سامسونگ گلکسی S20 دیدگاه خود را بنویسید

بررسی  سامسونگ گلکسی S20:
Galaxy S20 یک تلفن پرچمدار قدرتمند است که دارای صفحه نمایش صاف 120 هرتز ، دوربین 5G و پیشرفته در طراحی کم حجم استGalaxy S20 دقیقاً مانند برادران بزرگتر و با ارزش تر ، صفحه نمایش 120Hz مایع ، سیستم دوربین قدرتمند جدیدی را به شما نشان می دهد که چندین عکس و فیلم به طور همزمان و پردازنده جدید سریع Snapdragon 865 Qualcomm شلیک می کند. چه چیزی در مقابل Galaxy S20 Plus از دست رفته است؟ شما یک سنسور زمان پرواز در پشت (که به عکس های پرتره کمک می کند) دریافت نمی کنید. مهمتر از همه ، سامسونگ Galaxy S20 تا Q2 سال 2020 به Verizon نمی رسد.

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی S20:
Galaxy S20 سامسونگ دارای تاریخ انتشار 6 مارس است اما برای پیش سفارش از 21 فوریه در دسترس است. گلکسی S20 999 دلار قیمت دارد و از 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه استاندارد بهره می برد. شما نمی توانید یک مدل را با حافظه رم یا حافظه بیشتر انتخاب کنید اما می توانید حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را از طریق شیار کارت microSD تلفن اضافه کنید.

Galaxy S20 از طریق سامسونگ و همچنین از طریق سه حمل کننده چهار بی سیم در ایالات متحده از جمله AT&T ، Sprint و T-Mobile به فروش می رسد. Verizon گلکسی S20 را در Q2 ارائه می دهد که با شبکه mmWave 5G سازگار است.

طراحی و رنگ های گلکسی S20:
سامسونگ Galaxy S20 تفاوت چندانی با Galaxy S10 به نظر نمی رسد ، اما برخی از اصلاحات خوش آمدید وجود دارد. قطع جلوی دوربین جلو این بار کوچکتر است و به جای سمت راست در قسمت بالای صفحه قرار گرفته است ، بنابراین کمتر حواس پرتی نخواهد بود. علاوه بر این ، صفحه نمایش از منحنی کمتری نسبت به آن برخوردار است ، که من از آن استقبال می کنم زیرا وقتی فقط تلفن را در دستان خود تغییر می دهید احتمال لمس تصادفی کمتر وجود دارد

من احساس می کنم در سال 2020 اتفاق بزرگی نیست ، اما قطعاً قابل توجه است که سامسونگ Galaxy S20 شامل جک هدفون نیست. این اولین تلفن پرچمدار Galaxy S است که این ویژگی را از دست داده است ، بنابراین احتمالاً می خواهید با این دستگاه از هدفون های بی سیم یا هدفون های بی سیم استفاده کنی



گزینه های رنگی گلکسی S20 سامسونگ حداقل در حال حاضر هیجان انگیز نیست. مشکی کیهانی ، خاکستری کیهانی ، آبی روشن و صورتی صورتی وجود دارد. من فقط به دلیل اینکه ظاهری تازه دارد و به نظر می رسد جزئی از سبک آبی روشن جزئی است. دوست دارم چیزی جذابتر ببینم ، مانند Aura Glow در گلکسی نوت 10 که باعث تغییر رنگ می شود.

دوربین های Galaxy S20:

سنسورهای بزرگتر ، بزرگنمایی بزرگتر و Single Take
سامسونگ از نظر کیفیت دوربین از آیفون 11 و پیکسل 4 عقب افتاده است ، اما به نظر می رسد که گلکسی S20 در رقابت با سنسورهای بزرگتر ، بزرگنمایی بزرگتر و ویژگی های جدیدی که باعث شلیک و به اشتراک گذاری آن می شود ، شکست خورد. Samsung Galaxy S20 دارای یک دوربین عقب سه گانه است که با یک سنسور 12 مگاپیکسلی شروع می شود که 1.8 میکرون است. در لنزهای تله فوتو از سنسور 64MP استفاده شده است که 0.8 میکرون و دوربین فوق العاده 12 مگاپیکسلی از سنسور 1.4 میکرون استفاده می کنند.

سامسونگ Galaxy S20 فاقد 100x هیولا Galaxy S20 Ultra است ، اما از زوم قدرتمند تری نسبت به Galaxy S10 برخوردار است. بزرگنمایی نوری Hybrid به حداکثر 3 برابر افزایش می یابد که تصور می شود زوم بدون افت است و بزرگنمایی دیجیتال تا 30 برابر می رود. هرچه به 30 برابر نزدیک می شوید ، نمای دوربین متزلزل می شود ، اما در کل این یک بهبود در بزرگنمایی 2 برابر در گلکسی S10 است.

ویژگی دوربین مورد علاقه من گلکسی S20 سامسونگ Single Take است. هنگامی که دکمه شاتر را در این حالت فشار می دهید ، تلفن یک سری عکس را می گیرد در حالی که 10 ثانیه فیلم نیز ضبط می کند. سپس تلفن یک گالری از نتایج را به شما می دهد ، از جمله بهترین لحظه AI و عکس فوق العاده گسترده ، عکس مستقیم (Focus Live) (عکس عمودی) و همچنین یک فیلم سریع به جلو که از نظر اجتماعی و اصلی فیلم عالی است.

گلکسی اس 20 باید جانور در جلوی فیلم باشد ، زیرا می تواند فیلمبرداری 8K را با حداکثر 24 فریم در ثانیه ضبط کند. همچنین می توانید ویدیوهایی را به تلویزیون های 8K QLED سامسونگ منتقل کنید – در صورت امکان هزینه یکی از آنها – و از فیلم های 8K که ممکن است بخواهید به اشتراک بگذارید ، 33 مگاپیکسل بگیرید.

دوربین جلوی سامسونگ گلکسی اس 20 از سنسور 10MP استفاده می کند که 1.22 میکرون و دیافراگم f / 2.2 دارد. این همان وضوح و اندازه همان دوربین جلوی S10 است اما این دوربین از دیافراگم f / 1.9 برخوردار است. معمولاً تعداد کمتری بهتر است زیرا نور بیشتری از لنز عبور می کند ، اما خواهیم دید که عملکرد دوربین جلوی در آزمایش ما چگونه است.

صفحه نمایش Galaxy S20: تازه سازی 120 هرتز دقیقاً چیست؟
در حالی که یک پردازنده سریع کمک می کند ، نرخ تجدید صفحه نمایش می تواند باعث شود تلفن در عملکرد روزمره احساس صافی کند ، خواه در صفحات وب یا در حال بازی بازی باشید. صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED سامسونگ گلکسی S20 دارای سرعت تازه سازی 120 هرتز است که دو برابر نرخ 60 هرتز در گلکسی S10 و بالاتر از صفحه 90Hz در OnePlus 7T است



 سامسونگ گلکسی S20 یک سنسور لمسی جدید 240 هرتز را اسپرت می کند که ظاهراً پاسخگوتر است. هنگام استفاده از تلفن در هنگام دستیابی ، Galaxy S20 بسیار روان احساس می کنید و می توانید به راحتی بین 60 هرتز و 120 هرتز در منوی تنظیمات صفحه نمایش جابجا شوید. خبر بد این است که انتخاب 120Hz قطعنامه را از چهار HD تا HD کامل صدا می کند.

مشخصات و عملکرد Galaxy S20:
به عنوان اولین تلفن با پردازنده Snapdragon 865 Qualcomm ، سامسونگ Galaxy S20 باید سرعت کافی را فراهم کند ، خصوصاً از آنجا که با یک رم قدرتمند 12 گیگابایتی جفت می شود. سامسونگ به شما امکان کنترل نحوه استفاده از این حافظه را نیز می دهد ، زیرا می توانید حداکثر سه برنامه را برای ذخیره مستقیم در RAM اختصاص دهید. نتیجه باید برای بارها و بارها برای برنامه ها و بازی های با منبع فشرده تقریباً سریع باشد.

بهترین تلفن ها برای سال 2020:

گلکسی S20 سامسونگ دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و مدل 512 گیگابایتی مانند Galaxy S20 Plus و Galaxy S20 Ultra وجود ندارد. خوشبختانه ، شما می توانید از طریق شکاف کارت microSD حداکثر 1 TB فضای ذخیره سازی اضافه کنید.

Galaxy S20 5G: 
یک مورد که باید درباره Samsung Galaxy S20 بدانید این است که نسخه اول با شبکه 5G Verizon سازگار نیست. به این دلیل است که این نسخه از تلفن از فناوری mmWave پشتیبانی نمی کند. در زمان راه اندازی ، Galaxy S20 فقط با شبکه های زیر 6 گیگاهرتز 5G کار می کند. با این حال ، Verizon می گوید که این نسخه از Galaxy S20 را پشتیبانی می کند که در Q2 از mmWave پشتیبانی می کند.

عمر باتری و شارژ باتری گلکسی S20:
با توجه به اتصال 5G و صفحه نمایش 120 هرتزی آن ، سامسونگ گلکسی S20 برای دریافت روز شما به یک باتری گوشت گاو احتیاج دارد. و سامسونگ در تماس با یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در این گوشی پاسخ داده است. گلکسی اس 10 باتری 3400 میلی آمپر ساعتی داشت ، بنابراین این یک جهش بزرگ است. پس از تست تلفن برای تست ، خواهیم دید که چه مدت طول می کشد در آزمون باتری راهنمای Tom ، که شامل گشت و گذار مداوم در وب است.

سامسونگ Galaxy S20 با نرم افزار One UI 2 جدید سامسونگ ارائه شده است که رابط کاربری را ساده تر می کند تا راحت تر بتوانید به برنامه های موردعلاقه خود ، تغییر تنظیمات و موارد دیگر بپردازید. این دستگاه در بالای آندروید 10 قرار دارد که شامل ویژگی های جدید فوق العاده ای مانند Smart Answer ، یک حالت تاریک و کنترل های بهتر حفظ حریم خصوصی است.

سامسونگ همچنین در تلاش است تا با شروع ادغام Google Duo ، تجربیات بهتری را در Galaxy S20 ایجاد کند. پاسخ Google به FaceTime ، این برنامه گپ ویدیویی درست در شماره گیر تلفن و برنامه های مخاطب ساخته شده است ، و شما می توانید با حداکثر 8 نفر گپ تصویری داشته باشید. بعلاوه ، می توانید برای اولین بار گپ تصویری را به صورت کامل HD انجام دهید.

سایر ویژگی های نرم افزار شامل Music Share برای به اشتراک گذاشتن اتصال بلوتوث به ماشین شما (بنابراین شخص دیگری می تواند لیست پخش را برای مدتی کنترل کند) و ادغام Spotify با روال های Bixby ، بنابراین Samsung Galaxy S20 لیست های پخش را بر اساس اولویت شما و حتی لحظه ای توصیه می کند.
با قیمت 999 دلار ، گلکسی S20 سامسونگ ارزان نیست ، اما مقرون به صرفه ترین تلفن جدید Galaxy S20 است. این همچنین جمع و جور ترین تلفن در پرچمداران سامسونگ است ، و این بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال دستگاه اندرویدی هستند که از جیب خود خلاص نمی شوند یا به دو دست نیاز دارند. ستاره نمایش دوربین جدید است که با ویژگی های جدیدی مانند Single Take و بزرگنمایی قدرتمندتر تحت تأثیر قرار می گیرد ، اما هیئت داوران از نظر کیفیت تصویر در مقابل آیفون 11 و پیکسل 4 قرار دارند.

اگر می خواهید یک گوشی 5G برای گوشی بعدی خود داشته باشید ، Samsung Galaxy S20 بهترین انتخاب نیست ، زیرا پشتیبانی از شبکه های زیر 6 گیگاهرتزی و فن آوری mmWave مانند S20 Plus و S20 Ultra را پشتیبانی نمی کند. این تلفن ها ضد آینده تر هستند. اما اگر یک گوشی اندرویدی برتر را می خواهید که بالاتر از اندازه آن باشد ، گلکسی S20 را راضی کنید.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *