نحوه راه‌اندازی Bitcoin ASIC Miner دیدگاه خود را بنویسید

نحوه راه‌اندازی Bitcoin ASIC Miner:
در روزهای اولیه استخراج بیت کوین ، قبلاً این کار با استفاده از CPU روی رایانه انجام می شد. (با مطالعه مقاله عملکرد بیت کویین میتوانید اطلاعات خود را به روز کنید.)امروزه هرچند که با افزایش معادن افراد ، مشکل معدنکاری بیت کوین نیز افزایش یافته است. این دشواری بالا و میزان هش بیشتر با معرفی تراشه های معدن ASIC دامن زده است. بیت کوین از تابع هش رمزنگاری SHA-256 برای تأمین امنیت بلوکها و ایجاد هش برای هر بلوک استفاده می کند. این رمزگذاری چیزی است که از تغییر معاملات در بلوک محافظت می کند.(با مطالعه مقاله  نحوه استفاده از Bitcoin با عملکرد بیت کویین بیشتر آشنا شوید.)

ویژه برنامه مدار مجتمع:
ASIC به معدنچیان اجازه می دهد از سخت افزارهایی بطور خاص برای بیت کوین یا سایر سکه های Algo SHA-256 ساخته شده استفاده کنند. ASIC به دلیل اینکه برای یک کار خاص طراحی شده است ، نسبت به CPU ، GPU و FPGA مزایایی دارد. آنها می توانند بیت کوین را با سرعت بیشتر (سرعت پردازش معاملات) نسبت به CPU ، GPU و FPGA استخراج کنند. چندین تولید کننده تراشه های ASIC و کارگران معدن خود را تولید می کنند. برای این بخش از راهنمای معدن بیت کوین از معدنکار برتر فعلی در بازار Bitmain AntMiner S9 استفاده خواهیم کرد.



معادن بیت کوین با این مسابقه قدرت بالایی پیدا کرده است تا بتواند یک بلوک را برای حل یک بلوک بدست آورد و آن را تبدیل به معادن زیرزمینی کرد. با ترکیب نرخ هش با بسیاری دیگر ، شانس بهتری برای حل بلوک (ایجاد بلوک) و دریافت پاداش بلوک دارید.

راه اندازی معادن بیت کوین :
Bitmain S9 از 189 تراشه ASIC تشکیل شده است. کل نرخ هش (سرعت معدن) S9 تقریباً 12 تا 14 TH / s (تراشه در ثانیه) است. CPU ها فقط قادر به انجام چند مگابایت در ثانیه (مگا هاش در ثانیه) بودند. از آنجا که S9 بسته به نوع توان مورد نیاز شما به 1275 وات نیرو نیاز دارد ، می توانید از دو PSU 110 ولت مانند PSU دارای 1000 وات PSU و PSU 650 وات برای استفاده از معدن استفاده کنید. اگر قادر به استفاده از توان 220 ولت هستید و از رسانه های صحیح یا PDU (واحد توزیع برق) برخوردار هستید می توانید از PSU های ویژه ای استفاده کنید که یا بطور اختصاصی برای استخراج بیت کوین یا حتی آنهایی که برای سرورها ساخته شده اند ، استفاده کنید. PSU / s را با استفاده از اتصالات کابل PCIe در PSU به S9 وصل کنید.

پس از اتصال ، یک کابل اترنت را به خود معدنچی متصل خواهید کرد. مرحله بعدی روشن کردن PSU شماست و ماینر از آنجا نیرو می گیرد. سپس در رایانه یا دستگاه تلفن همراه قرار بگیرید که به همان شبکه ماینر متصل است. شما نیاز به وارد کردن آدرس IP معدنچی دارید. از آنجا که اکثر معدنچیان اکنون دارای DHCP هستند که لازم نیست آدرس IP را به صورت دستی تنظیم کنید ، فقط کافی است که به جدول IP روی روتر خود نگاه کنید یا از یک ابزار اسکن استفاده کنید.

ابزاری برای اسکن مانند AngryIP به شما امکان می دهد تا دستگاه های موجود در شبکه خود را اسکن کرده و آدرس IP آن را ببینید. وقتی اسکن را اجرا می کنید ، AntMiner را به عنوان یکی از دستگاه ها مشاهده خواهید کرد. از آنجا در پنجره مرورگر خود آدرس کارگران را تایپ می کنید. این کار شما را به صفحه اول می برد تا وارد معدنچی شوید. در مورد S9 جعبه ورود به سیستم که نام کاربری را به وجود می آورد ریشه و رمز عبور آن root است. پس از ورود به سیستم ، نمای کلی سیستم را مشاهده خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم ابتدا به تب Admin بروید و رمز عبور را به یکی از انتخاب های خود تغییر دهید. قدم بعدی شما رفتن به برگه تنظیمات Miner است. این جایی است که شما می توانید اطلاعات خود را برای استخر معدن مورد نظر برای معدن اضافه کنید.

شما باید در طبقه  آدرس IP استخر معدن خود وارد شوید ، سپس نام کارگر خود را دنبال کنید و پس از آن برای کارگر خود در استخر معدن رمزعبور تهیه کنید. توجه: همه استخرها به رمز عبور احتیاج ندارند ، اگر می خواهید فقط “123” را قرار دهید. پس از تنظیم تنظیمات خود ، معدنکار شروع به استخراج در استخر شما می کند. ممکن است تا چند دقیقه تا یک ساعت طول بکشد تا نرخ هش کامل شما در استخر نشان داده شود. اکنون می توانید به صفحه Miner Status بروید و خواهید دید که چگونه معدنکار شما در حال انجام است و اگر این ارتباط زنده است ، دما ، نرخ هش و غیره است. اگر به استخر معدن بیت کوین خود نیز بروید می توانید وضعیت خود را مشاهده کنید.

با مطالعه مقالات که در ادامه در فروشگاه دیجیکو قرار داده می شود اطلاعات خود را راجب بیت کوین افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *