تبدیل هارد IDE به SATA و بلعکس دیدگاه خود را بنویسید

تبدیل هارد IDE به SATA و بلعکس :

تبدیل هارد IDE  به SATA و یا تبدیل هارد SATA به IDE برای اتصال هارد های قدیمی به مادربورد جدید و یا هارد جدید به مادربورد های قدیمی استفاده میشود. تبدیل هارد IDE به SATA دارای یک پورت IDE  و دو پورت SATA است که حرکت رفت و برگشت را تکمیل میکند.
عملکرد مادربرد خود را افزایش دهید مبدل دو جهته IDE Storite یک راه حل هوشمند و کارآمد برای تبدیل دستگاه IDE قدیمی شما به دستگاه SATA است. این کابل با تمام هارددیسک های 3.5 اینچی IDE و SATA سازگار است. همچنین می توانید هارد SATA فعلی خود را به عقب با پورت IDE سازگار کنید. با سهولت استفاده ، این مبدل IDE به SATA نیز مصرف برق بسیار کمی دارد. بنابراین ، دستگاهی مقرون به صرفه است که راه حل مناسبی برای سازگاری هارد دیسک IDE یا SATA خود با پورت های SATA یا IDE به ترتیب و بدون استفاده از درایورهای خارجی به شما ارائه می دهد.

آداپتور درایو دو جهته Plug-and-Play :
مبدل دو طرفه SATA Storite یکی از راحت ترین روش ها برای مقابله با داده ها است. با استفاده از این کابل می توانید دستگاه های IDE مانند D-ROM ، CD-RW ، DVD ، DVD-RAM و HDD را به راحتی به پورت مادربرد SATA متصل کرده و به طور م efficientثر به داده ها دسترسی ، بازیابی یا نوشتن داشته باشید. این کابل دارای یک پورت 40 پین (IDE و PATA) ، یک پورت SATA و یک کانکتور 4 پین است. این کابل Plug-and-Play دو جهته IDE به SATA را برای سیستم خود دریافت کنید و از راحتی قابلیت انتقال داده در نوک انگشتان خود لذت ببرید.

تبدیل هارد IDE به SATA و بلعکس

مشخصات تبدیل هارد IDE به SATA و بلعکس:

رنگ: سیاه
دارای: یک پورت IDE 40 پین ، یک پورت SATA و یک کانکتور چهار پین
ایده آل برای: تبدیل همه دستگاه های IDE به SATA و بالعکس
سازگار با: هارد دیسک های 3.5 اینچی IDE و SATA


مصرف برق بسیار کمی دارد و برای DVD Writer کار نمی کند زیر هارد دیسک زیر 1 ترابایت کار خواهد کرداین بدون اتصال برق کار خواهد کرد .. بنابراین هیچ اتصال برق با این دستگاه وجود ندارد.

تبدیل هارد IDE به SATA و بلعکس

تبدیل هارد IDE به SATA و بلعکس اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *