فناوری جدید فیسبوک دیدگاه خود را بنویسید

فناوری جدید فیسبوک:

فیس بوک شروع به کار بر روی فناوری می کند که به شما امکان می دهد کامپیوترهای خود را با ذهن خود کنترل کنید فیس بوک اعلام کرد که  آزمایشگاه های CTRL ،  راه اندازی فناوری عصبی ، به عنوان بخشی از تلاش ها برای ایجاد یک بند دستی برای کنترل تلفن های هوشمند ، رایانه ها و سایر دستگاه های دیجیتالی بدون لمس صفحه یا صفحه کلید ، به دست می آید.

پروژه Moonshot بیشترین تلاش های شبکه های اجتماعی جهان را برای تغییر نحوه برقراری ارتباط با یکدیگر تأکید می کند. فیس بوک برای اولین بار در سال 2017 اعلام کرد که در حال کار بر روی یک رابط کامپیوتر و مغز است که به کاربران امکان می دهد کلمات را تایپ کنند و فقط با استفاده از مغز خود پیام ارسال کنند. این شرکت پیش بینی کرده بود که یک دستگاه پوشیدنی بجای سیستمی که نیاز به جراحی دارد ، باشد.

اندرو “بوز” Bosworth ، معاون رئيس جمهور فیس بوک در مورد واقعیت افزوده و مجازی ، در پست فیسبوک گفت: “ما زمان زیادی را صرف تلاش برای دستیابی به فناوری خود می کنیم تا آنچه را می خواهیم انجام دهیم و نه اینکه از مردم اطراف خود لذت ببریم.” “ما می دانیم که روش های شهودی بیشتری برای تعامل با دستگاه ها و فناوری وجود دارد.”

آزمایشگاه های CTRL مستقر در نیویورک می توانند به شبکه های اجتماعی کمک کنند تا دیدگاه خود را به واقعیت تبدیل کنند. این استارتاپ روی مچ بند کار کرده است که سیگنالهای الکتریکی را که سلولهای عصبی در نخاع به عضلات دست ارسال می کنند ، “رمزگشایی” می کنند. این سیگنالها به دستان شما می گویند تا به روشی خاص مانند فشار دادن یک دکمه یا کلیک بر روی ماوس ، حرکت کنند.

اگر برنامه های فیس بوک به واقعیت تبدیل شود ، این فناوری می تواند ارسال عکس یا ارسال پیام در شبکه اجتماعی را بدون بلند کردن انگشت ، آسانتر کند.

Bosworth در این پست گفت: “این هدف شما را ضبط می كند ، بنابراین می توانید با استفاده از یك حركت غیرقابل تصور یا صرفاً با قصد ، عكس را با یك دوست به اشتراک بگذارید.”

هنوز مشخص نیست که آزمایشگاه های CTRL چگونه در محصولات آینده Facebook VR و AR قرار می گیرند ، اما کارمندان این استارتاپ بخشی از آزمایشگاه های واقعیت فیس بوک خواهند بود. این آزمایشگاه توسط Bosworth و مایکل Abrash ، دانشمند اصلی شرکت VR متعلق به فیس بوک Oculus اداره می شود. دسترسی یک هدف واضح است ، زیرا فناوری آزمایشگاههای CTRL قبل از هرگونه حرکتی می تواند قصد را حس کند.

فیس بوک اعلام نکرده است مبلغی را برای به دست آوردن آزمایشگاههای CTRL پرداخت کرده است یا اینکه بند  آماده است.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *