روشن کردن بلوتوث در لپ تاپ دیدگاه خود را بنویسید

نحوه روشن کردن بلوتوث در لپ تاپ:
اکنون فناوری بلوتوث در رایانه های شخصی لپ تاپ بیشتر از گذشته است. با استفاده از قابلیت های بلوتوث روی رایانه خود می توانید همه چیز را از یک چاپگر به مجموعه هدفون استریو متصل کنید. بسیاری از موس ها رایانه ای قابل حمل نیز از طریق اتصال بلوتوث بی سیم در دسترس هستند. ویندوز با در دسترس بودن بسیاری از درایورهای استاندارد برای دستگاههای بلوتوث اتصال را ساده می کند ، اما اگر ابتدا Bluetooth را روشن نمی کنید ، آنها را متصل نمی کنید.هدفون بلوتوث راهی عالی برای گوش دادن به موسیقی بی سیم در لپ تاپ شما است.
گام1:
بر روی نماد “شروع” کلیک کنید و از لیست گزینه ها “Control Panel” را انتخاب کنید. اگر در سینی سیستم خود یک آیکون بلوتوث (در سمت راست ساعت) دارید ، می توانید بر روی آن راست کلیک کنید تا به منوی دستگاه نیز دسترسی پیدا کنید.

گام2:
بر روی “دستگاه های بلوتوث” از گزینه های کنترل پنل کلیک کنید. اگر این مورد را گزینه ای نمی بینید ، به سمت چپ پنجره Control Panel نگاه کنید و بر روی “Switch to Classic View” کلیک کنید

گام3:
در بالای پنجره دستگاه Bluetooth ، “گزینه ها” را انتخاب کنید. گزینه “مجاز دستگاه های بلوتوث برای اتصال به این رایانه” را بررسی کنید. بدون اینکه این گزینه بررسی شود ، دیگر نمی توانید لوازم جانبی بلوتوث را وصل کنید.

گام4:
“روشن کردن کشف” را در داخل پنجره گزینه‌ها بررسی کنید تا سایر دستگاههای بلوتوث بتوانند لپ تاپ خود را پیدا کنند.

گام5:
برای بستن ویندوز و ذخیره تغییرات ، بر روی “OK” کلیک کنید.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *