سامسونگ در Galaxy TabPro S ، Chromebook 3 دیدگاه خود را بنویسید

سامسونگ در CES 2016 ): Galaxy TabPro S ، Chromebook 3 )

سامسونگ یک ابر شرکت  در دنیای الکترونیک مصرفی است ، بنابراین جای تعجب نیست که امسال چیزهای زیادی در نمایشگاه CES نشان داده است. در اینجا برخی از محصولات برجسته  از جمله یک تبلت قابل حمل ویندوز 10 ، یک Chromebook و  Gear S2.

Galaxy TabPro S: (ویندوز 10 پیکسل سی را در نظر گرفت)

جالبترین محصولی جدید که سامسونگ اعلام کرد Galaxy TabPro S. این اولین تبلت سامسونگ است که ویندوز 10 را اجرا می کند و به یک بسته رایج رایانه لوحی به علاوه جلد صفحه کلید باریک مجهز است. تبلت بدون فن سبک تر و قدرتمندتر از Surface Pro 4 مایکروسافت است و آن را در همان دسته از Google Pixel C قرار می دهد ، اما دارای یک سیستم عامل پیشرفته تر برای کارهای چند پنجره ای است. این درگاه کمتر از Surface Pro دارد ، اما گنجاندن USB-C حداقل به معنای استفاده از آداپتورهای تقریبا برای هر دستگاه است. صفحه نمایش 12 اینچی Super AMOLED واضح و روشن است و در بالای پردازنده Intel Core M ، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه قرار دارد.



Chromebook 3: (یک لپ تاپ سبک و با ماندگاری طولانی تر سیستم عامل Chr)

سامسونگ با جدیدترین لپ تاپ خود ، Chromebook 3. به دنیای سیستم عامل Chrome باز می گردد. این دستگاه جدید دارای صفحه نمایش HD 11.6 اینچی کوچک و پردازنده Intel Celeron N3050 است و از نوع رم 2 یا 4 گیگابایتی بهره می برد. مدل بودجه دارای 11 ساعت شارژ باتری است که 2.5 ساعت نسبت به نسخه قبلی خود دارد و از بدنه فلزی تقویت شده برای افزایش دوام حتی محافظت در برابر پاشش برخوردار است. این لپ تاپ در اوایل سال جاری عرضه می شود ، اگرچه هنوز مشخصات خاصی اعلام نشده است.



نوت بوک 9:( اولین لپ تاپ های فوق العاده سبک و باریک)

سامسونگ از دو لپ تاپ فوق العاده باریک جدید در مدل های CES ، 13 اینچی و 15 اینچی نوت بوک 9 رونمایی کرد. این لپ تاپ ها سبک هستند  فقط 0.84 کیلوگرم برای مدل کوچکتر با این حال از نظر منطقی قدرتمند ، با پردازنده های Intel Skylake Core تا 8 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه حالت جامد. به نظر می رسد بیشترین محدودیت ها عمر باتری و وضوح صفحه است. باتریهای لپ تاپ ها فقط در حدود چهار ساعت به طول می انجامند و نمایشگرهای 1080p اسپرت.



Gear S2: (کلاسیک در دو ماده جدید و پشتیبانی از iOS)

Gear S2 یک ساعت هوشمند خوب و زیبا طراحی شده است و در این هفته سامسونگ چند جزئیات مطلوب جدید را اعلام کرد. مدل کلاسیک به زودی در دو مرحله جدید عرضه می شود: طلای رز 18K با باند چرمی عاج و مدل پلاتین با باند چرمی مشکی.سامسونگ همچنین اعلام کرد که این ساعت به زودی از iOS پشتیبانی می کند و به کاربران آیفون اجازه می دهد تا در Gear S2 خود اعلان هایی دریافت کنند. این باید در ژانویه مستقر شود.



مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *