قلم تاچ استایلوس دیدگاه خود را بنویسید

قلم تاچ استایلوس :

قلم های لمسی یا به اصطلاح استایلوس ها، به وسایلی گفته می شود که همانند قلم معمولی بر روی کاغذ عمل می کنند، با این تفاوت که این گجت ها، برای دستگاه های با نمایشگر لمسی طراحی شده اند. این قلم ها بر روی نمایشگرهای لمسی عمل کرده و عموما برای طراحی دیجیتال و کاربری های مختلف دیگر استفاده می گردند. انواع قلم ها با تکنولوژی های متفاوت و دقت های مختلف در بازار وجود دارند که مقاصد مختلفی دارند.  کار با قلم آسان تر از کار با انگشتان دست است به همین خاطر این قلم های تاچ مخصوص صفحات لمسی طرفداران خود را دارند . از جمله ویژگی های این قلم های تاچ خوش سایز بودن آن است که نگرانی شما دارای را از بابت حمل آسان با داشتن فرمی شبیه خودکار با وزن کم کاملا بر طرف می نماید . این قلم های مخصوص صفحات لمسی تطابق 100 درصدی با صفحه نمایش های لمسی خازنی دارند . نوک این قلم از جنس پلاستیک فومی بسیار نرم طراحی شده که هیچ خط و خشی روی صفحه گوشی یا تبلت شما ایجاد نمی کند. قابلیت انجام اسکرول، تایپ، لمس تکی و چندگانه و … را به راحتی با این قلم لمسی خواهید داشت. جنس بدنه این محصول از آلومینیوم و استیل می باشد. صفحه لمسی جهانی Styli خازنی سازگار با iPad iPhone 6 6s 7 7s 8 Plus Kindle Samsung Note S5 S6 S7 Edge S8 Plus Tablet Digital ، 10 در رنگ های متنوع ارائه می شود.



درباره قلم تاچ استایلوس :
سازگاری گسترده: قلم خازنی با کیفیت و فوق العاده حساس به خوبی در همه دستگاه های صفحه لمسی جهانی مانند iPad ، iPhone ، تبلت ها ، کهکشان سامسونگ ، آتش سوزی آمازون و تلفن های همراه به خوبی کار می کند.
مقاوم در برابر خراش و اثر انگشت: قلم قلم دارای نوک لاستیکی نفیس و نرمی است که می تواند از صفحه شما در برابر خراش محافظت کند و هیچ اثر انگشتی را نگه ندارد
انعطاف پذیرتر از انگشت: حتی در صورت استفاده از دستکش یا دستان ناخن بلند ، می توان آن را به راحتی در هر صفحه دیجیتالی استفاده کرد.
حمل آسان: بدنه باریک ، سبک وزن با طرح گیره ، به راحتی در جیب خود ، کتاب ، دفتر خاطرات و غیره گیره ، می توانید آن را به هرجایی که می خواهید حمل کنید.

توضیحات محصول
مشخصات:
از صفحه خود در برابر خراش محافظت کنید و از اثر انگشت خودداری کنید. زیبا و شیک ، عالی به عنوان یک هدیه کوچک برای محبوب شما.
بدنه از آلومینیوم ساخته شده است. این بسیار ایمن و با دوام است. با 11 عدد قلم رنگی مختلف از زندگی رنگارنگ خود لذت ببرید.
بدنه ای باریک ، سبک با طراحی گیره ، بنابراین حمل آن در همه جا بسیار آسان است. درست به کیف حمل ، کتاب یا جیب خود بچسبانید
قلم استایلوس با کیفیت بالا و بسیار حساس می تواند به راحتی در هر صفحه از محصولات دیجیتال استفاده شود ، به عنوان لمس انگشت پاسخگو باشد

قلم تاچ استایلوس اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *