هدفون

هدفون بلوتوث Urbanears Plattan 2 2

هدفون های مقرون به صرفه و به خوبی طراحی شده برای همه است.هدفون های نیمه رسانا به راحتی قابل حمل هستند، اما یک جفت با کیفیت بالا برای پیدا کردن بسیار سخت تر است. در این قیمت، همیشه بین قیمت، راحتی، طراحی و کیفیت صدا هماهنگی وجود دارد. خوب، تقریبا همیشه هدفون بلوتوث Plattan Urbanears 2 در یک دریای میانی هدفون متوسط قرار گرفته است.

طرح:
بلوتوث Plattan 2 آشنا هستند، در حالی که آنها از فرم فاکتور مجموعه هدفون بی سیم استفاده می کنند. شما انتخاب شش رنگ دارید، اگر چه ما فقط سفید را بررسی کردیم، که در بلند مدت احتمالا باعث می شود برخی از مسائل با پاکیزگی. متاسفانه بلوتوث Plattan 2 با کیف یا کیف حمل نمی کند.

هدفون

با این حال، آنها قابل حمل هستند. earpads در داخل به شکل به طوری که شکل به یاد میآید یک گوشی تلفن قدیمی و راحت تر در کیف خود را ذخیره کنید. طراحی کلی، نشانه هایی از مینیمالیسم را با چند دکمه، قطعات متحرک و طراحان شکوفا می کند.
فقط یک دکمه در سمت راست گوش هدفون وجود دارد. پیش از نگاه کردن به دستورالعملها، من تصور می کردم که این فقط یک دکمه قدرت است. من اشتباه میکردم. این یک دکمه چند منظوره است که تا 10 اقدام جداگانه را انجام می دهد، بسته به اینکه چه مدت و در چه جهتی، آن را فشار دهید.

هدفون

در پایین سمت چپ راست نیز می توانید پورت شارژ میکرو USB را پیدا کنید. اگر شما تعجب کنید که چگونه بین طرف راست و چپ را تشخیص دهید، Urbanears شما پوشش داده شده است. هر طرف در سمت چپ با R برای سمت راست یا L برای سمت چپ مشخص شده است.

هدفون

هدفون های با گوش بیش از حد یک امر متناسب با همه چیز هستند که با تنظیم نوار پیشانی به اندازه های مختلف تغییر یافته است. این در اینجا متفاوت نیست، اگر چه بخش قابل حمل از نوار پیشانی، یک ساختار فلزی پیچیده است، نه یک بازوی پلاستیکی.

امکانات:
دکمه قبلا ذکر شده، که به عنوان دکمه کنترل شناخته می شود، یک ورودی چند منظوره برای بلوتوث Plattan 2 است. دکمه را برای سه ثانیه فشار داده و نگه دارید و هدفون را روشن کنید. دوباره همین کار را انجام دهید و آنها را خاموش کنید.

هدفون

یک کلیک تنها به عنوان کنترل پخش / مکث و همچنین سیگنال برای پذیرش یا پایان تماس از طریق هدفون عمل می کند. چیزهایی که از این جا کمی پیچیده تر شده اند، با کنترل های مختلف جهت دار هستند. فشار رو به بالا حجم را افزایش می دهد، در حالی که به پایین به پایین آن را کاهش می دهد.

فشار دادن دستگیره به سمت راست به مسیر بعدی بروید و برای آهنگ قبلی به سمت چپ بروید. با این حال، حرکت های چپ و راست هنگامی که هدفون ها روی سر شما هستند، گیج کننده هستند. هل دادن دستگیره به سمت راست، واقعا آن را به سمت جلوی سر خود می کشاند، در حالی که سمت چپ به پشت است. اصطلاح در اطراف این کنترل ها کمی گیج کننده است، اما در عمل عملا حساس است.

هدفون

بلوتوث Plattan 2 دارای یک میکروفون داخلی است تا بتوانید از طریق هدفون تماس بگیرید و دریافت کنید. کیفیت تماس شگفت آور خوب است.با استفاده از دستگاه iOS یا macOS، ادغام با دستیار اپل سیری وجود دارد.

به زودی هدفون بلوتوث Urbanears Plattan 2 به زودی در سایت دیجیکو ارئه می شود.

2 دیدگاه

  1. باسلام مقاله تان بسیار جالب بود ولی واقعا چه زمانی موجود می سود؟؟؟

    1. تا سه هفته اینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *