محصولات جدید اتصالات دیدگاه خود را بنویسید

 محصولات جدید اتصالات :
کانکتورهای کابل کواکسیال MHF 7S جدید اتصالات I-PEX دارای یک اثر ردمی میکروتیینی 2.0 2.0 2.0 میلی متر ، حداکثر ارتفاع جفت شده فقط 1.40 میلی متر و یک طراحی محافظ منحصر به فرد – اولین پین سیگنال خاتمه یافته با نوار در صنعت در حلقه زمین گیرنده است. عملکرد EMI را در برنامه های موج میلی متر از جمله ایستگاه های پایه 5G و سیستم های آنتن بهبود می بخشد. اتصالات RF جدید دارای مقاومت 50 درجه مقاومت بالا هستند ، در فرکانسهای حداکثر 15Ghz با حداکثر VSWR 1.50 در دمای عملیاتی که از -40 درجه سانتیگراد تا + 90 درجه سانتیگراد با حداکثر 90٪ رطوبت غیر چگالش کار می کنند و برای 60VAC رتبه بندی می شوند بهره برداری ، حداقل ولتاژ دی الکتریک 200VAC تحمل ولتاژ ، حداکثر مقاومت در برابر تماس 20mΩ ، حداقل مقاومت عایق 500MΩ در 100VDC و 30 چرخه جفت گیری. اتصالات MHF 7S همچنین دارای اتصالات UL94 V-0 LCP و اتصالات برنز فسفر اندود شده با آبکاری طلا در منطقه تماس هستند و هر دو عاری از هالوژن و مطابق با دستورالعمل های REACH و RoHS هستند. دوشاخه MHF 7S به صورت سیم کابل با کابل 32AWG و آداپتور بازرسی اختیاری و لوازم جانبی جفت گیری عدم اتصال موجود است و گیرنده های MHF 7S با آداپتور بازرسی اختیاری ، آداپتور چرخه بالا N30 SMPM و لوازم جانبی کابل آداپتور N30 SMPM-815mm در دسترس هستند.



اتصالات جدید HDMI Stewart Connector نسخه 1.4 طراحی شده اند تا بالاترین کیفیت محتوای صوتی و تصویری با کیفیت بالا را در یک طراحی کم حجم ، اقتصادی و کاربردی ارائه دهند. این سری از پشتیبانی از فیلم های استاندارد ، پیشرفته و با کیفیت بالا به همراه صدای چند کاناله در یک اتصال کابل منفرد برای از بین بردن هزینه و سردرگمی احتمالی ناشی از کابل های اضافی در برنامه های پیچیده A / V استفاده می کند و هم اکنون در دسترس است- تنظیمات زاویه ای و عمودی با محافظ و پرانتز محافظ ، UL94 V-0 محافظ ، درجه حرارت بالا ، رابط های نوع A ، و اتصالات آلیاژ مس اندود شده با 30 میکرون طلا ، و با یا بدون فلنج های نصب کاملاً محافظ. کانکتورهای جدید HDMI برای 0.5A ، 40V و 10،000 چرخه جفت گیری در دمای کارکرد از -20 ° C تا + 85 ° C امتیاز داده شده اند. ایده آل برای استفاده در برنامه های از جمله HDTV ، جعبه تنظیم بالا ، مانیتور با کیفیت بالا ، صفحه نمایش و صفحه نمایش ، برنامه های بازی ، گیرنده های A / V و برنامه های مختلف IoT هستند. و در Digi-Key ، Mouser و Newark در دسترس هستند.



NorComp اتصالات حلقوی جمع و جور خود را با اضافه کردن اتصالات کابل جدید M12 L-Code و X-Code و اتصال دهنده های صفحه سوار و صفحه اتصال و اتصالات جدید رنگدانه M12 دوباره راه اندازی و گسترش داد. اتصالات VULCON برای کاهش هزینه های نصب و ابزار سازی ، تأمین اتصال با کارایی بالا و به حداقل رساندن زمان قطع تجهیزات در برنامه های محیط سخت از جمله تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، روباتیک ، حسگرها ، تجهیزات کنترل فرآیند و سیستم های روشنایی صنعتی ساخته شده اند. ساخته شده از راه حل های M5 ، M8 و M12 موجود در پانل های لحیم فنجان لحیم ، صفحه بورد عمودی و زاویه سمت راست ، نصب کابل ، و تنظیمات کامل مونتاژ کابل با شمارش پین که از دو تا 12 موقعیت استفاده می کند ، دامنه VULCON نیز دارای ویژگی های پوسته های فلزی کامل برای محافظت از EMI / RFI ، محافظت IP67 / IP68 را در هر دو شرایط جفت شده و نامرتب فراهم می کند ، فضای کمتری نسبت به اتصالات مستطیل شکل می گیرد و استفاده کارآمد از فضای نصب محدود را امکان پذیر می کند ، که به ویژه در برنامه های کاربردی چند منظوره بسیار مهم است. همچنین RoHS سازگار است و دارای درجه حرارت حداکثر 5A در هر تماس و دمای کار است که از -40 درجه سانتیگراد تا + 85 ° C امتداد دارد. کانکتورهای جدید L- و X-Coded M12 به طیف راه حلهای A- و D-Coded M12 موجود اضافه می کنند و دارای ویژگی های پوسته و برنجی با روکش نیکل ، مقره UL94 V-0 سیاه PBT ، حلقه های IP6 EPDM O و شش هستند. شمارش پین با 3-12 تماس با برنجی غیر قابل جابجایی و برنجی. اتصالات M-L کد برای 10A و حداکثر اندازه سیم 16AWG در حالی که اتصالات M12 X-Code برای 0.5A و 48V درجه بندی شده اند و برای پشتیبانی از حداکثر 10Gb / s در برنامه های اترنت صنعتی طراحی شده اند. علاوه بر این ، کانکتورهای M12 X-Code در انواع لحاف جامد زاویه ای مناسب با یک کیت پشتی در دسترس است که به کاربران امکان می دهد مجموعه های کابل را بدون ریخت و پاش ساخته و انواع لحیم کاری فنجان و صفحه نصب شده و پانل های عمودی را با پوسته های چرخان در دسترس قرار دهند. با بخش های رقابتی مطابقت داشته باشید اتصالات پیگت M12 جدید با پوسته های نیکل-برنجی یا برنجی یا استیل ضد زنگ ، سه عدد سنجاق (4 ، 5 و 8) و دو طول استاندارد (6 “یا 12”) یا طول سفارشی موجود است. علاوه بر این ، انواع چهار و پنج پین در هر دو گزینه جلو و عقب و دو کدگذاری رنگ در دسترس است.



TE Connectivity با افزودن کانکتورهای جدید A- ، B- و D- رمزگذاری شده با زاویه راست ، IP67 که قابلیت نصب مستقیم را بر روی PCB و پنل ها پشتیبانی می کند ، سبد اتصال M12 خود را نیز گسترش داد و زمینه انتقال سیگنال کارآمد ، با کیفیت بالا و قابل اطمینان را فراهم کرد. در برنامه های محیط زیست سخت شامل تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، ماشین آلات سنگین ، حسگرها و معماری اترنت صنعتی. اتصالات جدید M12 دارای یک ضربه محکم و ناگهانی برای نصب پلاستیک است که نصب آن بسیار آسان است ، اتصالات مکانیکی و برقی قوی را تسهیل می کند و موجب صرفه جویی در فضای باتری PCB می شود که می تواند منجر به کاهش هزینه های نصب و افزایش بهره وری شود ، رابط کاربری استاندارد صنعتی که با طیف گسترده ای سازگار است. سنسورها ، سوئیچ ها و سایر دستگاههای صنعتی و آب بندی IP67 برای محافظت در برابر ورود گرد و غبار و آب در عمق حداکثر 1 متر. آنها برای تکمیل سایر اتصالات قابل نصب و مونتاژهای کابل از TE طراحی شده اند ، در حال حاضر در سه شمارش پین با دو موقعیت ، پنج یا هشت موقعیت و با مدت زمان کوتاه کوتاه در دسترس هستند و دارای مجوز UL و مطابق با مشخصات IEC هستند.



اتصالات I-PEX با انتشار کانکتورهای میکرو کوکسیال MHF 7 جدید که عملکرد الکتریکی عالی را از طریق عملکرد 45 گیگاهرتز ارائه می دهد ، بیشتر نمونه کارها اتصال 5G خود را گسترش داد ، دارای یک اثر ردمی میکروینیومی 2.0 2.1 2.1 میلی متر با حداکثر ارتفاع جفت شده فقط 1.40 میلی متر ، و حداکثر VSWR 1.68 در 45GHz را نشان می دهد ، که به صورت پیش فرض مشکلات عملکرد بالقوه را در برنامه های موج میلی متر از جمله زیرساخت 5G ، دسترسی بی سیم ثابت ، رایانه های شخصی نوت بوک و سلول های کوچک حل می کند. آنها همچنین حداقل مقاومت را نشان می دهند ، کابل میکرو کواکسیال 30AWG را می پذیرند ، و بدون هالوژن و سازگار با REACH و RoHS هستند.



Bel Magnetic Solutions معرفی ماژول های کانکتور یکپارچه تک پورت ، چهار جفت ، 5 GBase-T MagJack (ICM) را ارائه می دهد که 60W یا 100W توان بیش از اترنت (PoE) را با سرعت 5G برای پشتیبانی از انتقال قدرت تقویت شده و تقاضای سرعت سریعتر داده فراهم می کند. برنامه هایی از جمله زیرساخت های 5G ، نقاط دسترسی نسل بعدی ، دوربین های IP ، سوئیچ های اترنت با چگالی کم ، سیستم های روشنایی LED ، نقاط دسترسی بی سیم با پهنای باند بالا و ایستگاه های پایه. ICM های جدید 5 گیگابایتی با استفاده از ردپای استاندارد و پین های خروجی قادر به جایگزینی های قطره ای بدون تغییر PCB برای محصولات 1G هستند ، دو برابر میزان مصرفی در برنامه های 60W فعلی ، پنج برابر سریعتر از سیستم استاندارد گیگابیت اترنت (GbE) سرعت ، و می تواند به عنوان تجهیزات منبع تغذیه (PSE) یا دستگاه های تغذیه شده (PD) استفاده شود. آنها همچنین با کلیه PHY های اصلی چند مرحله ای (1G ، 2.5G و 5G) از جمله آخرین PHY های حالت فعلی و ولتاژ سازگار هستند ، با سرعت کندتر و قدرت کمتری در صورت نیاز سازگار هستند و مطابق با NBASE- مورد نیاز T ، IEEE 802.3bz و RoHS 6/6. ICM های جدید از ویژگی های سازنده زبانه ای RJ45 برای سهولت در استفاده ، زبانه های بهاری EMI در سپر برای افزایش عملکرد EMI و ESD ، و مخاطبین با 30 میکرون یا 50 میکرون طلا بر حسب نیاز TIA ، اندود شده اند و در حین تولید و UL مورد آزمایش قرار گرفته اند. شناسایی شده. علاوه بر این ، آنها می توانند 1000 میلی آمپر جریان را در 57VDC مداوم حمل کنند ، با گزینه های مختلف نشانگر LED در دسترس هستند ، برای دمای عملیاتی که از -40 درجه سانتیگراد تا + 85 درجه سانتیگراد امتداد دارد ، درجه بندی شده اند و در Digi-Key ، Mouser در دسترس هستند.



کانکتورهای کابل کشی M12 Y-Circ M جدید Yamaichi دارای مکانیزم قفل فشار داخلی است که سوکت دستگاه را از داخل از طریق قلاب های قفل درگیر می کند و در نتیجه به همان فضای نصب همانند کانکتورهای مشترک پیچ گوشتی M12 و پشتیبانی از تراز مسکن فلش نصب شده است. اتصال دهنده های جدید قفل لمسی M12 مینیاتوری و از نظر مکانیکی قوی هستند ، از جمله قلاب های مخصوص اتصال طولانی که برای مقاومت در برابر بارهای چرخشی طراحی شده اند ، از جفت گیری بدون کور و بدون ابزار پشتیبانی می کنند و با IP65 و IP67 محافظت از محیط زیست در دسترس هستند. آنها همچنین در حال جفت شدن با اتصالات پیچدار M12 هستند که در حال تعویض پیچ هستند و در حال حاضر در فرایند استاندارد سازی بین المللی برای CDV IEC 61076-2-012 قرار دارند تا از سازگاری متقابل سازنده اطمینان حاصل شود. اتصالات Y-Circ M Series M12 در حال حاضر با A- ، B- ، و D-coding و X-Coding برای کارایی با سرعت بالا داده با توجه به Cat 6a و L-Coding برای انتقال نیرو در حال حاضر در دست ساخت هستند.



سوکت آزمایشی جدید ردپای Ironwood Electronics Grypper / G40 برای آخرین نسل دستگاه های حافظه بسته بندی شده (PoP) LPDDR5 دارای همان مکان و جای PCB است به عنوان این دستگاه ها ، که دارای 496 توپ در سطح 0.4 میلی متر هستند ، و عملکرد تست الکتریکی برتر را با سرعت حداکثر 5،500 مگابیت در ثانیه برای توسعه و تجزیه و تحلیل خرابی فراهم می کند. سوکت نصب شده با سطح PoP از نوع جدید با روش های لحیم کاری استاندارد سازگار است ، از درج دستگاه با فشار مطبوع پشتیبانی می کند و از یک هندسه تماس منحصر به فرد برخوردار است که روی توپ های لحیم کاری دستگاه چنگ می زند و با استفاده از یک ابزار استخراج ساده به راحتی برداشته می شود. این نمایشگاه از دست دادن درج -1dB تا حداکثر 21.5GHz را نشان می دهد و در سه پیکربندی در دسترس است: سوکت هایی با توپ لحیم کاری RoHS ، سوکت هایی با توپ لحیم کاری قلع سرب (SnPb) ، و سوکت های بدون توپ لحیم کاری.



Amphenol RF با افزودن دو گزینه اتصال جدید که برای سازگاری با کابل LMR-400 از مایکروویو Amphenol Times ساخته شده ، خط تولید QMA خود را گسترش داده است. کانکتورهای جدید QMA تمام ویژگی ها و مزایای مشابه باقیمانده اتصالات موجود در نمونه کارها QMA را ارائه می دهند و در پیکربندی های مستقیم پلاگین و جک در دسترس هستند که دارای یک رابط Snap-On سنتی برای نصب سریع و آسان و نشت کم RF و پشتیبانی از 50Ω عملکرد از DC تا 12.4GHz. برنامه های ایده آل شامل زیرساخت های بی سیم 5G ، الکترونیک پزشکی و تجهیزات تست و اندازه گیری است.



کانکتور جدید پیش تولید سیم و سری 867 شرکت تولیدی Mill-Max با اتصال بهار با سیم بهار (867-22-002-70-501010) یک هدر دو موقعیتی را با استفاده از پین های پوگو با قابلیت اطمینان بالا و یک تابلوی 12 اینچی به شما ارائه می دهد. راه حل های کارآمد ، آماده و برای استفاده سریع برای ختم سیم در برنامه هایی از جمله شارژ باتری و تحویل کم مصرف. اتصال جدید از پیش سیمی ، چالش های سیم پیچ به اتصال دهنده از جمله ابزار ، زمان نصب و کار را از بین می برد و گزینه های خاتمه انعطاف پذیر برای انتهای باز سیم ، از جمله اتصالات لحیم کاری ، اتصال ، اتصال ، اتصال و بلوک ترمینال را ارائه می دهد. همچنین دارای یک محفظه گرمازا پلاستیکی با درجه حرارت بالا ، روکش های طلایی ، دارای روکش دقیق با حداکثر سکته مغزی 1.4 میلی متر در مراکز 2.54 میلی متر ، یک توقف مثبت برای جلوگیری از دررفتگی پین ها در صورت اعمال فشار نیرو بر روی سیم ها است. ، و یک رنگ آمیزی دو سیم برای هر UL1007 ساخته شده با رسانای 305 میلی متر ، 24AWG رشته ای با عایق PVC قرمز و سیاه و 7/32 رشته. علاوه بر این ، هر سیم سیم به طول 3.56 میلی متر نوار چسبانده می شود و با شلنگ عایق بر روی آن باقی می ماند تا از ریختن آن جلوگیری شود و هر اتصال سیم گیر به حداقل نیروی نگهدارنده سیم 8 پوند دست یابد.



ectivity اکنون مجموعه های کابل داده M12 را ارائه می دهد که از پروتکل های اترنت به عنوان بخشی از پرتفوی گسترده آن از راه حل های اترنت صنعتی و Fieldbus برای محیط های خشن محیط ، ارتباطات داده و سیستم های اتوماسیون ساخت که به توانایی ضبط ، انتقال و پردازش بزرگ پشتیبانی می کند ، ارائه می دهد. مقادیر داده بین دستگاه ها ، در شبکه ها و بین لایه های مختلف عملکردی. مجموعه های کابل جدید اترنت صنعتی M12 سرعت ، قابلیت اطمینان و ناهمواری را که برنامه های کاربردی صنعتی هوشمند خواستار آن هستند ، ارائه می دهند و با طیف گسترده ای از ویژگی ها برای پاسخگویی به نیازهای مختلف برنامه ها در دسترس هستند. این ویژگی ها شامل یک محفظه کاملاً فلزی با یک فلنج  آستین شش ضلعی است که مقاومت در برابر لرزش و ضد خوردگی کابل را مطابق با IEC 61373 ، رده 1 ، کلاس B و همچنین خاتمه سپر ایمن فراهم می کند. انواع کاپشن های مختلف ، از جمله کاپشن های PVC اقتصادی برای برنامه های در معرض حرکت و لرزش گاه به گاه ، ژاکت PUR عاری از هالوژن برای برنامه های پرمحتوا مانند زنجیره های کشیدن ، و سایر گزینه های ژاکت مقاوم در برابر شعله و غیر خورنده. و چندین طول کابل استاندارد با فاصله 0.5 تا 30 متر. مجامع کابل رده 5e می توانند برای تحقق نیاز شبکه در این زمینه و در سطوح مدیریت نظارتی ، میزان انتقال 100 مگابیت در ثانیه را بدست آورند و مجامع با انتخاب مواد خاص می توانند مقاومت ناهمواری در برابر خطرات از جمله پیچش و خم شدن ، سایش ، تا یک میلیون فلکس ، EMI ارائه دهند. و RFI ، طیف گسترده ای از درجه حرارت گرم و سرد ، روغن ها ، رطوبت ، اسپلاتر جوش و اشعه ماوراء بنفش.



LEONI اولین راه حل های کابل نوری فعال (AOC) 400 گیگابیت بر ثانیه صنعت را با تراشه های سیلیکونی فوتونیک در DesignCon 2020 منتشر کرد. AOC های جدید جمع و جور ، انعطاف پذیر و مقاوم در برابر حرارت هستند و انتقال داده های با کارایی بالا را در مسافت های طولانی با مصرف انرژی کم به ارائه می دهند. مراكز داده پايدارتر را پشتيباني كنيد و تقاضاي فزاينده نرخ داده هاي مگاتردند از جمله Big Data ، 5G ، IoT و AI را برآورده كنيد. مانند کابل های مسی فعال شرکت (ACC) ، AOC های جدید با رابط های QSFP-DD و OSFP سازگار هستند و مطابق با استانداردهای IEEE ، MSA و SFF هستند. با این حال ، در حالی که ACC با تراشه های تکرار شونده یکپارچه نرخ داده 400Gb / s را تا حداکثر 7 متر و در حالی که کمتر از 2W نیرو در پایان مصرف می کنند ، AOC های جدید با تراشه های فوتونیک سیلیکونی یکپارچه و فاکتورهای فرم QSFP-DD از نرخ 400G / s پشتیبانی می کنند. تا 100 متر در حالی که کمتر از 12W نیرو در پایان مصرف می شود ، که به ویژه در صرفه جویی در هزینه و پایداری محیط زیست در مراکز داده hyperscale مفید است.



شرکت کابل نوری (OCC) خط کابل های هیبریدی Slimline را گسترش داد ، که یک کابل فیبر نوری و دو هادی مس در یک ژاکت یکسان را تشکیل می دهند تا هم از انتقال سرعت بالا داده و هم فشار خارجی را از یک مکان مرکزی به دستگاههای از راه دور پشتیبانی کنند. ، به ویژه هنگامی که داده های کاربر یا نیاز به برق از راه دور از توانایی های کابل PoE Cat 6a فراتر رود ، مفید است (به عنوان مثال ، از مرز فاصله 100 متر PoE استفاده کنید). کابل های باریک نازک تر ، سبک تر و انعطاف پذیرتر از کابل های معمولی ترکیبی هستند ، از ویژگی محافظ انعطاف پذیر آلومینیومی برای محافظت بیشتر ، دارای شعاع خمشی بسیار کوچک و استحکام کششی تقریباً سه برابر کابل های مسی سنتی Cat 6 ، در انواع مختلفی برخوردار هستند از سیم و رده بندی استفاده می شود ، و می تواند پیکربندی شده برای دیدار با مشخصات. مزایای اضافی شامل قیمت مناسب ، نصب آسان ، پتانسیل پهنای باند نامحدود و نیازهای کم مصرف است. این سریال می تواند در داخل خانه ، خارج از منزل و در سینی های کابل مستقر شود و برای استفاده در برنامه های تجاری شامل گره ها و ساختمان های مختلف از هم جدا شده است که در آنها برنامه های جدید و پر تقاضای بالا به طور مداوم به شبکه اضافه می شوند.



سنسور فشار دیجیتال فوق العاده کاملاً فشرده ، کلر و نمک مقاوم در برابر TE TE Connectivity (MS5839-02BA) با دقت ، کارایی و قابلیت اطمینان فوق العاده ای در کاربردهای محیط سخت شامل رایانه های غواصی کم عمق ، رایانه های دوچرخه ، هواپیماهای بدون سرنشین ، وسایل نقلیه زیر آب ، شنا فراهم می کند. ساعت ، ردیاب تناسب اندام ، تجهیزات غواصی و سایر پوشیدنی ها. ارتفاع سنج دیجیتال مبتنی بر MEMS جدید دارای طراحی سرامیکی و فلزی مملو از ژل است که فقط 3.3 3. 3.3 3 2.75 میلی متر اندازه گیری می کند ، شامل یک سنسور فشار خطی بالا با قدرت کم (0.6μA) ، خروجی I2C دیجیتال 24 بیتی است. و وضوح ارتفاع در سطح دریا از 13 سانتی متر ، که اندازه گیری های با وضوح بالا مانند شمارش پرواز از پله ها را ممکن می سازد ، از یک اسیلاتور داخلی برای جلوگیری از اجزای خارجی استفاده می کند و با یک درب فلزی محافظ در دسترس است. این نمایشگاه محافظت موثر ، مقاومت در برابر آب ، مصرف انرژی کم ، دقت سنجش فشار 0.5 armbar ، و دقت دما در دمای 2 C درجه سانتیگراد است و برای 1.5-3.6VV ، 300-1200 مmbar ، و -20 ° C تا + 85 ° درجه بندی شده است.



سنسور گشتاور ایمنی Cobot جدید TE Connectivity به منظور بهبود ایمنی عملکردی در نسل بعدی روبات های مشترک با افزایش سرعت و دقت طراحی شده است. سنسور حلقوی جدید از دو کانال جدا شده الکتریکی استفاده کرده است که علت اصلی آن عدم رعایت الزامات ایمنی ISO 13849 kategor 4PL است ، به منظور کاهش استرس محوری ، بار شعاعی و حساسیت حرکتی کج جهت بهبود دقت بهینه شده است و می تواند در هر یک از آنها ادغام شود. اتصالات cobot ، روی جعبه دنده های درایو هارمونیک مونتاژ می شود ، و حتی به عنوان دیوار درزگیر نیز مورد استفاده قرار می گیرد تا در ضمن جعبه دنده را ببندد و در عین حال قابلیت بارگذاری بالا را نیز برای جلوگیری از خرابی سنسور حفظ می کند. همچنین دارای یک نمایه پایین (<20 میلی متر) ، یک رابط مکانیکی قابل تنظیم است که می تواند از نظر اندازه و دامنه سنجش برای پاسخگویی به نیازهای برنامه منحصر به فرد سازگار باشد ، و یک رابط دیجیتالی سریال استاندارد I2C با سرعت ارتباط 400 کیلوهرتز برای سهولت در ادغام و استفاده می کند. فن آوری میکروفروز نوآورانه برای از بین بردن اپوکسی های آلی حساس به سن مورد استفاده در طرح های بارشی سنتی و دستیابی به طول عمر طولانی تر با مسائل مربوط به ثبات رزین صفر.



انیشتین خط جدیدی از ماژول های سنسور مبتنی بر رادار را راه اندازی کرد که برای ردیابی و تجزیه و تحلیل جریان عابران پیاده و وسایل نقلیه در شرایط مختلف در CES 2020 راه اندازی شده است. پرتفوی جدید محصولات WAYV در حال حاضر از سه سنسور تشکیل شده است که همگی بطور ویژه برای بهبود ایمنی طراحی شده اند. و عملکرد بیش از راه حل های موجود در برنامه های ثابت ، ثابت مانند مدیریت ترافیک ، نظارت و امنیت ، استفاده از فضا ، اتوماسیون ساختمان و سایر سیستم های هوشمند شهر. WAYV Air جدید مبتنی بر فناوری سنجش رادار 60GHz است ، دارای یک فرم فرم جمع و جور ، مزایایی از جمله هزینه کم و مصرف انرژی پایین را ارائه می دهد ، و برای شناسایی و ردیابی افراد در هر دو محیط داخلی و خارجی ایده آل است. WAYV و WAYV Pro جدید ، سنسورهای راداری میان رده و دوربرد با پردازنده های راداری داخلی با کارایی بالا و الگوریتم های پردازش پیشرفته اختصاصی رادار هستند که می توانند حتی در شرایط نوری و آب و هوا نیز به طور قابل اعتماد وسایل نقلیه و پیاده را ردیابی و ردیابی کنند. هر سه سنسور ایجاد محدوده ، وضوح و میدان دید برتر را ارائه می دهند و برخلاف سنسورهای اولتراسونیک موجود ، برای بهبود زیبایی شناسی و کاهش نگرانی های مربوط به حریم خصوصی ، می توانند در سقفها مستقر شوند. هر سنسور WAYV همچنین می تواند یک منطقه وسیع تر را با دقت بیشتری پوشش دهد و با اطمینان بیشتر داده های بیشتری را نسبت به چندین سنسور اولتراسونیک که در پشت سر هم کار می کنند فراهم کند. علاوه بر این ، به دلیل احترام به نگرانی های مربوط به حریم عمومی در مورد سنسورهای ردیابی ، سنسورهای WAYV افراد خاصی را شناسایی نمی کنند یا از نرم افزار تشخیص چهره استفاده نمی کنند.



شرکت Neonode با افزودن تنظیمات جدید حسگر 90 درجه ، خط حسگرهای لمسی zForce AIR Touch را برای اضافه کردن سطح روی سطح یا هوا به محصولات جدید و موجود گسترش داد. در حال حاضر در هر دو جهت 0 و 90 درجه با 9 استاندارد طول از 115-346 میلی متر در دسترس برای حمایت از مناطق تعاملی قابل تنظیم به طول 3-16 اینچ در دسترس است ، سری سنسور لمسی مبتنی بر نور لیزر می تواند طیف گسترده تری از برنامه های کاربردی با مزایایی از جمله آزادی طراحی پیشرفته ، تولید مقرون به صرفه ، سهولت در ادغام ، فرکانس اسکن بالا (200 هرتز یا بیشتر ، بسته به طول سنسور) ، تاخیر کم و دقت بالا. این سری همچنین از حالت بیکار برای کاهش مصرف برق برخوردار است ، برای دمای عملیاتی از -40C تا + 85C درجه بندی شده است ، که استفاده از آن را در محیط های خشن امکان پذیر می کند ، و با کانکتورهای استاندارد و رابط های ارتباطی I2C و USB سازگار است. راه حل های استاندارد اکنون در Digi-Key Electronics موجود است و در صورت درخواست راه حل های سفارشی در دسترس هستند.


 


KN Performance آنتن های جدید ProLine 11GHz آنتن های پارابولیک برای تراکم زیاد نقطه به نقطه و پشتیبان های سرویس گیرنده بصورت ناهموار ساخته شده ، کارخانه های پیش ساخته و نصب آن آسان است و برای سرکوب لوب های جانبی و پشتی طراحی شده اند و دخالت را رد می کنند. ، و کارایی بالایی از 10.7-11.7GHz ارائه می دهد. آنها در حال حاضر در فاکتورهای قطر دو و سه پا با کانکتورهای قطبی N- قطبی N ، رادومهای یکپارچه که عملکردی مطمئن و مطمئن در شرایط محیطی سخت ، براکت های سنگین با ارتفاع و تنظیمات آزیموت ارائه می دهند ، ثبت می شوند. اتصالات نصب شش نقطه ای که نصب و راه اندازی فراموشی را پشتیبانی می کنند و از SISO یا 2 × 2 MIMO برای افزایش ظرفیت ، عملکرد افزایش پایدار 34.4dBi و 39dBi (به ترتیب) پشتیبانی می کنند و مقاومت در برابر باد قوی را به 155 مایل در ساعت می رسانند. مدل دو پا یک آنتن ETSI Class 2 با کارایی بالا ، FCC Cat B با کارایی بالا است ، مدل سه پا آنتن ETSI Class 3 ، FCC Cat A است و هر دو با یک کیت مخصوص نصب UFK11 airFiber 11FX همراه هستند.



مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *