تلفن های هوشمند جدید سال 2020 دیدگاه خود را بنویسید

تلفن های هوشمند جدیدسال 2020 :

لیست گوشی های هوشمند آینده و پیش بینی شده در سال 2020
با بازگشت به گذشته (تقریباً 2 دهه) با تلفن هایی با صفحه های کوچک و اینترنت خزنده داشتیم. و پس از یک پیشرفت سریع و جالب فن آوری ، یک فناوری تلفن هوشمند شاهد بودیم و اکنون در سال 2019 ، ما با جدیدترین و جالبترین تلفن های هوشمند با طراحی های خلاقانه و ویژگی های پیشرفته از سامسونگ ، اپل ، هواوی ، شیائومی دست خود را به دست آورده ایم. انتظار می رود همه سازندگان تلفن های هوشمند مجموعه ای از تلفن های 2020 (البته) را با ویژگی های ذهن آزار دهنده به بازار عرضه کنند تا مخاطب را به خود جلب کند.

 

1. نوکیا 10:
آیا واقعاً به نظر می رسد؟ شاید نه ، اما انتظار می رود که نوکیا آینده ای را که موبایل نوکیا 10 نام دارد ، راه اندازی کند. گفته می شود که این گوشی با ترکیبی از سنسورهای دوربین دوگانه 48MP (زاویه دید و تله فوتو) در پشت خود با تثبیت کننده تصویر نوری 4 محور بارگذاری شده است.

از طرف دیگر ، یک دوربین عکسبرداری سلفی 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی وجود خواهد داشت و مهمتر از این ، به اندازه کافی قادر به ضبط ویدیوهای 1080p خواهد بود. شایعات پیشنهاد کردند که این صفحه نمایش 6.5 اینچی داشته باشد و سایر ویژگی های آن شامل مقاوم در برابر گرد و غبار ، ضد آب و شارژ سریع سریع 4+ است.



 

2. شیائومی می 10xiaomi mi )10 ):

اگر به شایعات و پیشنهادات اطراف خود اعتقاد داشته باشید ، شیائومی تقریباً چند روز قبل از کنگره جهانی موبایل 2020 دستگاه پرچمدار جدید خود را در چین راه اندازی خواهد کرد. از نظر مقرون به صرفه ، انتظار می رود که کاربران 500 پوند را به عقب برگرداند که به نظر می رسد با خلاف آن مخالف است. LG G9 و Galaxy S11 (آینده)

گوشی Xiaomi Mi 10 یکی از بهترین و تلفن های جدید است که با معرفی تراشه Qualcomm Snapdragon 865 ، دوربین غول پیکر 64 مگاپیکسلی سامسونگ و MIUI 10 یکی از بهترین گوشی های جدید است و در آینده از ویژگی های مورد انتظار نیز بهره می برد. نمایشگر 3300mAh و نمایشگر 6.2 اینچی. به احتمال زیاد Mi 10 با یک خداحافظی خداحافظی می کند و به جای یک شکار پاپ آپ ، یک مسیر سوراخ پانچ را دنبال می کند.



 

3. LG G9 ThinQ:

منابع آنلاین چیزهای زیادی درباره LG G9 ThinQ فاش نکردند ، اما به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل 2020 راه اندازی می شود. اگر در قفل انگلستان قفل شود مانند LG G8 ThinQ – ما به گفتگوی کوتاه نمی پردازیم. به گفته خود ال جی ، سری V دارای اتصال 5G نیست در حالی که سری G در 4G گیر خواهد کرد.

بنابراین ، به هیچ وجه قولی برای تلفنی که از قبل به دنبال صفحه نمایش پرشکوه آن ، یک اسکنر اثر انگشت مجهز به عقب و یک دوربین لنز دوتایی بود ، قول خوبی ندارد. LG G8 ThinQ با این حال از نظر کیفیت و کیفیت صدا و کیفیت صفحه نمایش عالی است و انتظار آن را برای LG G9 ThinQ اشتباه نخواهد داشت.

علاوه بر این ، LG G9 ThinQ فاقد جک هدفون 3.5 میلی متری است که توسط سامسونگ در گلکسی نوت 10 تازه منتشر شده سامسونگ رها شده است.



 

4. پوشه Apple X X:
اپل هیچ تلفن هوشمند قابل حمل را در سال 2019 راه اندازی نمی کند اما این بدان معنی نیست که این شرکت قصد ندارد یک تلفن قابل تاشو را در سال های آینده راه اندازی کند. شایعات شدیدی وجود دارد که حاکی از آن است که اپل اولین گوشی تاشو خود را با نام iPhone X Fold معرفی خواهد کرد که به نظر می رسد بهترین گوشی های هوشمند آینده دار 2020 خواهد بود.

می توان تصاویر ثبت شده را ثبت کرد که نشان می دهد تلفن آینده اپل قابل جمع شدن است. علاوه بر این ، تعداد زیادی رندر ساخته شده از فن در زندگی واقعی وجود دارد که نشان می دهد گوشی دقیقاً دقیقاً چگونه قرار خواهد گرفت. با این حال ، هیچ چیز رسمی نیست و هر آنچه ما شنیده ایم مبتنی بر شایعات است.



 

5. هواوی P40 (هواوی P30 Pro):

بدون شک ، طیف گسترده ای از راه اندازی تلفن ها در سال 2020 و جالب آن که هواوی P40 و P40 Pro یکی از آنها خواهند بود. هواوی معمولاً دستگاههای سری P خود را بعد از MWC راه اندازی می کند و این هر دو دستگاه احتمالاً در ماه مارس در کنار یک نوع 5G عرضه می شوند. برخی منابع وجود دارد که نشان می دهد Huawei P400 نامگذاری می شود اما ما P40 را به عنوان جانشین هوآوی P30 در نظر می گیریم.

دستگاه های سری P هواوی به دلیل عکاسی از آن مشهور هستند  بنابراین ، Huawei P40 Pro آینده دارای یک دوربین پنجم خواهد بود که در مقابل لایک های دوربین لنز Penta لنز نوکیا 9 قرار دارد. انتظار می رود که با چیپست HiSilicon Kirin 990 که اکنون برای هواوی میت 30 آزمایش شده است مسلح شود.



 

6.سامسونگ گلکسی S20:
سامسونگ Galaxy S20 (که به عنوان S11 شایع شده بود) اکنون بسته به محلی که در آن زندگی می کنید امکان پیش سفارش وجود دارد ، بسته به این که هنوز برخی از سرزمین ها تأیید نشده اند. قرار است روز جمعه ششم مارس 2020 به طور رسمی در ایالات متحده ، استرالیا و دیگر مناطق جهان وارد شود.در دسترس بودن S20 برای انگلیس کمی دیر است – به احتمال زیاد سیزدهم مارس 2020. این کاربران 999 دلار را برای نوع 128 گیگابایتی (5G) خود برگردانده است در حالی که نوع 4G فقط با 799 پوند ارزان تر است.

نسبت به S10 بسیار نازک تر است و از نسبت ابعادی 20: 9 با صفحه نمایش نسبتاً بزرگ 6.2 اینچی چهار-HD + Dynamic AMOLED Infinity-O نسبتاً بزرگ استفاده می کند. مقدار موجود RAM 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی است و سیستم عامل اندروید 10 ویژگی های مهیج و عملکردی بهتر را به ارمغان می آورد.

با دوربین عاقلانه ، این کار با پشتیبان 12MP + 12MP + 64MP ورزشی است در حالی که سنسور دوربین 10 مگاپیکسلی در جلوی آن (در یک سوراخ پانچ کوچک) برای عکس های سلفی و فیلم ها موجود است. به نظر می رسد باتری 4000 میلی آمپر ساعت حتی با استفاده سنگین از یک روز کامل شما را می گیرد و تنها 163 گرم وزن دارد.

با مطالعه مقاله سامسونگ گلکسی S20 اصلاعات خود را راجب این گوشی هوشمند کامل کنید.



 

7. OnePlus 8 (وان پلاس 8):

وان پلاس هنوز با تمام تلفنهای 2019 انجام نمی شود اما اکنون طراحی گوشی هوشمند OnePlus آینده به بیرون درز کرده است – نشانگر یک دوربین سوراخ پانچ در جلو برای عکس های سلفی و تماس های ویدیویی. گوشی از جلو بسیار شبیه سامسونگ است که دارای صفحه پانچ و صفحه خمیده است.

احتمالاً این تلفن در سال 2020 (همانطور که انتظار می رود) موقعیت خود را در قفسه ها حفظ کند (انتظار می رود) ، و با توجه به قیمت OnePlus 8 ، به احتمال زیاد 800 دلار یا اندکی بیشتر می خواهد.

در مقایسه با OnePlus 7 Pro ، OnePlus 8 تفاوت های کمی دارد ، یعنی یک سنسور 3D Time-of-Flight دارای حسگر عمق (چیزی که فقط با تلفن های هوشمند پریمیوم همراه است) ، و نمایشگر کمی کوچکتر با اندازه 6.65 اینچ. .

مورد دیگر شامل چیپست Qualcomm Snapdragon 855 Plus است که برای بازی طراحی شده است و OnePlus “Google Pay” را اضافه کرده است که برای پرداختهای بدون تماس نیز “OnePlus Pay” نامگذاری شده است. توجه داشته باشید که این ویژگی فقط در هند اعلام شده است و احتمالاً فقط در آنجا موجود خواهد بود.



 

8. تلفن های هوشمند تاشو مایکروسافت آندرومدا:
تاکنون تنها هواوی و سامسونگ به ترتیب با تلفن های هوشمند هواوی میت X و Galaxy Fold در گوشی های هوشمند قابل تاشو هستند.بسیار شبیه به هر دو ، شایعه شده است که مایکروسافت در حال حاضر مشغول کار روی تلفن هوشمند قابل تاشو است که به نام آندرومدا نامگذاری شده است و پیش بینی می شود بعضی مواقع در سال 2020 در فروشگاه ها خریداری شود.

مطابق گزارش ها ، این گوشی هوشمند کم دکمه با طراحی صدف خواهد بود و ممکن است با قلم مانند لپ تاپ Surface Microsoft وارد شود. این تلفن هوشمند قابل تاشو قابلیت تبدیل شدن به رایانه لوحی را با تاشو کردن آن مانند Mate X هواوی و یک تلفن هوشمند در هنگام جمع کردن در نیمه دارد.

علاوه بر این ، ما شنیده ایم که مایکروسافت قصد دارد روی پلت فرم ویندوز و همچنین برنامه های مفید پردازنده کار کند که کاملاً روی تلفن های هوشمند قابل حمل کار کند.



 

9. Xiaomi Mi Mix Flex:
یکی از مارک های برجسته گوشی های هوشمند “Xiaomi” همه با گوشی هوشمند قابل پیش بینی خود “Xiaomi Mi Mix Flex” با صفحه نمایش دوگانه بار دیگر توانست قلب میلیون ها انسان را جلب کند.طبق گفته این منابع ، این گوشی دارای یک دوربین پشتی یک سوم است – برای یک هدفون شگفت انگیز ، مخفی و همچنین یک دوربین سلفی پاپ آپ طراحی شده است. مشخصات قدرتمند و طراحی جدید رمان نشان می دهد برچسب قیمت حق بیمه (هنوز مشخص نیست) ، اما هنوز تاریخ انتشار رسمی آن هنوز فاش نشده است.

مجموعه ای از مشخصات گمانه زنی شده در گوشی تاشو Xiaomi Mi Mix Flex شامل صفحه نمایش 6.2 اینچی ، چیپست Qualcomm Snapdragon 855 – با RAM 6 GB / 8GB و پردازنده گرافیکی Adreno 630.

دارای حافظه پردازنده 128 گیگابایت ، دوربین های عقب 20MP + 16MP + 8MP و یک دوربین 25 مگاپیکسلی در جلو است. انتظار می رود اولین بازی خود را در سه رنگ مختلف نقره ای ، سیاه و سفید انجام دهد. این سیستم عامل با سیستم عامل Android 9.0 Pie اجرا می شود و برای تأمین انرژی آن باتری 4200 میلی آمپر ساعت است.



 

10. آیفون 12 (2020):
آیفون 12 یکی از تلفنهای مورد انتظار و جدید است که در سال 2020 به بازار عرضه می شود ، دقیقاً مانند آیفون های Apple سالانه. بدیهی است که قبل از سپتامبر 2020 به زمین نخواهد آمد اما به احتمال زیاد با طراحی منحصر به فرد و متفاوت آن ، تعداد استثنایی دوربین و بسیاری موارد دیگر به مرزها خواهد رسید.

این اولین و مهمترین آیفون اپل خواهد بود که از شبکه 5G پشتیبانی می کند. شایعه شده که اولین کسی است که عملکرد لمسی و نمایشگر لمسی در صفحه نمایش را نیز از بین می برد.هنوز هم حدس می زنیم هنوز حدس می زنیم خیلی زود است اما گزارشی که توسط تحلیلگر بارکلی منتشر شده است حاکی از آن است که در مقایسه با آیفون 11 پرو مکس ، یک قاب از جنس استنلس استیل و شیشه در هر دو بخش جلویی و یک مقدار رم قابل توجهی خواهد داشت. بازگشت.

درمورد قیمت گذاری ، انتظار می رود به لطف ارتقاء قابل توجه آن ، مطابق با دستگاه های iPhone 2019 نباشد. به عنوان مثال ، آیفون 11 با 729 پوند به فروش می رسد ، iPhone 11 Pro کاربران 1049 پوند را پس می دهد و iPhone 11 Pro Max با قیمت 1149 پوند می رود. بنابراین ، دامنه قیمت گذاری آن ممکن است بالا رود – شاید حتی بالاتر از آنچه فکر می کنیم باشد.



 

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *