عکس های پانوراما دیدگاه خود را بنویسید

عکس‌های پانوراما:

پانوراما به منظره ای گفته می شود که زاویه دید گسترده ای داشته باشد. این منظره می تواند در یک عکس ، نقاشی، فیلم ویدئویی و .. نمایش داده شود. شما نمی توانید بدون استفاده از نرم افزار و سخت افزارهای خاص یا دوربین های مخصوص عکس پانوراما بیاندازید.

اگر علاقه‌مند به عکاسی 360 درجه و گرفتن عکس‌های زیبا با گوشی موبایل هستید اپ‌های متعددی جهت این کار با توانمندی‌های مختلف وجود دارند. در این مطلب به بررسی 5 اپ برتر جهت گرفتن عکس‌های پانوراما در سیستم‌عامل اندروید پرداخته‌ایم.

 

  1. Panorama 360

این اپ یکی از معروف‌ترین اپ‌های اندروید می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه به‌صورت رایگان عکس‌های 360 درجه پانوراما بگیرید. Panorama 360 را بیش از 4 میلیون کاربر دانلود کرده‌اند. در واقع این اپ به عنوان یک برنامه پرطرفدار در زمینه گرفتن این نوع عکس می‌باشد. خود اپ طریقه گرفتن این نوع عکس را در قالب یک ویدیوی کوتاه به شما آموزش می‌دهد.


DIGIKOP1


پس از گرفتن عکس‌های مورد نظر خود به‌سرعت می‌توانید آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید. عکس‌ها را می‌توانید به‌صورت صاف و معمولی یا سه‌بعدی به‌اشتراک بگذارید. هم‌چنین برای ویرایش تصویر می‌توانید از فیلتر های متفاوتی استفاده نمایید.

 

  1. Photaf Panorama

اپ بعدی که به شما کمک می‌کند تا عکس پانوراما بگیرید Photaf Panorama نام دارد. این اپ برای شما عکس‌های خوبی را به ارمغان می‌آورد. برای مشاهده کل نمای پانوراما، می‌توانید از قطب‌نما یا صفحه لمسی گوشی خود استفاده نمایید.


DIGIKOP2


این برنامه نسخه THD نیز دارد ولی برای استفاده ازآن باید یک دستگاه Tegra داشته باشید. همچنین در هنگام ایجاد یک عکس پانوراما به شما امکان استفاده خودکار از تصویر نیز داده می‌شود. این برنامه ویژگی‌های متفاوت و خوبی دارد و می‌توانید با آن بهترین عکس‌های خود را بگیرید.

 

  1.  Cardboard Camera(ساخته شده توسط گوگل)

با استفاده از Cardboard Camera می‌توانید عکس‌های حیرت‌انگیزی بگیرید. این اپ گوشی شما را به یک دوربین معمولی و آماتور تبدیل می‌کند. برای گرفتن عکس پانوراما باید در یک دایره 360 درجه بچرخید و از منظره مورد نظر خود عکس‌برداری کنید.

تصاویر هنگام مشاهده به شکل سه‌بعدی در می‌آیند. بر روی تصاویر خود صدا نیز می‌توانید ضبط کنید.

شما می‌توانید با استفاده از Cardboard Camera عکس‌هایتان را در کنار یکدیگر نگهداری نمایید. همچنین می‌توانید از اپ بدون استفاده از cardboard استفاده نمایید. زیرا تصاویر در گالری گوشی نگهداری می‌شوند.

  1. PanOMG

PanOMG عکاسی 360 درجه را بیش‌ازپیش آسان کرده است. فقط کافی‌ است گوشی خود را ثابت نگهدارید و روی آیکن دوربین کلیک کنید.

 

اولین عکس خود را بگیرید و سپس یک دوربین شناور در دو طرف صفحه برای شما پدید می‌آید. حال باید دوربین خود را حرکت دهید و آیکن دوربین را به داخل براکت مستطیلی ببرید. برنامه به‌صورت خودکار عکس بعدی را می‌گیرد. علاوه بر این (ترفندستان) دستورالعمل‌های دیگری در صفحه قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را نیز دنبال نمایید.

 

  1. Panorama Camera 360

آخرین اپ Panorama Camera 360 می‌باشد که محصولی از Fotolr است. استفاده از این برنامه بسیار آسان می‌باشد. فقط کافی‌است که روی آیکن دوربین کلیک کنید و شروع به چرخش نمایید. شما باید یک الماس را در داخل یک دایره  که در حال حرکت می‌باشد ببینید و زمانی که آن الماس در مرکز قرار گرفت، تصویر را بگیرید. به چرخیدن ادامه دهید و برای تمام کردن این کار روی دکمه Stop کلیک کنید.


DIGIKOP6


این اپ، فلش نیز دارد اگر مایل باشید می‌توانید از آن استفاده نمایید. شما می‌توانید اندازه عکسی را که می‌خواهید بگیرید مشخص نمایید. این تصاویر را می‌توانید پس از جمع آوری به‌اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *