پیچ گوشتی

انتخاب پیچ گوشتی مناسب دیدگاه خود را بنویسید

انتخاب پیچ گوشتی مناسب:

افرادی که به تعمیرات علاقه دارند نیاز به یک جعبه پیچ گوشتی دارند که براساس سطح تعمیراتی که انجام می دهند باید یک جعبه پیچ گوشتی تهیه کنند که در این مقاله به راهنمایی خرید پیچ گوشتی می پردازیم که می توانید از فروشگاه دیجیکو خرید کنید.

معرفی پیچ گوشتی:

سری های  پیچ در مجموعه های بیت iFixit دارای پیشوند های حکاکی شده اند که نوع سر را نشان می دهند. این پیشوند ها به طور معمول توسط یک عدد که نشان دهنده اندازه سر پیچ گوشتی است، دنبال می شود. مثلا:

PH2 :

(فیلیپس # 2) بزرگ فیلیپس بیت.

PH0 :

(فیلیپس # 0) متوسط فیلیپس بیت.

PH000 :

(فیلیپس # 000) کوچک فیلیپس کمی.



 

جعبه ابزاری را انتخاب کنید که سرپیچ های مورد نیاز شما راداشته باشد.

اندازه سر پیچ گوشتی:

براساس تصویر زیر شما می توانید با اندازه سرپیچ گوشتی ها آشنا شوید.

 


If you find yourself scratching your head over identifying the bits in your tool kit, feel free to use this reference list.

Physical bit shape followed by proper name.

انتخاب پیچ گوشتی مناسب:

مشاغلی وجود دارد که به سادگی برای ابزار قدرت مناسب نیست. در حقیقت، هیچ چیز بهتر از شستشوی و ظرافت یک پیچ گوشتی نیست که به طور معقولی در دست انسان انجام می شود.

در زیر لیستی از برنامه های معمولی که در آن شما از یک پیچ گوشتی استفاده می کنید لیست شده اید و چند بیت بیتی را برای هر کدام مشخص کرده اید، بر اساس نوع پیچ که با آن روبرو می شوید.

مهندسان تعمیر و نگهداری و خدمات:

استفاده از بیت Torx. این ها قوی ترین و مقاوم ترین نوع پیچ های پیچیده است که معمولا در اتومبیل، ماشین آلات و لوازم خانگی یافت می شود. شما همچنین می توانید پیچ ​​های پیچ و مهره در عرشه و دیگر ساخت و ساز درخت پیدا کنید

ساخت کابینت:

استفاده از بیت Slotted. پیچ های پیچیده در مورد ظاهر و ظاهر هستند، از این رو آنها را بیشتر در مبلمان چوبی پیدا خواهید کرد. بیت پیچ گوشتی نوک گرا را که همان عرض – و نه کوچکتر – را از شکاف سر پیچ انتخاب کنید. بیش از حد گسترده و کمی شما را به قطعه کار آسیب می رساند، بیش از حد باریک و آن را به سر پیچ آسیب می رساند

عمران و ساخت و ساز:

استفاده از یک Phillips یا Pozi بیت. این پیچ ها اغلب در ساخت و ساز عموما و کاربردی های چوبی استفاده می شود و از اندازه های 1 تا 4 PT استفاده می شود

در ادامه چند نمونه جعبه پیچ وشتی معرفی میکنیم:

پیچ گوشتی ۳۲ قطعه حرفه ای مدل ۹۱۷۲:

پیچ گوشتی ۳۲ قطعه حرفه ای ابزار مفید پیشنهاد ویژه دیجیکو می باشد این ست شامل ابزارهای مصرفی برای تعمیرات موبایل و لوازم الکترونیکی است که شامل ۱ عدد دسته با قابلیت تعویض سری ۲۹ عدد سری های مختلف (۲ سو و ۴سو و ۶ سو ) است.

این ست پیچ گوشتی دارای انواع سرهای مورد نیاز تعمیرات موبایل و لپ تاپ و هارد و … است که بیشتر تعمیرکاران حرفه ای استفاده می کنند.

پیچ گوشتی ۳۵ قطعه حرفه ای مدل ۹۱۵۳:

پیچ گوشتی حرفه ای ۹۱۵۳ مناسب برای تعمیرکاران حرفه ای.



 

پیچ گوشتی ۴۶ قطعه حرفه ای مدل ۹۱۵۲:

پیچ گوشتی ۴۶ قطعه حرفه ای ابزار مفید پیشنهاد ویژه دیجیکو می باشد این ست شامل ابزارهای مصرفی برای تعمیرات موبایل و لوازم الکترونیکی است که شامل ۱ عدد دسته با قابلیت تعویض سری ۴۲ عدد سری های مختلف (۲ سو و ۴سو و ۶ سو ) است.

پیچ گوشتی 46 قطعه حرفه ای مدل 9177:

پیچ گوشتی 46 قطعه حرفه ای ابزار مفید پیشنهاد ویژه دیجیکو می باشد این ست شامل ابزارهای مصرفی برای تعمیرات موبایل و لوازم الکترونیکی است که شامل ۱ عدد دسته با قابلیت تعویض سری 46 عدد سری های مختلف (۲ سو و ۴سو و ۶ سو ) است.

این ست پیچ گوشتی دارای انواع سرهای مورد نیاز تعمیرات موبایل و لپ تاپ و هارد و … است که بیشتر تعمیرکاران حرفه ای استفاده می کنند.



پیچ گوشتی 72 قطعه حرفه ای مدل JAKEMY -6114:

 ست پیچ گوشتی حرفه ای موبایل و تبلت و نوت بوک اشنا شوید . پیچ گوشتی ۷۲ قطعه حرفه ای مدل JAKEMY -6114 دارای ۳۰ قطعه با سایز  نسبتا بزرگ برای باز نمودن پیچ های بزرگتر و همچنین ۳۵ قطعه برای باز نمودن پیچ های ریز تر که مخصوص موبایل و تبلت میباشد  مورد استفاده قرار میگیرد. پیچ گوشتی ۷۲ قطعه حرفه ای مدل JAKEMY -6114 دارای ۳ قصعه شش ضلعی برای باز کردن پیچ های شش ضلعی بکار میرود.JAKEMY -6114 دارای دو دسته نگهدارنده پیچ به طول ۱۵۰ میلیمتر و ۱۱۰ میلیمتر با قابلیت جقجقه ای و بوکسی میباشد. و همچنین دارای دو میله ثابت و متحرک برای باز نمودن پیچ هایی که جای دست دارند و پیچ هایی که دارای مسیر غیر مستقیم و سخت هستند میباشد .شما با خرید پیچ گوشتی ۷۲ قطعه حرفه ای مدل JAKEMY -6114 لذت یک تعمیر حرفه ای را کسب کنید.



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *