تعمیر اتصالات BNC دیدگاه خود را بنویسید

نحوه تعمیر اتصالات BNC:

یک اتصال دهنده BNC ، برخلاف انواع دیگر اتصالات ، به اتصال به سیم کابل متکی نیست. برای تعمیر اتصال کانکتور BNC متصل به کابل که به درستی کار نمی کند ، کانکتور را از کابل جدا کنید ، سیم برق کابل را مجدداً تنظیم کنید و BNC را دوباره وصل کنید. روش ساده است و می توانید( اتصال کابل تعمیری BNC را با یک کلیک روی کلمه خریداری کنید.)

یک اتصال دهنده BNC ، برخلاف انواع دیگر اتصالات ، به اتصال به سیم کابل متکی نیست. برای تعمیر اتصال کانکتور BNC متصل به کابل که به درستی کار نمی کند ، کانکتور را از کابل جدا کنید ، سیم برق کابل را مجدداً تنظیم کنید و BNC را دوباره وصل کنید. روش ساده است. می توان آنها را با هزینه کمی از فروشگاه دیجیکو  خریداری کرد. هیچ اتصال جدید BNC نیازی به خریداری نیست و نیازی به لحیم کاری نیست.

مراحل:

1. اتصال دهنده BNC را از کابل که به آن وصل شده است با برشهای سیم برش دهید. حلقه چین دار را از کابل خارج کنید.

2.یک قطعه شکاف 2 اینچی را در عایق خارجی انتهای برش کابل با چاقوی ابزار برش دهید. عایق خارجی را از کابل بکشید. با استفاده از قیچی عایق خارجی را قطع کنید.

3.سیم مسی در معرض اطراف غلاف پلاستیکی داخلی را با انگشتان خود به عقب فشار دهید تا در مقابل عایق خارجی که هنوز روی کابل قرار دارد ، قرار گیرد. سیم مسی را به پایین صاف کنید تا حلقه ای در اطراف غلاف پلاستیکی داخلی در برابر عایق خارجی ایجاد شود.

4.یک قطعه شکاف 1 اینچی را در انتهای غلاف پلاستیکی داخلی با چاقوی ابزار برش دهید. غلاف پلاستیکی داخلی را از سیم مسی که داخل آن است بکشید. سیم مسی را بین انگشتان خود بچرخانید تا میله ای تشکیل شود.

5.کانکتور BNC را روی کابل قرار دهید  تا زمانی که عایق خارجی را برآورده کند ، آن را فشار دهید. سیم مسی اطراف عایق بیرونی را روی لبه های کانکتور BNC بکشید.

6.حلقه چین دار را روی اتصال دهنده BNC و روی کابل قرار دهید. صفحه سیم پیچ را در مقابل عایق خارجی در پشت کابل و بالای سیم مسی که در بالای کانکتور BNC قرار دارد ، فشار دهید.

7. ابزار BNC را در اطراف  چفت و بست کنید. ابزار اتصال BNC را بچرخانید تا صفحه سیم پیچ در موقعیت خود قرار گرفته و کابل را روی اتصال BNC قفل کنید.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *