نحوه اتصال تلویزیون به اترنت دیدگاه خود را بنویسید

نحوه اتصال تلویزیون به اترنت:
کابل اترنت بخشی از شبکه محلی است که برای دسترسی به اینترنت بی سیم یا اتصالات کابل مورد استفاده قرار می گیرد. یک سیم اترنت به یک روتر بی سیم وصل می شود تا سیگنال را به هر دستگاه دارای قابلیت وب انتقال دهد. این یک روش جایگزین برای به اشتراک گذاری تصاویر ، بازی ها و محتوای وب با انتقال سیگنال به صفحه تلویزیون شماست. وصل تلویزیون به طور مستقیم در اترنت باعث می شود تا مرحله استفاده از کابل های اضافی برای هدایت سیگنال از طریق لپ تاپ یا دستگاه بی سیم دیگر صرفه جویی شود. این همچنین نیاز به یک جعبه اضافی را برای اتصال به یک سیگنال بی سیم کاهش می دهد. ال جی از 15 آگوست 2010 یکی از تنها تولید کننده های تولید کننده تلویزیون با جک اترنت است. بنابراین ، سیم اترنت با اکثر تلویزیون ها سازگار نیست.

گام1:
جک اترنت را در پشت تلویزیون پیدا کنید. اتصال اترنت مانند نسخه بزرگتر جک تلفن معمولی به نظر می رسد. بعضی از مدل ها ممکن است در پنل کنترل جلویی جلویی داشته باشند.

گام2:
اتصال اترنت را پیدا کنید. این بند ناف برای اتصال روتر بی سیم به جک نصب شده در دیوار توسط ارائه دهنده خدمات اینترنت استفاده می شود.

گام3:
سیم Ethernet را از روتر بی سیم جدا کنید. انتهای دیگر را به جک دیوار وصل کنید.

گام4:
انتهای بند اترنت را به جک در پشت تلویزیون وصل کنید.

گام5:
به تنظیمات کمکی یا ورودی تلویزیون نگاه کنید تا دریابید که کدام تنظیم برای آن نوع اشتراک رسانه مناسب است. اگر نمی توانید نحوه تغییر تنظیمات ورودی را تشخیص دهید ، به کتابچه راهنمای مالک تلویزیون خود مراجعه کنید.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *