خرید دستگاه افزایش طول HDMI

خرید افزایش طول کابل HDMI دیدگاه خود را بنویسید

خرید افزایش طول کابل HDMI:

در مقالات گذشته راجب کابل HDMI وکاربردهایش به تفضیل بیان شدوطریقه افزایش طول کابل HDMI را برایتان بیان کردیم و انواع کانکتورهای HDMI  را آموزش دادیم   اما دراین مقاله به بررسی انواع دستگاه افزایش کابل HDMI نوع عملکرد آنها وانواع مصارف آن می پردازیم تا شما بتوانید با مطالعه این مقاله بهترین خرید دستگاه افزایش طول کابل HDMI را داشته باشید

 

بهترین برندهای که دستگاه افزایش طول کابل HDMI را ارائه میکنند عبارتند از :

  1. فرانت
  2. لایمستون
  3. کی نت

دستگاه افزایش طول کابل HDMI را شرکت های متفرقه هم تولید می کنند که کیفیفت مناسبی هم دارند.البته این نوع تولیدات تحت سفارش برندهای معتبر می باشند

 

دستگاه افزایش طول کابل HDMI فرانت:

دستگاه افزایش طول کابل HDMI توسط تک کابل شبکه تا ۱۰۰ متر (مارک فرانت )

یکی از بهترین راه‌های افزایش طول کابل HDMI، استفاده از تبدیل hdmi به شبکه برای افزایش طول آن است. این فناوری مبتنی بر سیم مسی شبکه است. افزایش دهنده HDMI برای تبدیل سیگنال HDMI به LAN طراحی شده است و انتقال توسط کابل شبکه صورت می گیرد.
ویژگی های دستگاه افزایش طول کابل HDMI فرانت :
  1.  مبدل کابل HDMI را تا برد ۱۰۰۰ متر روی کابل شبکه Cat5e/6 افزایش می دهد.

 

دستگاه افزایش طول کابل HDMI توسط تک کابل شبکه تا ۵۰ متر (مارک فرانت):

.دستگاه افزایش طول کابل HDMI انواع مختلفی داشته و با توجه به میزان طول و کیفیت پشتیبانی شده و امکانات جانبی آن‌ها دارای قیمت‌های مختلفی هستند. با توجه به فاصله‌ی زیادی که در این روش می‌توان به دست آورد و استفاده از کابل شبکه Cat5/6/7 که قیمت بسیاری مناسبی نسبت به کابل HDMI دارد.در حال حاضر مدل‌های مختلفی در بازار موجود است که با آن‌ها می‌توان تا ۱۲۰ متر طول کابل HDMI را افزایش داد.

خرید دستگاه افزایش طول کابل HDMI فرانت به چه کسانی توصیه میشود:

بدلیل هزینه بالای کابل HDMI با متراژ بیشتر از ۳۰ متر توصیه میگردد از دستگاه افزایش طول کابل HDMI استفاده شود . برای اتصال دوربین مداربسته به تلویزیون تا متراژ ۵۰ متر در فروشگاه های بزرگ و سازمان ها و اداره جات و سالن های امفی تئاتر و همایش ها و مدارس و …. انتخاب مناسبی میباشد.

 


دستگاه افزایش طول کابل HDMI توسط تک کابل شبکه تا 100 متر (مارک فرانت )

 


 

دستگاه افزایش طول کابل USB توسط تک کابل شبکه تا ۶۰ متر (مارک فرانت) ورژن ۲:

این مبدل کابل USB  را تا برد ۶۰ متر روی کابل شبکه Cat5e/6 افزایش می دهد.این دستگاه‌ها انواع مختلفی داشته و با توجه به میزان طول و کیفیت پشتیبانی شده و امکانات جانبی آن‌ها دارای قیمت‌های مختلفی هستند. با توجه به فاصله‌ی زیادی که در این روش می‌توان به دست آورد و استفاده از کابل شبکه Cat5/6/7 که قیمت بسیاری مناسبی نسبت به کابل USB  دارد.در حال حاضر مدل‌های مختلفی در بازار موجود است که مارک فرانت جزو پرفروشترین ها در سایت های معتبر جهانی شامل امازون و ای بی  میباشد.بیشترین موارد مصرف افزایش طول کابل USB در نصب دوربین های مدار بسته میباشد .

 

 

توجه

 

به هنگام استفاده در دوربین مداربسته فقط از موس سیم دار و بی سیم میتوانید استفاده نمایید. افزایش طول کابل USB همچنین به دلیل ساپورت HOUST USB ورژت ۲ قابلیت اتصال پرینتر را نیز دارد.

 


 

 


 

دستگاه افزایش طول کابل USB توسط تک کابل شبکه تا ۶۰ متر (مارک فرانت):

بوسیله دستگاه افزایش کابل USB میتوانید طول کابل USB را با کابل شبکه افزایش داد. این مبدل کابل USB  را تا برد ۶۰۰ متر روی کابل شبکه Cat5e/6 افزایش می دهد.این دستگاه‌ها انواع مختلفی داشته و با توجه به میزان طول و کیفیت پشتیبانی شده و امکانات جانبی آن‌ها دارای قیمت‌های مختلفی هستند. با توجه به فاصله‌ی زیادی که در این روش می‌توان به دست آورد و استفاده از کابل شبکه Cat5/6/7 که قیمت بسیاری مناسبی نسبت به کابل USB  دارد.در حال حاضر مدل‌های مختلفی در بازار موجود است که مارک فرانت جزو پرفروشترین ها در سایت های معتبر جهانی شامل امازون و ای بی  میباشد.



 

دستگاه افزایش طول کابل HDMI لایمستون:

دستگاه افزایش طول کابل HDMI و USB با متراژهای ۱۲۰متر و۶۰متر:

اکستندر کابل HDMI و USB و یا دستگاه افزایش طول کابل HDMI و USB  مارک لایمستون  از پرفروشترین محصولات در سایت امازون میباشد. بدلیل گران بودن کابل های USB و HDMI  در متراژ های بالا اکستندر کابل HDMI و USB  را معرفی مینماییم. بوسیله دستگاه اکستندر کابل HDMI و USB میتوانید با اتصال یک کابل شبکه از نوع CAT 5/ 6/ 7 تا متراژ ۱۲۰۰ متر به دو طرف  دستگاه ، تصاویر را با کیفیت FULL HD  دریافت نمایید و همچنین موس وایرلس و یا سیم دار را تا ۱۲۰۰ متر کابل کشی نمایید. اکستندر کابل HDMI و USB  برای اتصال دستگاه دوربین مدار بسته به تلویزیون  کاربرد فراوانی دارد .

ویژگی دستگاه افزایش طول کابل HDMI و USB :

  1. افزایش کابل HDMI و کابل USB تا ۱۲۰ متر  به طور همزمان
  2. اتصال ۱۲۰ متر کابل بوسیله تک کابل شبکه
  3. بدون افت کیفیت و ارسال تصویر FULLHD

 

خرید دستگاه افزایش طول کابل HDMI لایمستون به چه کسانی توصیه میشود:

نصاب های دوربین مداربسته و یا DVR به هنگام کشیدن کابل تصویر همچنان با مشکل اتصال موس سیم دار و یا بدون سیم خود دست و پنجه نرم میکنند .با تهیه دستگاه لایمستون بوسیله تک کابل شبکه تصویر و موس را منتقل نمایید  و در هزینه های جانبی خود صرفه جویی نمایید.

 

 


دستگاه افزایش طول کابل HDMI و USB تا 120 متر


 

 

دستگاه افزایش کابل های HDMI که به سفارش نهادهای مختلف ارائه شده است:

دستگاه افزایش طول کابل HDMI توسط تک کابل شبکه تا ۱۲۰ متر:

دستگاه افزایش طول کابل HDMI توسط تک کابل شبکه تا ۱۲۰ متریکی از بهترین راه‌های افزایش طول کابل HDMI،  برای افزایش طول آن است. این فناوری مبتنی بر سیم مسی شبکه است.



 

دستگاه افزایش طول کابل HDMI توسط تک کابل شبکه تا ۶۰ متر  :

دستگاه افزایش طول کابل HDMI انواع مختلفی داشته و با توجه به میزان طول و کیفیت پشتیبانی شده و امکانات جانبی آن‌ها دارای قیمت‌های مختلفی هستند. با توجه به فاصله‌ی زیادی که در این روش می‌توان به دست آورد و استفاده از کابل شبکه Cat5/6/7 که قیمت بسیاری مناسبی نسبت به کابل HDMI دارد.در حال حاضر مدل‌های مختلفی در بازار موجود است که با آن‌ها می‌توان تا ۱۲۰ متر طول کابل HDMI را افزایش داد.



 

 

کابل افزایش طول HDMI:

کابل افزایش طول HDMI بوسیله این کابل میتوانید طول کابل HDMI را تا ۴۰ سانت افزایش داد. از طرف دیگر نصاب های دوربین مدار بسته و پرژکتور در مدارس و سازمانها و ارگان ها بدلیل عبور دادن طول زیادی از کابل HDMI درون داکت و لوله های مخفی دیگر نمیتوانند کابل HDMI  را بدلیل خرابی و کنده شدن سوکت کابل HDMI به راحتی تعویض نمایند و یا حتی از نظر هزینه ای شاید مقرون به صرفه نباشد از اینرو دیجیکو کابل کوتاه نر و ماده HDMII  را برای جلوگیری از این اسیب پیشنهاد میکند . با استفاده از  کابل HDMI شما این کابل کوتاه را به تلویزیون و یا ویدئوپرژکتور و یا دستگاه های دیگر متصل مینمایید و در صورت  خرابی فقط کابل کوتاه HDMII  را تعویض نمایید و از دردسر بزرگ جلوگیری نمایید.


 


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *