تعمیر شارژر تلفن همراه دیدگاه خود را بنویسید

نحوه تعمیر شارژر تلفن همراه:
شارژرهای تلفن همراه می توانند یک ضرورت تلفن ظریف باشند. آنها از یک آداپتور برق متناوب ساخته شده اند که به یک سیم نازک و مجموعه ای از قلاب های قابل انعطاف متصل است که در درگاه شارژر تلفن شما وارد می شوند. شما ممکن است یک حیوان خانگی داشته باشید که به راحتی بتوانید آن سیم را جوید یا ممکن است شارژر را به صورت اشتباه به داخل درگاه تلفن خود بکشید. سیم را می توان به طور کامل خرد یا شکسته کرد و یا میخ های انتهای شارژر به راحتی خم می شوند. به جای هزینه کردن پول برای به دست آوردن یک شارژر جدید ، ترمیم آن در خانه منطقی تر است.هر تلفن برای مدت طولانی کار نیاز به یک شارژر دارد.

برآمدگی های خم شده:
گام1:
چنگکها را از طریق یک ذره بین در انتهای شارژر که از پلاگین دیواره آداپتور AC دورتر است ، مشاهده کنید تا با دقت ارزیابی کنید که آسیب دیده است.

گام2:
انتهای یک میخ خم شده را با یک جفت موچین بگیرید. میخ را به آرامی به حالت مستقیم بکشید. این کار را برای هر میخ خم شده تکرار کنید.

گام3:
با فشار دادن شارژر به داخل درگاه شارژر تلفن ، صاف بودن پین ها را آزمایش کنید. شاخه های شارژر باید به راحتی در تلفن همراه بچرخد. مقاومت به معنای مقاومت به سوزن ها است.

سیم شکسته یا فریم شده:
گام1:
اگر بند ناف سیم است ، بند را با یک جفت قیچی برش دهید. لبه خزنده را از هر طرف برش جدا کنید یا اینکه سیم قبلاً شکسته بود. هر طرف برش یا شکست باید از سیم های ولگرد و عایق فرسوده باشد.

گام2:
حدود دو اینچ عایق را از هر دو طرف برش بزنید. این امر سیم ها را در معرض دید قرار می دهد.

گام3:
سیم ها را از هر طرف برش به هم بچرخانید. رنگ سیم ها را از یک طرف با سیم های مربوطه در طرف دیگر برش مطابقت دهید. رنگ سیم ممکن است بسته به تلفن شما متفاوت باشد.

گام4:
سیم های در معرض را با نوار الکتریکی بپیچید.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *