از همه چاپگرهای مشترک را جمع می کند.

گام3:
چاپگری را که می خواهید اضافه کنید را انتخاب کنید و هر نامی را که می خواهید کامپیوتر در رایانه شما قرار دارد انتخاب کنید. دستورالعمل های نصب را تمام کنید ، سپس چاپگر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که صفحه آزمایش به درستی چاپ شده است.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *