تعمیر

تعمیر کابل VGA 1

کابل VGA خود را از کابل CAT5 بسازید:
همانطور که بسیاری از شما می دانید، طول موج فرود کابل VGA مانیتورگران قیمت است. با استفاده از این دستورالعمل، ما به شما نشان می دهم که چگونه کابل VGA طولی 15 متری را از کابل شبکه CAT5 درست کنید.

مرحله 1: نوار

نوار حدود یک اینچ از عایق بیرونی CAT5. و اینک: 8 سیم با ارزش در رنگ های زیبا. اطمینان حاصل کنید که حدود 2/3 میلیمتر از عایق سیم داخلی در آن قرار دارید. سعی کنید با استفاده از سیم برش استفاده کنید، چون Macgyver هم همین کار را می کند. آن را تا زمانی که می تواند میانبر در حالی که سر و صدا تمام سیم در کانکتور VGA را ندارد.

مرحله 2: لحیم کاری

خوب چیز بعدی این است که سیم را به اتصالات VGA شما خریداری کنید.(اتصالات کابل VGA را می توانید ازلینک سوکت کابل VGA خریداری کنید.) بهترین اتصالات آن ها هستند. . طراحی از نوع اتصالات ازبراتان قرارداده ایم.می توانم سیمهای مناسب را به آن وصل کنم. توجه داشته باشید که از اتصال RJ45 استفاده نمی کنم، همانطور که در تصویر نشان داده شده است، فقط رنگ های نشان داده شده را به پین های سمت راست وصل کنید.

Picture of Soldering Is Fun!

Picture of Soldering Is Fun!
Picture of Soldering Is Fun!

مرحله 3: دکوراسیون
باید برخی از اتصالات VGA را خریداری کنید.(شما می توانید این نوع اتصالات را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.) ، آن را واقعا tidies تا مقدار زیادی. پس از آن مابر روی آداپتورها ظاهر شد، البته. مراحل 1-3 را برای طرف دیگر کابل تکرار کنید.

تعمیر

مرحله 4: بررسی کنید
کابل را به رایانه و دوربین وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که تنظیمات کارت گرافیک شما درست است و VGA بیش از CAT 5 کابل است.

مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

1 دیدگاه

  1. سلام
    خیلی عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *