نحوه تنظیم مجدد بلوتوث دیدگاه خود را بنویسید

نحوه تنظیم مجدد بلوتوث:
هنگامی که یک دستگاه بلوتوث را با تلفن همراه یا رایانه خود جفت می کنید ، شماره PIN یا کد امنیتی را درخواست می کند. ارتباط بین هر دو دستگاه بلوتوث بر اساس این کد برقرار شده است. اگر دیگر علاقه ای به اتصال هر دو دستگاه در آینده ندارید ، باید کد را دوباره تنظیم کنید. با تنظیم مجدد ، دستگاه های بلوتوث کد موجود را حذف کرده و از شما می خواهند در صورت تصمیم گیری مجدد برای جفت کردن مجدد ، دوباره آن را دوباره امتحان کنید.

در اینجا نحوه تنظیم مجدد بلوتوث آورده شده است
گام1:
به منوی تلفن همراه خود بروید. از طریق گزینه های اتصال جستجو کنید و گزینه “Bluetooth” را انتخاب کنید. در منوی بلوتوث دستگاههایی را مشاهده می کنید که تلفن شما در حال حاضر با آنها جفت شده است.

گام2:
برای انتخاب دستگاهی که می خواهید خنثی شود ، از کلیدهای جهت دار در تلفن استفاده کنید. تعدادی گزینه در منوی زمینه مشاهده خواهید کرد. “حذف / تنظیم مجدد پین” را انتخاب کنید. با این کار کد امنیتی دوباره به کد پیش فرض ، که معمولاً “0000” است ، باز می گردد.

گام3:
اتصال دستگاههای بلوتوث را به سادگی با انتخاب گزینه “حذف” / “حذف” از طریق تلفن همراه خود قطع کنید. اگر می خواهید دستگاه ها را در آینده جفت کنید ، باید کد امنیتی جدید را وارد کنید.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *