فن

فن خنک کننده دیدگاه خود را بنویسید

راههای تشخیص بهترین فن خنک کننده :
این که آیا شما نیاز به تهویه یک محیط صنعتی دارید یا در جستجوی روش سریع برای خنک سازی اتاق خواب یا دفتر خود در تابستان است، انتخاب همه جانبه طرفداران ما برای تقریبا هر وضعیت و راه اندازی، چیزی است. ما تعدادی از دستگاه های ایستاده، نوسان و دسکتاپ همراه با برخی از مدل های بدون تیغه ای که ایمنی  بچه و حیوانات خانگی را تضمین می کنند را شامل می شود.

طبق قوانین ترمودینامیک، مواد داغ داغ هستند زیرا مولکول های آن سریعتر حرکت می کنند. این، البته، بیش از حد ساده سازی است، اما هنگامی که نگاه کردن به عملکرد فن در فضای زندگی شما، یک نقطه جالب از گفتگو است.اگر حرکت و سرعت است که به طور مستقیم به گرما مربوط می شود، به لحاظ نظری، یک فن فقط باید گرما را بالا ببرد. خوشبختانه، متغیرهای دیگر در بازی وجود دارند که طرفداران را در میان ابزارهای مؤثر برای نگه داشتن شما خنک می کند.

اولین متغیر عرق است. بدن انسان هنگامی که گرم می شود، ، عرق می کند، نه به این دلیل که سعی دارد شما را از بین ببرد، اما چون تبخیر آن عرق باعث خنک شدن می شود. به طور خاص، هنگامی که عرق شما تبخیر می شود، آب فشار زیادی را از دست می دهد و گازهای فشار پایین تمایل بیشتری به آن ندارند.

هنگامی که یک فن هوا را در سراسر بدن تان می دمد، افزایش جریان هوا باعث افزایش میزان تبخیر می شود و موجب ایجاد احساس شدیدتر از خنک شدن فشار کمتری نسبت به شما می شود.

متغیر دیگر به نظر ما را به قوانین ترمودینامیک بازمیگرداند. این بار، ما به این واقعیت که گرما رو به افزایش است، نگاه می کنیم. اگر در روز زمستان سرد زمستان خود را در اتاق خواب خود قرار داده اید یا در یک مجتمع آپارتمانی زندگی می کنید و گرما زیاد شده است، می دانید چقدر داغ می تواند در بالای ساختمان قرار بگیرد.حتی در یک اتاق یک پویایی درجه حرارت وجود دارد که این قانون را دنبال می کند، و هوا گرمتر به سمت سقف قرار می گیرد و هوا سردتر به سمت کف قرار دارد.

بهترین خنک کننده:

بیایید با فضا شروع کنیم. یک اتاق نشیمن بزرگ نیاز به یک فن قوی تر از یک اتاق کوچک دارد تا بتوانید یک تفاوت واقعی در جریان هوا احساس کنید. در یک اتاق خواب، یک واحد کوچک کف باید مقدار زیادی برای گردش هوا در طول شب و در طول شب داشته باشد.

فضای زندگی چالش های پیچیده ای را در بر دارد. در حالت ایده آل، شما چیزی را با قدرت می خواهید و اغلب با اندازه می آید. آسان نیست که اندازه را خوب انتخاب کنید، و آخرین چیزی که می خواهید این است که طرفداران خود را تبدیل به یک چشم انداز کنید. برخی از واحد های جذاب تر در لیست ما وجود دارد، اما ما را به متغیر بعدی ما می برد: قیمت.

با  مطالب بالا مفهومی از خنک کننده ها بیان شداما کسانی ک برای مکان های صنعتی یا اتاق های مخصوص تعمیرات نیاز به خنک کننده دارند اصولا به دنبال فن های خنک کننده با خصوصیات خاص مانند: کارایی بالا ،کوچک بودن ،…..دارند که در ادامه به معرفی چند نمونه از این فن  خنک کننده می پردازیم:

1.فن پایه دار مارک بیسوس:
فن مارک بیسوس یکی از بهترین فن های خنک کننده با نور بسیار بالا می باشد خصوصیات فن پایه دار مارک بیسوس:

قابل حمل

دوستانه پوست حساس

تنظیم در 3سطح

الگوی Gust، Handheld / Desktop


 

فن

 


 

فن پایه دار مارک بیسوس به زودی در فروشگاه دیجیکو ارائه می شود.

فن پایه جعبه دار مارک بیسوس:

فن پایه جعبه دار یکی از بهترین نوع فن مارک بیسوس است که دارای خصوصیات:

نوع دسکتاپ

تنظیم در3 سطح

نور محیط گرم

360 درجه باد

باد قوی

رنگ


فن

 


 

فن پایه جعبه دار مارک بیسوس به زودی در فروشگاه دیجیکوارائه می شود.

فن خنک کننده عروسکی مارک بیسوس: 

فن خنک کننده مارک بیسوس با طراخی بسیار جذاب ارائه شده است که دارای خصوصیات زیر:

نور گرادیان

نگاه زیبا کارتونی

نور و قابل حمل

تنظیم در2سطح


 


فن خنک کننده عروسکی مارک بیسوس به زودی در فروشگاه دیجیکو ارائه می شود.

پنکه خنک کننده شارژی:

برای داشتن یک محیط لذت بخش در فصل تابستان از پنکه خنک کننده شارژی با سه دور متغیر اهسته و تند و خیلی تند استفاده نمایید. فن USB شارژی بوسیله یک باطری قلم شارژ میگردد و حدود ۱٫۵ تا ۲ ساعت پی در پی به چرخش در میاید.


پنکه خنک کننده شارژی


شما می توانید پنکه خنک کننده شارژیرا از فروشگاه دیجیکو تهیه نمایید.

فن خنک کننده USB (مدل شارژی):

این فن با باطری قابل شارژ قلمی به گردش در می اید و دارای ۳ سرعت متغیر اهسته متوسط و زیاد میباشد. فن یو اس بی دارای پره هایی از جنس PVC و مناسب برای به همراه بردن در پیک نیک و روشن نمودن اتش میباشد.همچنین فن شارژی  برای مصارف خانگی و اداری نیز کاربرد دارد.


فن خنک کننده USB (مدل پنکه)


 

شما می توانید فن خنک کننده USB (مدل شارژی) از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

فن خنک کننده USB (مدل پنکه):

فن usb با پره های فلزی شبیه پنکه ساخته شده است دارای کابل USB و با اتصال به USB نوت بوک و کیس و هر دستگاه دیگر با دریافت برق ۵ ولت کار میکند. حتی میتوانید با شارژر موبایل و تبلت فن USB را به برق شهری ۲۲۰ ولت متصل نمایید.


فن خنک کننده USB (مدل پنکه)


 

شما می توانید فن خنک کننده USB (مدل پنکه)را از فرشگاه دیجیکو خرید نمایید. 

 

مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *