تبدیل USB به سنترونیکس دیدگاه خود را بنویسید

تبدیل USB به سنترونیکس :

تبدیل USB به سنترونیکس مناسب نوت بوک ها و مادربورد هایی است که فاقد پورت سنترونیکس و یا 36 پین میباشد. با اتصال تبدیل USB به سنترونیکس به نوت بوک و یا مادربورد میتوانید دستگاه خود را به پرینتر های قدیمی مثل LQ300- LQ2180 و…. متصل نموده . توجه نمایید تبدیل USB به سنترونیکس بدون هیچ کابلی و به صورت مستقیم به پرینتر متصل میگردد.

آداپتور چاپگر USB به موازی 10 فوت – M / M – USB به ieee 1284 – USB به centronics – کابل USB به موازی (ICUSB128410) ، سیاه است.برای “آداپتور چاپگر 10 فوت USB به موازی چاپگر – m / m” می باشد. و سبک به صورت USB به موازی است وUSB به سریال (DB9) یا موازی (DB25) می باشدو USB به موازی (DB25) است و USB-C به موازی (DB25) است.


از طریق USB یک درگاه موازی Centronics به کامپیوتر دسک تاپ یا لپ تاپ خود اضافه کنیدآداپتور USB به موازی
چاپگر USB به موازی است و کابل USB به موازی می باشداز طریق USB یک درگاه موازی Centronics به کامپیوتر دسک تاپ یا لپ تاپ خود اضافه کنید.

آداپتور چاپگر USB به موازی 10 فوت – M / M به رایانه های شخصی با قابلیت چاپ USB در هر چاپگر موازی استاندارد اجازه می دهد تا درگاه USB را به اتصال Centronics (مرد) برای اتصال مستقیم به چاپگر موازی تبدیل کند.

parallel printer adapter

رابط USB سرعت انتقال داده بسیار سریع تری نسبت به پورت های موازی استاندارد فراهم می کند ، در نتیجه مدت زمان انتظار برای ارسال کار چاپ یا ارسال داده کاهش می یابد.

parallel printer adapter

یک راه حل قابل حمل و صرفه جویی در فضا ، آداپتور USB to Parallel Printer از خود نیرو می گیرد و نصب Plug and Play را روی رایانه های سازگار با USB ویندوز فراهم می کند.

parallel printer adapter

توضیحات محصول :
سبک: USB به موازی | اندازه: 10 فوت
آداپتور چاپگر USB به موازی ICUSB128410 10 ft – M / M به رایانه های شخصی با قابلیت چاپ USB اجازه چاپ در هر چاپگر موازی استاندارد را می دهد و درگاه USB را به اتصال Centronics (مرد) برای اتصال مستقیم به چاپگر موازی تبدیل می کند. رابط USB سرعت انتقال داده بسیار سریع تری نسبت به پورت های موازی استاندارد فراهم می کند ، در نتیجه مدت زمان انتظار برای ارسال کار چاپ یا ارسال داده کاهش می یابد. یک راه حل قابل حمل و صرفه جویی در فضا ، آداپتور USB to Parallel Printer از خود نیرو می گیرد و نصب Plug and Play را روی رایانه های سازگار با USB ویندوز فراهم می کند.

اطلاعات محصول :
سبک: USB به موازی | اندازه: 10 فوت
سایر مشخصات فنی :
نام تجاری StarTech
شماره مدل مورد ICUSB128410
وزن مورد 5.6 اونس
ابعاد محصول 120 x 0.01 x 0.01 اینچ
ابعاد مورد LxWxH 120 x 0.01 x 0.01 اینچ
رنگ سیاه
تعداد پردازنده 1

تبدیل USB به سنترونیکس اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *