سیستم های پرداخت موبایل دیدگاه خود را بنویسید

سیستم های پرداخت موبایل:

عصر آینده بی نقدی:

این مقاله بخشی از “مجموعه سیستم های پرداخت تلفن همراه” ما است جایی که ما نگاهی خواهیم داشت که چگونه فناوری تلفن همراه به سوی یک جامعه بدون هزینه تبدیل می شود. برای دیدن مقالات بیشتر در همان سریال اینجا کلیک کنید
در این دنیای دیجیتال به طور فزاینده، تعجب آور نیست که پول نیز به دنبال آن است. روند اخیر نشان می دهد که پول دیجیتال که در کیف های موبایل نگهداری می شود، به زودی پول نقد و حتی کارت های اعتباری را جایگزین می کند. بعضی از کشورها حتی سعی در حذف پول نقد در گردش دارند – فقط به سوئد نگاه کنید.

این معنی دارد ما امروز می توانیم اکثر محصولات و خدمات آنلاین را از طریق لپ تاپ ها و دستگاه های تلفن همراه خود خریداری کنیم. این پیوند را به حساب بانکی و پردازش پرداخت آنلاین مانند پی پال آسان می کند.

برای برخی از مردم، تلفن های خود را در حال حاضر کیف های خود را، به ویژه در میان Millennials و ژنرال Z. بر اساس یک مطالعه در مورد استفاده از کیف پول تلفن همراه، نرخ رشد سالانه تلفات برای کیف های تلفن همراه سرد 2015، بین 2015 و 2020 است. احساس ما از گوشی های ما برای یک میلیون چیز استفاده می کنیم، پس چرا از آنها نیز به عنوان روش پرداخت استفاده نمی کنید؟

چگونه کیف پول تلفن همراه کار می کنند؟
کیف پول های موبایل نیز گاهی اوقات الکترونیکی  کیف پول الکترونیکی، کیف پول مجازی، کیف پول دیجیتال و شرایط مشابه هستند، برنامه های تلفن همراه هستند که معاملات مالی را فعال می کنند. آنها به مشتریان مانند شما و من برای پرداخت هزینه برای چیزهایی که ما می خواهیم برای خرید با تنها چند شیپور خاموشی در تلفن ارسال.

در حین پرداخت، همه ما باید انجام دهیم این است که دستورالعمل پرداخت را دنبال کنیم – کد یا آدرس را وارد کنید یا اسکن کنید، معمولا – و از حساب کیف پول تلفن همراه خود به حساب کیف پول تاجر کسر می شود.

در حال حاضر گزینه های کیفی کیف پول تلفن همراه موجود در بازار وجود دارد، چرا که بسیاری از کمپانی های کوچکتر اما انقلابی نیز در این باند پویا سود آور هستند. این به نوآوری های بسیاری منجر می شود و هر یک از آنها برای حمایت شما رقابت می کنند.

کیف پول موبایل دارای مزایای مشخصی نسبت به پول نقد فیزیکی است. پول دیجیتال به راحتی حمل می شود، مخصوصا اگر شما نیاز به پرداخت بیشتر داشته باشید. آنها همچنین معاملات را ضبط می کنند – مفید برای کسانی که از شما خواسته اند از خود بپرسند “پول من کجا بود؟” هر ماه!

نمونه های کیف پول موبایل:
با انتخاب گزینه های مختلف کیف پول موبایل در بازار، انتخاب یکی از موضوعات مورد علاقه فردی است. در حالی که برخی از کاربران ممکن است با برنامه بانک خود باقی بمانند، بسیاری از دیگر کیف های کیفی که سایر ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهند که بانک هایشان نمی توانند با آن (از لحاظ تکنیکی صحبت کنند) را امتحان کنند.

در اینجا چند نمونه از بسته های تلفن همراه در حال حاضر موجود است. آنها توسط اکثر دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می شوند:

خدمات پرداخت الکترونیکی:
خدمات پرداخت الکترونیک، معمولا با مراجعه به خدمات ارائه شده توسط سیستم پرداخت الکترونیکی تجارت، به ما در خرید الکترونیکی آنلاین کمک می کنند، از طریق ایمیل.



برنامه های موبایل ایجاد شده توسط بانک ها نیز تحت این رده قرار می گیرند، با این حال محبوب ترین کیف پول های موبایل با خدمات پرداخت الکترونیکی تمایل دارند که توسط غول های تکنولوژیکی توسعه پیدا کنند. Google Wallet، Apple Pay، سامسونگ پرداخت، PayPal و دیگر نام های بزرگ نام های آشنا برای ما هستند و راحتی را در شهرت و اعتبار خود ارائه می دهند.

کیف پول بر اساس وفاداری و کوپن:
به عنوان Millennials شناخته شده است که نسل پرجمعیت نیز، وفاداری و کیف پول تلفن همراه مبتنی بر کوپن مانند Gyft، حلقه کلید و LevelUp نیز این لیست را.

آنها به شما کمک می کنند که کلیه حساب های کارت وفاداری خود را در یک سقف پیوند دهید و آنها را ذخیره کنید و هنوز هم می توانید از آنها برای جمع آوری امتیاز یا پاداش استفاده کنید. شما فقط مجبور نیستید که چندین بار کارت را با شما حمل کنید.

کیف پول پرداخت همگرا:
کیف پول موبایل مانند SquareCash، Venmo و دایره به عنوان پرداخت همکار به همکارانه بین دوستان و خانواده به فروش می رسند.



این طراحی شده است برای حذف بی دست و پا هنگام پرسیدن افرادی که شما باید پول به شما پرداخت به عقب. بگو شما و دوستانتان برای بقیه هفته خودتان بروید و برای گروه پرداخت کنید. شما می توانید درخواست پرداخت از طریق این برنامه ها را انجام دهید و دوستانتان می توانند مبلغی را که مستقیما به حساب شما منتقل می شود انتقال دهید.

کیف پول Cryptocurrency:
گزینه های کیف پول بیت کوین برای مبتدیان به کاربران پیشرفته وجود دارد. همچنین کیف پول های خاصی برای حفظ آلت کوین های تک و یا چند بر روی گوشی شما وجود دارد، اما از زمان نوشتن، بیشتر این کیف پول برای ما توصیه های جدیدی است. پس از همه، بیتکوین، پنهان ترین رمز عبور از همه حتی هنوز هم برای یک دهه هنوز است.

کیف پول Bitcoin مانند کیف پول های معمولی کار می کنند، به جز اینکه در عوض USD، معادل بیت کوین را در زمان پرداخت به جای آن ارسال می کنید. تاجر یک آدرس بیت کوین (کد الفبایی یا کد QR) را که می توانید به عنوان آدرس مقصد وارد کنید، ارائه می دهد. مقدار bitcoin اغلب تغییر می کند، بنابراین ممکن است بخواهید زمان خرید خود را داشته باشید.

کیف پول هیبرید:
Wirex نمونه ای از سرویس fintech است که از هر دو ارزهای دیجیتال و ارزهای سنتی نقدی در همان پلت فرم پشتیبانی می کند. این مانند ترکیبی از یک حساب بانکی (که می تواند کارت های ویزا و مسترکارت را مانند بانک های معمولی نیز صادر کند) با کیف پول بیت کوین است.



حساب شما می تواند با هر دو پول نقد و ارزهای دیجیتال تامین شود، بنابراین یک محصول جالب برای افرادی است که مایل به استفاده از هر دو در یک پلت فرم هستند. داشتن آزادی انتخاب برای پرداختن به USD یا بیت کوین می تواند برای برخی افراد جذاب باشد، زیرا هر یک از آنها مزایای خود را دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

کیف پول حمل و نقل:
انتقال بین المللی یک بازار بزرگ است. کیف پول مانند Remitly و Xoom در این مورد به فروش می رسد.



این شبیه به کیف پول پرداخت همکار است، اما با تمرکز بیشتر بر کمک به گیرنده (که تمایل دارند در کشورهای در حال توسعه یا کشورهای ثروتمند که سواد ممکن است موضوعی باشند، باقی بمانند) برای جمع آوری پول.

آنها ابزارهای صرفه جویی در پول مفید برای افرادی هستند که پول را به کشورهایی ارسال می کنند که در آن اکثر مردم بی پولی هستند.

کیف پول برنامه پیامرسانی:
WeChat، Telegram و Facebook Messenger می تواند مورد استفاده برای دریافت پول از دوستان خانواده و پرداخت هزینه برای محصولات و خدمات است.

کیف پول برنامه Messenging بسیار جدید است  به طوری که جدید، آنها هنوز هم از این که چگونه بهترین رقابت را از بین ببرند. به عنوان مثال، WeChat را فقط می توان در برخی از فروشگاه های چین استفاده کرد، و فیس بوک مسنجر فقط پرداخت های پی پال را پیوست.

خیلی زود است که بگوییم چه کسی در بازار کیف پول برنامه پیام رسانی غلبه خواهد کرد، اگر تصویب گسترده ای هم وجود داشته باشد.

 

مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *