تقویت کننده وایفای مارک شیائومی پرو مدل R03 دیدگاه خود را بنویسید

تقویت کننده وایفای مارک شیائومی پرو مدل R03:

تقویت کننده وایفای و یا توسعه دهنده شکه بی سیم دستگاهی است  که سرعت و عملکرد پهنای باند مودم را افزایش میدهد. تقویت کننده وایفای شیائومی سری PRO با فرکانس 2.4 و پهنای باند 300 و با دو انتن بهترین وسیله برای افزایش برد پهنای باند و سرعت میباشد. به هنگام استفاده از تقویت کننده شیائومی سری PRO باید دستگاه را در قسمتی که نقطه کور و یا سرعت و پهنای باند در ان قسمت ضعیف است قرار دهید و به برق متصل نمایید. به هنگامی اتصال به برق چراغ زرد رنگ توسعه دهنده شبکه بی سیم روشن شده و اماده اتصال میباشد. نرم افزار Mi Home را بر روی موبایل ، تبلت ، و یا نوت بوک خود نصب نموده و در قسمت Add Device به دستگاه R03 متصل شوید و با استفاده از Scan مودم ADSL را جستجو کرده و به ان متصل شوید. نحوه کارکرد شیائومی R03 بدین گونه است که وایفای مودم را شناسایی کرده و مودم وایفای را بر روی شیائومی کپی نموده و شیائومی عملیات تقویت و توسعه را برای رساندن پهنای باند بیشتر به نوت بوک ، تبلت ، موبایل انجام میدهد.
دو آنتن قدرتمند خارجی با بازده بالا ، پوشش گسترده تر و عملکرد بهتر را ارائه می دهند ، عملکرد بی سیم ، پوشش بی سیم شما را بزرگتر می کند ، سازگار با روتر مارک های دیگر ، سرعت انتقال: 300 مگابیت بر ثانیه ، پشتیبانی از 64 دستگاه برای برآوردن نیازهای کل خانواده ، مدیریت خود تنظیمات شبکه به راحتی با Xiaomi Mi WiFi APP ، این آمپلی فایر به صورت خودکار و بدون هیچگونه تنظیماتی ارتقا می یابد ، اتصال و پخش ، آسان برای استفاده است.
سیگنال WIFI را به راحتی گسترش دهید ، 3 مرحله برای سازگاری با روتر اصلی: دیوارهای متحمل خانه ، درهای اتاق خواب ، پنجره های شیشه ای و غیره باعث ضعیف شدن سیگنال iFi می شود ، این بار شما باید با تقویت کننده ارزن WiFi Pro مطابقت داشته باشید. تقویت کننده را می توان به یک اتاق خواب منتقل کرد که نیاز به شبکه گسترده دارد.
خانه در مقیاس بزرگ ، گسترش سیگنال پایدارتر است: هنگامی که حمام ، بالکن ، اتاق خواب و سایر سیگنال ها نمی توانند نیازهای اینترنت را برآورده کنند ، می توانید با توجه به شرایط واقعی ، یک روش تطبیق انجام دهید. تقویت کننده های موفق جفت شده به نوبت بین روتر اصلی و ناحیه سیگنال ضعیف قرار می گیرند ، که می تواند به طور م helpثر به روتر در بهبود پوشش WiFi کمک کند. پس از موفقیت در جفت شدن اولین ، نیازی به تکرار تنظیمات نیستید. از تجربه نمایش WFi لذت ببرید.
آنتن خارجی 2X2 ، سرعت انتقال تا 300 مگابیت در ثانیه: با تقویت کننده WiFi ، اجازه دهید بازی انجام شود ، فیلم ها را برای پرواز سریع تماشا کنید. تقویت کننده Pro که به تازگی به روز شده است ، با یک آنتن خارجی 2 × 2 ، سرعت انتقال 300 مگابیت در ثانیه را حفظ می کند و انتقال سیگنال با ثبات تر است ، به طور خودکار یک سیگنال قوی را انتخاب می کند و تجربه بهتری را در هر زمان و هر مکان به شما ارائه می دهد.
توانایی دریافت سیگنالها بیشتر افزایش می یابد و شبکه خودسازمانده دارای پوشش قوی است: با بهینه سازی نرم افزار ، سخت افزار و طراحی آنتن ، به طور م ensثر تضمین می کند که چندین سیگنال منحنی هر گوشه از خانه را پوشش می دهد. با یک روتر خانگی به سرعت جفت شوید و به گسترش سیگنال های VIiFi کمک کنید. اتاق نشیمن تعقیب می شود ، اتاق خواب در حال تماشای فیلم است و چت ویدیویی بالکن تمام شده است.

تقویت کننده وایفای مارک شیائومی پرو مدل R03

توضیحات محصول :
نوع: بی سیم
با عملکرد مودم: بله
حداکثر نرخ داده LAN: 300 مگابیت در ثانیه
شماره مدل: تقویت کننده فای Xiaomi Pro
استانداردها و پروتکل ها: Wi-Fi 802.11b ، Wi-Fi 802.11n ، Wi-Fi 802.11g
بسته بندی: بله
کاربرد: خانه
بنادر LAN: 1
پورت های WAN: 1 x10 / 100 / 1000Mbps
تعداد رابط های USB: 1 عدد USB 3.0
پشتیبانی از WDS: خیر
پشتیبانی از WPS: خیر
فرکانس پشتیبانی شده از Wi-Fi: 2.4G
سرعت انتقال Wi-Fi 2.4G: 300 مگابیت در ثانیه
استاندارد انتقال Wi-Fi: 802.11n
سرعت انتقال Wi-Fi 5G: 867 مگابیت در ثانیه
عملکرد: 300Mbps 2.4G WiFi Repeater
استانداردهای پروتکل: Home PlugAV ، 802.3 / 3u ، IEEE 802.11b / g /
ویژگی A: تکرار کننده اصلی Xiaomi Wifi
ویژگی B: موجود است Xiaomi Wifi Amplifier Pro
ویژگی C: تقویت کننده سیگنال نقطه دستیابی
ویژگی D: برای روتر Mini Wifi Xiaomi
حداکثر نرخ داده LAN: 300 مگابایت در ثانیه

ویژگی های اصلی:
1.دو آنتن خارجی قدرتمند با بازده بالا پوشش وسیع تر و عملکرد بهتری دارند

2.عملکرد بی سیم ، پوشش بی سیم خود را بزرگتر کنید
3.سازگار با روتر مارک های دیگر
4.سرعت انتقال: 300 مگابیت در ثانیه
5.برای برآوردن نیازهای کل خانواده از حداکثر 64 دستگاه پشتیبانی کنید
6.تنظیمات شبکه خود را با Xiaomi Mi WiFi APP به راحتی مدیریت کنید
7.این آمپلی فایر بدون هیچگونه تنظیم به صورت خودکار ارتقا می یابد.

تقویت کننده وایفای مارک شیائومی پرو مدل R03 اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.


.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *