بهترین موس بی سیم 2020 دیدگاه خود را بنویسید

بهترین موس بی سیم 2020:
ماوس رایانه اغلب یک لوازم جانبی ثانویه یا “جانبی” برای یک کامپیوتر محسوب می شود. با این حال ، این می تواند یک مورد از اهمیت زیادی برخوردار باشد. از آنجا که اکثر لپ تاپ ها دارای صفحه لمسی یا پد لپ تاپ هستند ، شما اغلب می توانید بدون استفاده از ماوس کار کنید. حتی ممکن است گاهی اوقات از یک موش قدیمی استفاده کنید که همراه با رایانه رومیزی قدیمی شما بود.

با این حال ، هنگامی که زمان خرید یک موس بی سیم جدید برای خودتان است ، مهم است که یک موس بی سیم با کیفیت بالا را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شخصی شما باشد. این لوازم جانبی به شما امکان می دهد تا برخی از سرگرمی ها و فعالیت های کاری خود را بسیار مؤثرتر و با اطمینان تر دنبال کنید. اگر فکر می کنید موس خود را به روز کنید ، به جای مناسب خود رسیده اید. در زیر راهنمایی وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین موس بی سیم موجود در سال 2020 را انتخاب کنید.راحتی جسمی یکی از مهمترین عواملی است که باید در هنگام انتخاب ماوس بی سیم مورد توجه قرار دهید. راحتی بسیار ضروری است زیرا این موردی است که دست شما بر آن استوار است. بعلاوه ، انتخاب صحیح ماوس برای دست و استفاده خاص شما از ایجاد آسیب های احتمالی مچ دست ، بازو ، آرنج یا حتی شانه جلوگیری می کند. همچنین مهم است که ماوس روی سطحی که بر روی آن قرار می گیرد صاف سر خورد.
نحوه تغذیه ماوس بی سیم یکی دیگر از عوامل مهم در نظر گرفتن است. شما باید در مورد اینکه آیا مدلی را انتخاب می کنید که از باتری های یکبار مصرف استفاده می کند یا یک باتری قابل شارژ داخلی را ترجیح می دهید ، روشن باشد. در حالی که درست است که جایگزینی باتری ها ممکن است آزار دهنده باشد ، اما آنها به طور کلی بسیار طولانی به طول می انجامند. در مورد مدل هایی که دارای باتری قابل شارژ داخلی هستند ، در نظر داشته باشید که بعضی از این موارد در هنگام شارژ مجدد اجازه استفاده نمی دهند.
همچنین باید به دقت نحوه استفاده از ماوس بی سیم خود را به دقت در نظر بگیرید. بیشتر خانه ها برای استفاده های معمولی از یک کاربر متوسط ​​رایانه مناسب هستند. اگر می خواهید فعالیت های خاصی مانند بازی انجام دهید ، باید به دنبال ماوس تخصصی برای آن استفاده خاص باشید. تعداد دکمه هایی که ماوس در آن قرار دارد روی این تصمیم تأثیر می گذارد.
ماوس با کیفیت خوب یک ابزار ضروری برای انجام کارآمد رایانه شما است. علاوه بر این ، دانستن چگونگی انتخاب ماوس مناسب به شما در جلوگیری از صدمات بعدی در دست و مچ دست کمک می کند. با این حال ، طبیعی است که هنگام خرید یک موس بی سیم ، شک و تردید ایجاد شود. بنابراین ، ما به متداول ترین سؤالاتی که مردم هنگام خرید بهترین ماوس بی سیم سال 2020 دارند ، پاسخ خواهیم داد

آیا دکمه های ماوس بی سیم قابل تنظیم هستند؟
در اصل ، امروزه اکثر ماوس های بی سیم موجود در بازار به شما امکان می دهند دکمه های آنها را به صورت دلخواه تنظیم کنید. این امر به ویژه در مورد ماوس های دوپهلو مفید است. با این نوع ماوس ، فرقی نمی کند کاربر راست یا چپ باشد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فقط جهت ماوس را تغییر داده و دکمه های مناسب را برای هر شخصی که از ماوس استفاده می کند پیکربندی کنید.

ماوس های بی سیم که طراحی آنها بیشتر روی بازیهای رایانه ای متمرکز است ، اغلب تعداد بیشتری دکمه را در خود جای می دهند. این امر به منظور فراهم آوردن قابلیت تطبیق پذیری بیشتر برای کاربر است. بنابراین ، علاوه بر دو دکمه اصلی ، می توان از دکمه های اضافی برای انجام کارهای خاص بازی ویدیویی مورد نظر استفاده کرد.

چگونه یک موس بی سیم قدرت خود را بدست می آورد؟
متداول ترین سیستم برای تغذیه ماوس های بی سیم از طریق باتری های یکبار مصرف است. متداول ترین اندازه این باتری AA یا AAA است و هر ماوس بی سیم معمولاً تنها از یک یا دو باتری استفاده می کند. این باتری ها تمایل به ماندن طولانی در خانه های بی سیم دارند و گرچه لزوما بهترین انتخاب محیطی نیستند ، اما کاملاً اقتصادی هستند.

یکی دیگر از سیستم های برق مورد استفاده توسط ماوس های بی سیم ، باتری داخلی قابل شارژ است. با استفاده از این روش ، ماوس با اتصال آن از طریق کابل ، معمولاً کابل USB ، به رایانه یا منبع تغذیه دیگر شارژ می شود. بعضی از مدل ها امکان استفاده از ماوس را هنگام شارژ کردن دارند ، اگرچه معمولاً در هنگام شارژ کردن ماوس کار نمی کند.گزینه قدرت دیگری نیز وجود دارد ، اما معمولاً کمی مقرون به صرفه تر از دو نوع دیگر است که در مورد آنها صحبت کردیم. این خانه های بی سیم فاقد باتری هستند و در هنگام قرار دادن در بالای پایه موس پد ، از القاء تغذیه می شوند. البته حرکتی که ماوس می تواند به ابعاد پایه محدود کند

“DPI” دقیقاً روی ماوس بی سیم چیست؟
DPI مخفف “نقاط در هر اینچ” است. در رابطه با ماوس بی سیم ، به حساسیت ماوس مربوط می شود. یعنی عدد بیان شده در نقاط در هر اینچ به نکاتی اشاره دارد که ماوس بر روی یک صفحه تشخیص می دهد. با یک DPI بالاتر  بیشتر از این تعداد نقاط شناخته شده  حساسیت ماوس بیشتر است.

با این حال ، لزوماً همیشه داشتن DPI بالاتر بهتر نیست. اگر این تعداد بسیار زیاد باشد ، ماوس می تواند بیش از حد حساس باشد و بنابراین با دقت کار با آن دشوار است. در زمینه بازی ، برعکس ، یک DPI بالا می تواند بسیار مفید باشد. بازی هایی وجود دارد که نیاز به دقت بالا و در نتیجه حساسیت بالایی دارند. بسیاری از خانه ها به شما امکان می دهند DPI را برای استفاده بهینه تنظیم کنید.

آیا برای سلامتی من بهتر است از ماوس بی سیم باکیفیت استفاده کنم؟
تمرین کردن عادت ها و حالت های خوب هنگامی که زمان زیادی را در مقابل کامپیوتر می گذرانید بسیار مهم است. مخصوصاً برای کمر و گردن شما. با این وجود ، دست ، مچ ، آرنج و شانه شما نیز می تواند تحت تأثیر استفاده شدید از ماوس قرار بگیرد.بنابراین ، داشتن یک ماوس بی سیم مناسب و مناسب که از نظر ارگونومیکی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر مدت زمان استفاده از موس بسیار محدود باشد ، ممکن است برای شما ربطی نداشته باشد. اما اگر می خواهید به طور همزمان چند ساعت از ماوس بی سیم استفاده کنید ، باید یکی از آنها را انتخاب کنید که تا حد امکان راحت باشد. در این روش از استفاده از وضعیت اجباری اجتناب خواهید کرد و از این طریق می توان از صدمات و درد در آینده بهتر جلوگیری کرد

منبع تغذیه:
ماوس بی سیم ، از طریق کابل به رایانه متصل نیست ، طبیعتاً به منبع تغذیه نیاز دارد. رایج ترین منبع تغذیه برای خانه ها ، یک باتری AA یا AAA است ، اگرچه برخی مدل ها ممکن است به دو مورد نیاز داشته باشند. به طور معمول ، این باتری ها به طرز چشمگیری طولانی به طول می انجامند. البته این به نوع باتری و مدل خود ماوس بستگی دارد.

همچنین خانه هایی با باتری های قابل شارژ موجود است. این سیستم قدرت نیاز دارد تا با اتصال موقت دستگاه به رایانه یا منبع تغذیه دیگر با استفاده از کابل USB ، ماوس را شارژ کنید. اکثر مدل ها به شما امکان نمی دهند در هنگام شارژ از ماوس استفاده کنید. سرانجام ، بعضی از مأمورهای بی سیم از یک موس پد مخصوص استفاده می کنند که به عنوان منبع تغذیه القایی عمل می کند. این سیستم نیاز دارد که پد ماوس به یک منبع تغذیه متصل شود.

آسایش:
ماوس یک قطعه تجهیزات است که باید بیش از همه راحت باشد. در غیر این صورت ، استفاده از آن بسیار تحریک کننده خواهد بود و شما را از کار روی رایانه منحرف می کند. انتخاب ماوس شما باید عمدتا تحت تأثیر راحتی شما باشد ، همانطور که در ابتدا گفته شد. مهم است که ماوس بی سیم شما از نظر ارگونومیکی مناسب باشد و با اندازه و ویژگی های دست شما مطابقت داشته باشد.

تطبیق پذیری دست غالب:
“دست غالب” به دستی است که شما با استفاده از ماوس استفاده می کنید. یعنی شما راست راست باشید یا چپ دست. بسیاری از ماوس های تجاری که در دسترس هستند بی پرده هستند. این بدان معناست که آنها طرحی دارند که به همان اندازه در دست چپ یا راست همخوانی داشته باشد. در این حالت ، شما فقط باید دکمه ها را به دست غالب خود پیکربندی کنید.

با این حال ، ماوس بی سیم عمودی طراحی شده اند که باید با دست راست یا چپ استفاده شوند ، اما هر دو آنها مورد استفاده قرار نمی گیرند. اگرچه برخی از دکمه های آنها قابل تنظیم هستند ، اما استفاده از ماوس سمت چپ چپ اگر راست دست هستید ، امری اجتناب ناپذیر است. اگر تصمیم دارید که از ماوس عمودی استفاده کنید ، حتماً یک مدل صحیح را برای دست غالب خود ، چه چپ یا راست خریداری کنید

در ادامه با کلیک بر روی هر یک از ماوس ها  بی سیم از  نمونه ماوس بی سیم که در فروشگاه دیجیکو ارائه شده دیدن کنید:

ماوس بی سیم A4-TECH G10 810 

ماوس بی‌سیم جنیوس مدل NX-7000 

موس وایرلس هترون (بی صدا )مدل 360 

موس سیم دار هترون (بی صدا )مدل 402 

موس وایرلس هترون (بی صدا )مدل 108

موس وایرلس هترون (بی صدا )مدل 105 

ماوس سیم دار A4-TECH N-70FX

ماوس جنیوس وایرلس NX7000 


ماوس جنیوس وایرلس NX7015


مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *