قلم لمسی دیدگاه خود را بنویسید

قلم لمسی:
در محاسبات ،ابزاری کوچک به شکل قلم است که موقعیت نوک آن روی صفحه لمسی را می توان با صفحه تشخیص داد. برای ترسیم یا انتخاب با استفاده از ضربه زدن ، روی دستگاههایی با صفحه لمسی مانند رایانه ، دستگاه های تلفن همراه (تلفن های هوشمند و دستیاران دیجیتال شخصی ) ، کنسول های بازی ، و رایانه های لوحی استفاده می شود. در حالی که معمولاً صفحه نمایش لمسی با نوک انگشت قابل کار است ، یک قلم ورودی دقیق تر و کنترل پذیرتری را ارائه می دهد.  قلم لمسی (یا نوک انگشت) همان عملکرد ماوس یا صفحه کلید را به عنوان یک وسیله اشاره دارد. استفاده از آن معمولاً به عنوان محاسبات قلم نامیده می شود.

انواع مختلف قلم لمسی برای لمس های مقاومت و خازنی استفاده می شود. صفحه های خازنی در تلفن های همراه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه های ورودی قلم مانند که بزرگتر از قلم هستند و قابلیت های بیشتری مانند دکمه های قابل برنامه ریزی ، حساسیت به فشار و پاک کن های الکترونیکی را ارائه می دهند اغلب به عنوان قلم های دیجیتال شناخته می شوند. بسیاری از دستگاه های لمسی خازنی از ورودی انگشت چند لمسی پشتیبانی می کنند ، جایی که استفاده همزمان از چندین انگشت شناسایی می شود. قلم نمی تواند این را تکرار کند.

تبلت های گرافیکی از یک مدار قلم لمسی حاوی مدار استفاده می کنند که ممکن است دارای باتری باشد یا به طور انفعالی با استقراء کار کند ، تا دکمه های چند منظوره روی بشکه قلم یا قلم را برای انتقال دستورالعمل های کاربر به رایانه لوحی استفاده کند. بیشتر تبلت ها درجات مختلفی از حساسیت به فشار را دارند ، به عنوان مثال ، برای استفاده در یک برنامه طراحی ، ضخامت خط یا تراکم رنگ را تغییر می دهند.

گذشته از مکانیسم ورودی ، نیاز به خروجی فیزیکی قلم وجود دارد. به تازگی ، رابط های مبتنی بر قلم ارائه شده است برای شبیه سازی احساسات واقعی بدنی بر روی سطوح دیجیتال (به عنوان مثال ، رایانه لوحی ، گوشی های هوشمند و غیره) تا کاربران بتوانند احساس کنند که انگار مانند نوشتن قلم آنالوگ احساس می کنند ، به عنوان مثال ، پروژه

اولین استفاده از قلم در یک دستگاه محاسباتی Styalator بود که توسط تام دیموند در سال 1957 نشان داده شد.

در ادامه به معرفی چند قلم لمسی که در فروشگاه دیجیکو عرضه شده می پردازیم:

قلم لمسی مدل Active Stylus:

قلم لمسی استایلوس اکتیو از جنس PVC مقاوم و به رنگ نقره ای مناسب برای ایپاد،ایفون،ایپد مینی ایر ،سری پرو، و انواع موبایل انروید و تبلت های ویندوز ساپورت میباشد. قلم لمسی استایلوس اکتیو بوسیله برق 5 ولت میکرو USB شارژ میگردد و 8 ساعت زمان استفاده برای شما را به ارمغان میاورد.قلم استایلوس اکتیو را ابتدا شارژ نموده و با فشردن کلید OFF/ON در قسمت بغل قلم و نگاه داشتن کلید به مدت 2 ثانیه وبا روشن شدن چراغ ابی رنگ میتوانید استفاده کنید. در ضمن توجه داشته باشید قلم لمسی بدون هیچ دانگل و یا بلوتوث و فقط با شارژ میتوانید استفاده کنید.



 

 

قلم لمسی مخصوص موبایل و تبلت:

قلم لمسی مناسب برای موبایل و تبلت.



مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *