بهترین صفحه کلید تاشو 2020 دیدگاه خود را بنویسید

بهترین صفحه کلید تاشو 2020:
اگرچه ایده آل نیست ، اما گاهی اوقات برای تعطیلات باید کار کنید. همچنین ممکن است شما به طور مکرر مسافرت کنید  ، در حالی که تمام وقت سفر می کنید. در همه این شرایط حمل یک لپ تاپ که می تواند بزرگ و سنگین باشد ایده آل نیست.این روزها دستگاه هایی مانند تبلت ها و حتی اکثر تلفن های هوشمند بسیاری از کارکردهای مشابه رایانه را ارائه می دهند. با این وجود نوشتن مقادیر زیادی متن بر روی تلفن هوشمند یا صفحه کلید رایانه لوحی کارآمدترین یا راحت ترین گزینه نیست. ممکن است یک صفحه کلید تاشو بهترین راه حل باشد

صفحه کلیدهای قابل حمل انواع مختلفی دارند:

صفحه کلید تاشو سفت و سخت و صفحه کلیدهای قابل حمل.
ابعاد هر صفحه کلید از مدل به مدل دیگر کمی متفاوت است. از طرف دیگر ، وزن می تواند یک عامل تعیین کننده باشد.عامل مهمی که باید در نظر داشته باشید باتری است. به عنوان مثال ، اگر مدت طولانی را بدون دسترسی به برق می گذرانید ، به صفحه کلید با ماندگاری طولانی باتری نیاز دارید.

صفحه کلید قابل تاشو چیست؟
صفحه کلید تاشو ، همانطور که از نام آن پیداست ، یک صفحه کلید است که می تواند تاشو شود ، یا در بعضی موارد به صورت رول صفحه نمایش قرار گیرد. معمولاً از صفحه کلید معمولی کوچکتر است. این دو ویژگی تعریف کننده بدان معنی است که بسیار قابل حمل است ، بنابراین به راحتی می توانید هنگام مسافرت یا به سادگی روز خود را با خود ببرید. صفحه کلید از طریق کابل USB یا از طریق بلوتوث به دستگاه های شما وصل می شود.
این لوازم جانبی بسیار مفید است که باعث می شود هنگام مسافرت یا کار از راه دور بتوانیم با کامپیوتر یا لپ تاپ معمولی حمل کنیم. سرمایه گذاری روی صفحه کلید تاشو ایده خوبی است اگر شما اغلب مجبور باشید هنگام تعطیلات کار کنید ، یا اگر به طور مکرر برای کار مسافرت می کنید و باید از توابع ارائه شده توسط رایانه استفاده کنید اما نمی خواهید یک لپ تاپ کامل با خود حمل کنید.
کیبورد قابل تاشو که برای آن استفاده می شود چیست؟
همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم ، یک صفحه کلید تاشو را می توان به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد ، خواه بخواهید آن را در تعطیلات ، در یک سفر کاری یا کار در یک کافه یا پارک بگیرید. یک لپ تاپ می تواند بین 1 تا 3 کیلو وزن داشته باشد ، که شاید خیلی به نظر نرسد ، اما این وزن می تواند پس از حمل آن برای مدتی قابل توجه شود.
مزیت بزرگ کیبورد قابل تاشو این است که به شما امکان می دهد به راحتی تایپ کنید و بنابراین از دستگاه های سبک تر دیگری مانند کامپیوتر استفاده کنید. درست است که ما هرگز به همان اندازه از کیبورد معمولی برخوردار نخواهیم بود ، اما این یک راه حل عملی است که به شما امکان می دهد ضمن لذت بردن از مزایای رایانه ، سبک تر سفر کنید.

به دلیل ابعاد کوچکتر آن ، مسیر بین کلیدها به طور کلی کوچکتر است ، به این معنی که ممکن است خودتان را به طور تصادفی به کلیدهای دیگر ضربه بزنید. برخی از صفحه کلیدهای قابل حمل تمام کلیدهایی را که در صفحه کلید معمولی پیدا می کنیم ندارند. همچنین می تواند ترتیب استفاده از کلیدها را تا حدودی راحت کند.
با این وجود ، چندین صفحه کلید تاشو بسیار خوب در بازار وجود دارد که یک راه حل عملی است و یادآور یک کیبورد سنتی است که مزایای آن دارای تاشو است. در نهایت ، شما به طرح بندی صفحه کلید عادت خواهید کرد و یادآوری می کنید که این موارد برای جلسات کاری طولانی درنظر گرفته نمی شوند بلکه به عنوان یک راه حل جایگزین هنگام کار در حال حرکت هستند

صفحه کلیدهای قابل تاشو بلوتوث چه دامنه ای دارند؟
این بستگی به مدل صفحه کلید تاشو دارد ، اما بیشتر مدل های بلوتوث دامنه آن حدود 10 متر است. این فاصله بیش از اندازه کافی است تا بتوانید روی رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود بنویسید.
آیا صفحه کلیدهای تاشو در رنگ های مختلف وجود دارد؟
به طور کلی ، بیشتر صفحه کلیدهای تاشو به رنگ مشکی کلاسیک عرضه می شوند. همچنین مارک هایی وجود دارند که کیبورد قابل حمل را به رنگ های سفید یا خاکستری می فروشند. اگر به دنبال گزینه ای هستید که کمی رنگارنگ تر باشد ، چندین صفحه کلید قابل حمل در رنگ های مختلف مانند صورتی روشن یا آبی وجود دارد

تاشو / جمع و جور سفت و سخت:
مزایا برای تایپ راحت تر است. بیشتر آنها بی سیم هستند. مقرون به صرفه تر. از محافظت ضد شوک برخوردار باشید. آنها همچنین سبک و تمیز هستند. معمولاً در مقابل آب یا ریختگی مقاوم تر هستند.معایب گران تر است. برای تایپ راحت تر است. بیشتر آنها به جای بلوتوث اتصال USB دارند.
باتری:
بیشتر صفحه کلیدهای تاشو بی سیم هستند و با اتصال بلوتوث کار می کنند. این بدان معناست که عمر باتری محدود است و در برخی از زمان مجبور به شارژ مجدد یا نیاز به تعویض باتری ها خواهید بود. صفحه کلیدهای تاشو که در حال حاضر در بازار یافت می شوند در هنگام مصرف باتری (در هنگام کار و در حالت استراحت) و زمان شارژ بسیار متفاوت است.از طرف دیگر ، صفحه کلیدهای قابل تاشو بدون بلوتوث وجود دارد که از طریق یک کابل USB به دستگاهی که از آن استفاده می کنید متصل می شود. اگر آن دستگاه دارای درگاه USB نیست ، مانند برخی از تبلت ها (که یکی از انواع دستگاه هایی است که شما به احتمال زیاد می خواهید با یک صفحه کلید قابل حمل استفاده کنید) ، همیشه می توانید از آداپتور استفاده کنید.

اتصال:
بیشتر صفحه کلیدهای تاشو در بازار بی سیم و باتری کار می کنند. با این حال ، همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، کیبوردهای تاشو نیز وجود دارد که با یک کابل USB متصل می شوند نیز فروخته می شوند که باعث می شود آنها قابل حمل نباشند. همچنین دستگاه های خاصی وجود دارد که به آداپتور نیاز دارند.

سازگاری:
تمام صفحه کلیدهایی که در رتبه بندی ارائه داده ایم با سه سیستم عامل اصلی سازگار است: iOS ، Windows و Android. بیشتر کیبوردهای فروش نباید در این سه سیستم مشکلی ایجاد کنند ، اما قبل از سرمایه گذاری روی یک ، حتما بررسی کنید که این نیاز برآورده شده است. این کار از شگفتی های ناخوشایند جلوگیری می کند.

این محصول به زودی در فروشگاه دیجیکو ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *