هدفون در ویندوز 10 دیدگاه خود را بنویسید

هدفون در ویندوز 10 :
در ویندوز 10 مشکلاتی در زمینه صدا ، به ویژه با هدفون وجود دارد. اگر هیچ صدایی را از طریق هدفون خود تجربه نمی کنید ، یا هدفون های شما توسط ویندوز 10 شناسایی نشده اند ، نکات عیب یابی زیر را بررسی کنید

علل بروز مشکلات هدفون در ویندوز 10:
بیشتر مشکلات صوتی با ویندوز 10 و هدفون معمولاً به دلیل اتصال فیزیکی هدفون یا نرم افزار و / یا مشکلات درایور شما ایجاد می شود.

مراحل چک کردن هدفون در ویندوز10:

گام1:

جک صوتی خود را بررسی کنید. در پشت لپ تاپ یا دسک تاپ خود ، به دنبال پورت خروجی صوتی خود باشید ، که اغلب با هدفون یا نماد بلندگو برچسب خورده است و مطمئن شوید که هدفون شما وصل شده است. همچنین ممکن است بخواهید آنها را جدا کرده و وصل کنید زیرا این امکان وجود دارد که پلاگین از بین نرود. در تمام راه تحت فشار قرار می گیرید. وقتی کاملاً درج شدید ، آن را کلیک خواهید کرد.

گام2:

بیشتر رایانه های مدرن خروجی صوتی را به رنگ سبز نشان می دهند.

گام3:

بلندگوهای خارجی خود را بررسی کنید. برخی بلندگوهای خارجی جک هدفون داخلی دارند. تفاوت اصلی که باید به آن توجه کنید این است که اگر بلندگوهای خارجی شما به منبع تغذیه جداگانه نیاز دارند. اطمینان حاصل کنید که وصل شده است ، زیرا ممکن است بلندگوهای شما انرژی کافی را برای هدفون شما فراهم نکنند.

گام4:

هدفون خود را بررسی کنید. ممکن است برخی از هدفون ها دارای یک کنترل صوتی درون خطی باشند که به طور مستقل از کنترل صدا ویندوز 10 کار می کند. اطمینان حاصل کنید که این صدا به اندازه کافی بلند است که شما آن را می شنوید.

گام5:

کنترل های حجم را بررسی کنید. در سمت راست پایین صفحه ، روی نماد بلندگو کلیک راست کرده و Open Volume Mixer را انتخاب کنید. نوار لغزنده را برای هدفون خود تنظیم کنید تا صدای بهتر شنیده شود.

گام6:

هدفون خاموش. در کنترل میزان صدا ویندوز ، یک دایره قرمز با یک برش از طریق آن نشان می دهد که چیزی خاموش است. بلندگوهای زیر میکسر را برای خاموش کردن هدفون خود انتخاب کنید.

گام7:
تنظیمات صدا را بررسی کنید. روی نماد بلندگو در سمت راست پایین دسک تاپ خود کلیک راست کرده و سپس گزینه Open Sound Settings را انتخاب کنید. اگر از قبل انتخاب نشده است ، منوی کشویی دستگاه خروجی خود را انتخاب کنید و هدفون خود را انتخاب کنید.

گام8:

اگر صدا را برای یک تست پخش می کنید ، سطح صدا را حرکت می دهید.در تنظیمات صدا ویندوز ، پایین بروید و حجم برنامه و تنظیمات دستگاه را انتخاب کنید. در اینجا می توانید دوباره تأیید کنید که خروجی شما به چه میزان و میزان تنظیم شده است.

گام9:

دستگاه های پخش صدا را بررسی کنید. روی نماد بلندگو / صدا در سمت راست پایین دسک تاپ خود کلیک راست کرده و Sounds> Playback را انتخاب کنید تا ببینید آیا هدفون شما در لیست قرار گرفته است. اگر در کنار آن علامت سبز رنگی وجود ندارد ، ممکن است ویندوز 10 آن را تشخیص ندهد و شاید لازم باشد درایورهای جدیدی نصب کنید.

گام10:

استفاده از دستگاه های صوتی را بررسی کنید. در صدا ها ، بر روی هدفون خود کلیک راست کرده ، Properties را انتخاب کرده و استفاده از دستگاه را برای استفاده از این دستگاه تنظیم کنید (فعال کنید).

گام11:

سطح تعادل صدا را تنظیم کنید. در صداها ، برگه Levels را برای تأیید تنظیم صدا برای هدفون خود انتخاب کنید. Balance را انتخاب کنید تا حتی سطح Balance را تنظیم کنید.

گام12:

پیشرفت های صدا را بررسی کنید. در صورت فعال بودن هر یک از کارت های صوتی ، برخی از کارت های صدا عملکردی ندارند. در صداها ، برگه Enhancements را انتخاب کنید ، غیرفعال کردن همه پیشرفت ها را انتخاب کنید ، سپس گزینه Preview را برای آزمایش هدفون خود انتخاب کنید.

عیب یابی Windows 10 را امتحان کنید:

از رایانه شخصی خود ، روی نماد بلندگو / صدا میکسر راست کلیک کرده و گزینه های عیب یابی صدا را انتخاب کنید.اگر مجبور هستید دستگاهی را که می خواهید عیب یابی کنید انتخاب کنید ، هدفون خود را انتخاب کنید ، سپس گزینه Next را انتخاب کنید.اگر از شما درخواست شد ، گزینه No را انتخاب کنید ، Enhancements Audio را باز نکنید.
درایورهای صوتی خود را بررسی کنید. در دستگاه مدیریت ، به پایین حرکت کرده و یا بر روی کنترلرهای صدا ، فیلم و بازی دو بار کلیک کنید یا پیکان سمت چپ آن را انتخاب کنید. از آنجا ، می خواهید ببینید که درایور کارت صدا به روز شده است یا خیر.

درایورهای سازنده را بارگیری کنید. برای نصب درایورها از توسعه دهنده کارت صوتی خود ، ابتدا باید به وب سایت آنها بروید و آخرین درایور را برای ویندوز 10 بارگیری کنید. مطمئن شوید که در جایی که آنها را بارگیری کرده اید به یاد می آورید زیرا این امر برای نصب بعداً مهم است.

اگر گزینه Let me را از میان درایورهای موجود در رایانه من انتخاب کنید ، ویندوز سعی خواهد کرد دوباره درایور فعلی را نصب کند ، که به ندرت مشکلات صدا را برطرف می کند.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *