مواردی درباره بیت کوین 3

مواردی درباره بیت کوین:
اگر با Bitcoin کار می کنید، چند چیز که باید بدانید وجود دارد. Bitcoin اجازه می دهد تا پول و معاملات را به نحوی متفاوت از معمولی انجام دهید. به همین ترتیب، قبل از استفاده از Bitcoin برای هر گونه معامله جدی، باید وقت خود را برای اطلاع رسانی به خودتان آماده کنید. Bitcoin باید با مراقبت های مشابه با کیف پول معمولی خود و یا حتی در برخی موارد بیشتر مورد توجه قرار گیرد!

برای آشنایی با بیت کوین مقاله عملکرد بیت کوین را مطالعه فرمایید.

تأمین کیف پول:
مانند زندگی واقعی، کیف پول شما باید امن باشد. Bitcoin امکان انتقال ارزش را در هر نقطه از طریق یک راه بسیار آسان فراهم می کند و به شما اجازه می دهد تا پول خود را کنترل کنید. چنین ویژگی های فوق العاده ای نیز با نگرانی های امنیتی فراوانی همراه است. در عین حال Bitcoin می تواند در صورتی که به درستی استفاده می شود، امنیت بسیار بالایی داشته باشد. همیشه به یاد داشته باشید که مسئولیت تعهد شما در راستای حفاظت از پول شما است.



قیمت متغیر بیت کوین:
قیمت یک بیت کوین به علت اقتصاد جوان، طبیعت نو و بعضی اوقات بازارهای غیرقابل انعطاف، می تواند ناگهان افزایش یا کاهش یابد. در نتیجه، صرفه جویی در مصرف با Bitcoin در این مرحله توصیه نمی شود. Bitcoin باید به عنوان یک دارایی با خطر بالا دیده شود و هرگز نباید پولی را که می توانید با Bitcoin از دست بدهید، ذخیره نکنید. اگر با Bitcoin پرداخت می کنید، بسیاری از ارائه دهندگان خدمات می توانند آنها را به پول محلی تبدیل کنند.


 


پرداخت بیت کوین غیرقابل برگشت است:
یک معامله بیت کوین را نمی توان معکوس کرد، تنها می تواند توسط شخص دریافت کننده پول بازپرداخت شود. این بدان معنی است که شما باید با افراد و سازمان هایی که می دانید و اعتماد می کنید یا افرادی که اعتبار خود را به آنها ثابت کرده اید، کاری انجام دهید. از سوی دیگر، کسب و کارها باید پیگیری درخواستهای پرداختی را که مشتریان خود دارند، دنبال کنند. Bitcoin می تواند اشتباهات را شناسایی کند و معمولا به شما اجازه نمی دهد که پول اشتباهی را به آدرس نامعتبر ارسال کنید، اما بهتر است کنترل های لازم برای ایمنی و کار اضافی داشته باشید. خدمات اضافی ممکن است در آینده برای ارائه گزینه بیشتر و حفاظت برای هر دو کسب و کار و مصرف کنندگان وجود دارد.



بیت کوین ناشناس نیست:
برای حفاظت از حریم خصوصی خود با Bitcoin لازم است تلاش های خاصی انجام شود. تمام معاملات Bitcoin به طور عمومی و به طور دائمی در شبکه ذخیره می شوند، بدین معنا که هر کس می تواند تعادل و معاملات هر آدرس Bitcoin را ببیند. با این حال، هویت کاربر پس از یک آدرس هنوز معلوم نیست تا زمانی که اطلاعات در هنگام خرید یا در شرایط دیگر نشان داده شود. این یکی از دلایلی است که آدرس Bitcoin باید فقط یکبار استفاده شود. همیشه به یاد داشته باشید که این مسئولیت شماست که به منظور حفاظت از حریم خصوصی خود، شیوه های مناسب را اتخاذ کنید. درباره حفاظت از حریم خصوصی خود بیشتر بخوانید.

معاملات غیرقابل اعتماد امن نیستند:
معاملات به عنوان غیرقابل برگشت آغاز نمی شود. در عوض، آنها یک نمره تایید دریافت می کنند که نشان می دهد چقدر سخت است که آنها را معکوس کنیم (جدول را ببینید). هر تأییدی طول می کشد بین چند ثانیه و 90 دقیقه، با میانگین 10 دقیقه است. اگر معامله هزینه کمتری را پرداخت کند یا در غیر اینصورت غیرممکن است، تأییدیه اول می تواند خیلی طول بکشد.



بیت کوین هنوز آزمایشی است:
Bitcoin یک ارز جدید تجربی است که در توسعه فعال است. هر بهبود باعث می شود Bitcoin جذاب تر باشد، اما همچنین چالش های جدیدی را در بر می گیرد چون استفاده از Bitcoin افزایش می یابد. در طول این درد های در حال رشد شما ممکن است افزایش هزینه ها، تأییدات کندتر یا حتی موارد شدیدتری را تجربه کنید. قبل از انجام هر گونه سرمایه گذاری بزرگ، برای مسائل آماده شوید و قبل از انجام یک کارشناس فنی مشورت کنید، اما به خاطر داشته باشید که هیچ کس نمی تواند آینده بیت کوین را پیش بینی کند.



مالیات و مقررات دولتی:
Bitcoin یک ارز رسمی نیست. گفته می شود که اکثر حوزه های قضایی همچنان نیاز به پرداخت درآمد، فروش، حقوق و دستمزد و مالیات بر درآمد سرمایه ای برای هر چیزی که ارزش دارد، از جمله بیت کوین ها است. مسئولیت شما این است که اطمینان حاصل کنید که شما از مالیات و دیگر مقررات قانونی یا قانونی که توسط دولت ویا شهرداری های محلی صادر شده است، پیروی کنید.

مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

3 دیدگاه

  1. عالیییییییییییی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *