سوکت تعمیری

تعمیر سوکت AUX 16

نحوه ای تعمیر سوکت AUX:

امروزه همه افرادجامعه یک کابل AUX دارند که بیشترین استفاده آن در اتصال گوشی موبایل به ضبط ماشین است کابل AUX بسیار متنوع با برندهای مختلف در بازار موجود هست که بهترین های آن را می توانید از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید اما ممکن است به خاطر یک اشتباه سوکت AUX  کابل شما خراب شود در این مقاله ما به شما آموزش می دهیم که چگونه سرسوکت AUX خود را به راحتی تعمیر کنید.

1 .تست سوکت AUX

ورودی Aux Stereo Female Car را بررسی کنید اولین چیزی که باید اطمینان حاصل کنید این است که آیا ورودی دستگاه استریو خود را به سوکت AUX از لوازم جانبی صوتی خود متصل می کند. اگر این کار را نکنید، ممکن است نیاز به اندازه سوکت AUX را داشته باشید که به استریو ماشین شما مناسب باشد.


سوکت تعمیری


 

 2 .تعیین اندازه سرسوکت AUX

تعیین اندازه سوکت شما نیاز دارید اگر اندازه ابعاد سوکت نری  را که بر روی ورودی مادگی خود استریو قرار دارد، شناسایی کنید، شما می توانید با توج ه به عکس زیر اندازه سر سوکت خود را شناسایی کرده واز فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.


 

سوکت تعمیری


فروشگاه دیجیکو یک نوع سرسوکت تعمیری AUX ارائه داه است که شما می توانیدخریداری کنید.

3.قطع اتصال

آماده جایگزینی قدیمی Aux Jack اکنون که اندازه دقیق مورد نیاز برای قرار دادن در استریو خود را دارید، قطع اتصال ناسازگار از طریق اتصال با استفاده از سیم برش. سپس قسمت کوچکی از پوشش لاستیکی را نیز بشویید، تقریبا 1/4 اینچ را برای کشیدن سیمهای داخلی بکشید. لاستیک را بر روی اتصالات جک اسپیکر مادگی نیز اصلاح کنید.


سوکت تعمیری


 4 . اتصال سرسوکت AUX

به کابل و Aux Jack وصل شوید قبل از وصل شدن به سیم در معرض کابل به اتصال جک AUX، اطمینان حاصل کنید که کابل را به یک سیم کوچک کوچک وصل کرده اید. طول باید به اندازه کافی برای پوشش اتصال بین اتصال جک aux و سیم در معرض کابل قرار داشته باشد.

 


تعمیر سر سوکت


 5 .اتمام تعمیر سر سوکت AUX

حفاظت از اتصال با استفاده از یک سیم لحیم کاری و سیم مسی، اتصال بین سیم و اتصالات jack Aux جوش کنید. سپس مقدار کمی از بتونه اپوکسی را برای پوشش و مهر و موم کردن جفت مخلوط کنید. اجازه دهید آن را برای زمان توصیه شده در بسته بندی خشک کنید. در حال حاضر اتصال بین جک AUX و کابل امن است، سیم کشویی را که در آن کابل قبل از آن به نقطه ای که جابجایی آن واقع شده است، وصل کنید. برای مدت 10 ثانیه سیم سیم کوچک را بر روی شعله شمع / سبک تر گرم کنید. این کار را سخت تر می کند تا جسمی شسته و ریز را در مفصل جای دهد. با آن کامل، شما باید تمام شود و مجددا از پورت کمکی خود استفاده کنید.

 


سوکت تعمیری


16 دیدگاه

  1. سلام
    مقاله تان خیلی عالی بود ولی ای کاش یک ویدیو هم میذاشتین که دقیق تر مشخص باشد ممنون بازهم از این مقاله هابزارید

    1. ساخت ویدیو محصولات در حال انجام است

  2. سلام.ببخشید،من اسپیکر کامپیوترم کار میکنه ولی قظعی داره،یعنی وقتی صداش قطع میشه باید سیم اسپیکر رو که به جک صدای پشت کیس وصل میشه تکان بدی با بچرخونیش تا صدا وصل بشه.قبلا همین مشکل رو با جک پشت اسپیکر داشتم ولی الان دیگه اون مشکل رو ندارم.چیکار کنم؟کارت صدا رو عوض کنم؟

    1. گاهی پیش میاد که یکی از ذغال های جک استریو اسپیکر با ذغال درون اسپیکر روی هم قرار نمیگیره و با چرخاندن درست میشه . شما با کابل دیگه ای تست کنید اگر درست نشد با کارت صدا دیگری تست کنید

  3. سلام من هدستم سیمی و دو تا جک داره یکیش مال صدا و اون مال میکروفون
    من فیش میکروفونم خراب شد رفتم یکی خریدم و سیم مسی به راست زدم و سیم سبز رو به چپ ولی وقتی وصلش میکونم نویز زیادی داره و صدا مو پخش نمیکنه
    مشکل از کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. جنس سوکت خریداری شده ضعیفه

      1. آفرین بتون

  4. از کجا خود سیم رو باید تهیه کنیم؟؟

    1. شما به صنف الكترونيكي ها مراجعه کنید و کابل ۲ رشته aux به صورت متری موجود هست تهیه کنید

  5. سلام وقت بخیر من یه اسپیکر دارم اسپیکر دومش خیلی نویز میندازه میخواستم عوضش کنم که فهمیدم با دوتا سیم به بورد اسپیکر وصله رنگاشم مشکی و قرمز بود سرع کابل خروجی که به اسپیکر دوم میخورد فرق داش شبیح این یک به دو بود من الان اینو چیکار کنم چه کابلی براش بخرم عکسم نمیشع آلود کرد وگرنه می فرستادم ب بینید

    1. ک رنگ مشکی تو توضیحات بالا نبود برای چیه?

    2. سلام .با شماره 32338148 قسمت تعمیرات تماس بگیرین

  6. بابا ای ول به مرامت
    زکات علم نشر آن است.

  7. ببخشید الان برای هدست مسکروفون دار سیمی تسکو مدل TH5154 چه سوکت ا یو ایکسی رو باید تحیه کرد؟؟

    1. کابل ایو ایکس میکروفون دار

  8. سلام وقت بخیر
    فیش دوخطه auxمن از سه تا سیم تشکیل شده
    طلایی
    آبی
    سبز
    نمیدونم کدومشون مشترک کدومشون چپ یا راسته میشه راهنمایی کنید
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *