فن کامپیوتر دیدگاه خود را بنویسید

چرا فن کامپیوتر من همیشه کار می کند؟

رایانه ها به ما این امکان را می دهند که با افرادی از سراسر دنیا ارتباط برقرار کنیم و کارهای مدرسه و کار را با موفقیت انجام دهیم. متأسفانه ، مسائل فنی پس از استفاده طولانی مدت از رایانه یا به دلیل مشکلات تولیدکننده ، می توانند بوجود آیند. یک فن رایانه ای که تمام وقت را اجرا می کند می تواند در هنگام استفاده از رایانه از عادات شخصی شما باشد. خوشبختانه برای حل مسئله می توان قدم های کمتری بردارد.

فن PC می تواند به دلایل مختلف به طور مداوم اجرا شود که عبارتند از:

تهویه:
اگر دسکتاپ شما در حال گرم شدن بیش از حد است ، می تواند به این دلیل باشد که در یک منطقه کوچک با تهویه کمی قرار دارد.اگر از یک رایانه لپ تاپ در دامان خود یا پارچه ای برای مدت طولانی استفاده می کنید ، ممکن است رایانه شما بیش از حد گرم شود و باعث شود فن به طور مداوم کار کند. از آنجا که رایانه عایق کمی بین سطح و مادربرد دارد ، فن در آن می ماند. یک لنت خنک کننده برای لپ تاپ خریداری کنید. این را می توانید در فروشگاه عرضه محلی دفتر خود پیدا کنید. اگر نمی خواهید یک پد خنک کننده بخرید ، می توانید به طور دوره ای لپ تاپ خود را بلند کرده و آن را روی یک میز ، میز ایستاده یا یک سطح صاف دیگر بنشینید.



اگر دسکتاپ شما در حال گرم شدن بیش از حد است ، می تواند به این دلیل باشد که در یک منطقه کوچک با تهویه کمی قرار دارد. مطمئن شوید دسک تاپ شما در منطقه ای قرار دارد که به گردش هوا اجازه می دهد.

گرد و خاک:
هوای فشرده را خریداری کنید و به طور مرتب فن فن را اسپری کنید تا گرد و غبار موجود در آن جمع شود. رایانه ممکن است گرد و غبار زیادی جمع کرده باشید ، که باعث می شود فن به طور مداوم کار کند.

اسپری هوای فشرده را خریداری کنید و به طور مرتب فن را اسپری کنید تا گرد و غبار موجود در آن جمع نشود. بیشتر فن های رایانه در معرض دید هستند ، بنابراین دسترسی به فن نباید یک چالش باشد

مسائل فنی:
ارائه دهندگان رایانه ، مانند Dell ، به شما امکان می دهند فن جدیدی خریداری کنید و خود آن را جایگزین کنید.(با کلیک برروی فن از فن کامپیوتر در فروشگاه دیجیکو دیدن کنید.)
در برخی موارد ، کامپیوتر شما ممکن است دارای فن یا ترموستات معیوب باشد. ارائه دهندگان رایانه ، مانند Dell ، به شما امکان می دهند فن جدیدی خریداری کنید و خود آن را جایگزین کنید.

کامپیوتر بیش از حد کار می کند:
تماشای DVD های زیادی ، بازی های ویدئویی و گوش دادن به موسیقی روی رایانه نیز می تواند باعث گرمای بیش از حد شود.
بسته به سن کامپیوتر شما چندین برنامه که اجرا می شوند باعث گرمای بیش از حد آن می شوند. تماشای DVD های زیادی ، بازی های ویدئویی و گوش دادن به موسیقی روی رایانه نیز می تواند باعث گرمای بیش از حد شود. با توجه به بستن برخی از برنامه های خود و راه اندازی مجدد رایانه خود.

ویروس :
نرم افزارهای جاسوسی می توانند به طور مداوم روی رایانه شما اجرا شوند و باعث گرم شدن بیش از حد فن می شوند. Spyware نرم افزاری است که ممکن است بدون اطلاع شما روی رایانه شما نصب شده باشد. ویروس و اسکن نرم افزارهای جاسوسی را بر روی رایانه خود انجام دهید.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *