دستگاه استخراج بیت کویین دیدگاه خود را بنویسید

DIY Crypto Mining PC (ETH، XMR، ZEC):
این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک دستگاه استخراج بیت کویین Ethereum بسازید که دارای دو مرحله اصلی است ،انتخاب و تأمین تجهیزات و سپس چیدن آنها! بسته به زمانهایی که ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشد تا همه قطعات را بدست آورید و سپس نیم روز دیگر با تنظیمات و غیره دستگاه را راه اندازی کنید. این همان ساخت کامپیوتر شخصی خود به طور معمول است اما با چند ملاحظه اضافی که عمدتا شامل کدام GPU شما می شوید .

مرحله 1: تجهیزات تأمین منابع :

1) MotherBoard:

مادربرد مغز رایانه است و همان چیزی است که شما همه چیز را روی آن می سازید پایه دکل استخراج خود. ویژگی اصلی که شما در یک مادربرد به دنبال آن هستید تعداد اسلات های GPU آن است زیرا این میزان تعداد کارت گرافیک یا GPU مناسب را تعیین می کند . 3 اسلات PCI Express به این معنی است که شما می توانید 3 x RX 580 را با هش ریت هر کدام 20 مگاهرتز در ثانیه – یا کل قدرت هش کردن 60 مگاهرتز در ثانیه متناسب کنید. اسلات PCI Express یک درگاه اتصال بر روی مادربرد است و مانند تصویر زیر به نظر می رسد – آنها اغلب سفید رنگ هستند اما می توانند رنگ های مختلفی داشته باشند – می توانید انواع دیگری از اسلات ها را بدست آورید اما بیشتر GPU ها روی PCI express کار می کنند. (شما متوانید تجهیزات جانبی را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.)

2) کارت گرافیک – GPU های خود را انتخاب کنید:

بعضی از کارت های گرافیک هزینه بالایی دارند در حالی که برخی منطقی ترند اما از انرژی بیشتری استفاده می کنند. در نهایت تعادل آن بین قدرتمند بودن دکل و میزان خرج کردن شماست اطمینان حاصل کنید که یک GPU کارآمد انتخاب کرده اید. می توانید پردازنده های گرافیکی دست دوم را از فروشگاههای معتیر خردی نمایید اغلب آنها با مشکلی روبرو هستند که تا زمانی که کارت را به خانه منتقل نکنید و به برق وصل نخواهید کرد.

3) هارد دیسک :

برای ذخیره سیستم عامل و نرم افزار خود به یک هارد دیسک نیاز دارید. یک درایو SSD استاندارد این کار را انجام می دهد (هارد SSD فقط یک دستگاه ذخیره سازی است و به دلیل اینکه بیت های متحرکی وجود ندارد که بتوانند بشکنند ، حالت جامد نامیده می شود). اندازه بستگی به کاری که شما قصد استخراج آن را دارید دارد. اگر قصد دارید کل بلاکچین و بلاکچین خود را بارگیری کنید ، پس باید بزرگترین بلاکچین را در نظر بگیرید و باید کمی بیشتر هزینه کنید. اگر به عنوان بخشی از استخر فقط قصد استخراج اتریوم را دارید ، نیازی به ذخیره بلاکچین ندارید و می توانید یک درایو SSD کوچکتر تهیه کنید. ما از SSDNow V300 120 GB استفاده کردیم. از اینجا بخرید

4) RAM:

یا حافظه دسترسی تصادفی – این یک جز basic اساسی در هر رایانه است که اساساً یک صفحه خراش برای یادداشت برداری محاسبات و به یادآوری سریع اطلاعات در رایانه است. 4 گیگابایت باید کار را انجام دهد. شما می توانید برخی از آنها را اینجا دریافت کنید.

5) PSU یا واحد منبع تغذیه :

واحدهای منبع تغذیه در اندازه های مختلفی وجود دارند و این می تواند برخی از افراد را هنگامی که به دنبال محاسبه اندازه مورد نیاز خود هستند ، بالا ببرد. شما باید مصرف برق GPU و سایر اجزای خود را جمع بندی کنید و مطمئن شوید که منبع تغذیه شما توانایی تأمین بیشتر را دارد! بنابراین اگر دو پردازنده گرافیکی دارید که 220 وات و سایر اجزای مورد نیاز 250 وات مصرف می کنند ، می توانید با یک واحد منبع تغذیه 750 وات کنار بیایید زیرا کل انرژی مورد نیاز فقط 690 وات است. اگر در حال ساخت یک “مگا دکل” هستید که دارای 6 است GPU شما ممکن است داشتن دو منبع تغذیه جداگانه مقرون به صرفه باشد.

6) یک مورد :

باز هم این می تواند یک انتخاب کاملاً دشوار باشد زیرا به GPU شما و اینکه آیا از افزایش دهنده های GPU استفاده می کنید بستگی دارد. شما نمی خواهید اجزایی روی هم نشسته باشند زیرا به طور بالقوه خطر آتش سوزی وجود دارد. می توانید کل سیستم را در هوای آزاد بگذارید یا حتی کیس مخصوص خود را بسازید تا به آن لمس شخصی سازی شود. سکوهای قفسه را می توانید از چند شرکت ارائه دهنده خریداری کنید – به عنوان مثال استخراج SW در اینجا دکل های مخصوص خود را دارد که حمل آنها به مدت یک هفته طول می کشد. آنها تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهند

مرحله 2: اتصال GPU به مادربرد:
بسته به اینکه چند کارت را باید در ساخت خود قرار دهید ، باید کارتها را به صورت خارجی سوار کنید. برای این کار از برنامه های افزودنی به نام risers استفاده می کنید . اینها باعث می شوند که پردازنده گرافیکی شما از مادربرد دور باشد که به اتلاف گرما نیز کمک می کند. به محض این که رایزر خود را داشته باشید ، GPU را به شکلی متصل می کنید که به شکاف PCI x16 روی مادربرد خود متصل هستید. فراموش نکنید که از PSU به برق وصل شوید


مرحله 3: Risers را به Motherboard و POWER متصل کنید

پردازنده های گرافیکی دو نوع ورودی برق دارند. در ابتدا ، آنها به تقویت کننده GPU نیاز دارند تا از طریق اتصال SATA به Molex تغذیه شود. این اجازه می دهد تا رابط PCIe از منبع مرجع از مکانی غیر از توان کشیده شده از برد استفاده کند. در حالی که PCIe قادر است از طریق رابط PCIe از طریق برد تغذیه کند ، اما میزان نیرویی که برای هر شش GPU از برد می گیریم امکان پذیر نیست. به این ترتیب ، ما باید کابلهای برق SATA را بیرون بیاوریم و آنها را به پشت منبع تغذیه پورتهای SATA و سپس شش دم SATA که از شش رایانه پردازنده GPU می آید و همچنین یک مورد اضافی برای SSD که ما در مراحل اولیه نصب شده است. این کابل ها به هم ریختگی خوبی اضافه می کنند ، بنابراین تمام تلاش خود را برای مرتب نگه داشتن آنها انجام دهید.

همچنین شاخه های poer را از PSU به خود GPU متصل کنید.


مرحله 4: سیستم عامل Windows را اضافه کنید و نرم افزار استخراج را نصب کنید:
اولین کاری که باید انجام دهید نصب سیستم عامل بر روی رایانه است. برای افرادی که از نظر فنی بیشتر لینوکس هستند ، اوبونتو وجود دارد اما برای اکثریت ویندوز احتمالاً بهترین است زیرا نصب درایورهای رایانه شما را به صورت خودکار انجام می دهد تا از بین تمام اجزا به درستی صحبت کنند. مزیت اوبونتو این است که به شما گزینه های بیشتری و رایگان می دهد!

می توانید EthOs را که یک برنامه اختصاصی برای استخراج Ethereum طراحی شده است بارگیری کنید – می توانید در مورد این اطلاعات بیشتر بخوانید اما یک روش عالی برای داشتن یک سیستم استخراج اختصاصی برای سکوها و GPU شما برای مدیریت آنها است! پس از نصب سیستم عامل ، به دو روش می توانید استخراج کنید: استخراج انفرادی – استخراج انفرادی یعنی شما در مقابل بقیه. اگر هش شما درست باشد ، پاداش بلوک را می گیرید. اما با یک دکل 60 مگاهرتز در ثانیه و یک قدرت هش کردن شبکه 1.2 گیگاهرتز ، شما اغلب اتر نمی گیرید. مسئله دیگر این است که شما باید بلاکچین را برای خود بارگیری کنید. راهنمای ما را در مورد چگونگی استخراج اتریوم به صورت انفرادی ببینید. استخر استخر – این جایی است که شما با سایر استخراج کنندگان همکاری می کنید تا نوسانات بازده خود را کاهش دهید. این بدان معناست که آیا هر 5 روز 5 اتر دریافت می کنید یا هر روز 1 اتر. مزیت این کار این است که جریان مداوم اتر دریافت می کنید و نیازی نیست که کل بلاکچین را بارگیری کنید.

مقالات به روز را با در سایت فروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *