همکاری اپل وآمازون دیدگاه خود را بنویسید

همکاری اپل وآمازون:

آمازون و اپل بی سر و صدا شبکه هایی می سازند که مکان همه چیز را می دانند
هنگامی که جف بزوس این هفته در رویدادهای Alexa و Echo در آمازون در سیاتل روی صحنه رفت ، وی تنها یک محصول ، اسپیکر Echo Studio را نام برد. وی گفت: “این کار فوق العاده ای است که تیم انجام داده است.” این محصولی است که با قیمت 200 دلار قیمت بسیاری از محصولات را با قیمت 500 دلار قیمت بهتر از آن ارائه می دهد. ”

پس از آن ، صحبت با روزنامه نگاران در دفتر مرکزی Spheres ، او شروع به صحبت کردن در مورد چیزهای مختلفی کرد: شبکه سازی. به طور خاص پروتکل جدید Sidewalk آمازون ، که فقط چهار دقیقه از زمان هوا در این رویداد به دست آورد: “مردم هنوز نمی دانند که این محدوده متوسط ​​چقدر اهمیت دارد.”

اگر آینده Sidewalk را بر اساس VP دستگاه ها و خدمات داوری لیمپ داوری قضاوت می کردید ، فکر می کنید بزوس لغزیده شده بود و می گفت “مردم” وقتی منظور او “سگ” بود. دلیل این است که استاندارد بی سیم کم مصرف و کم هزینه آمازون از طریق اولین طرح مرجع Sidewalk ، ردیاب سگ Ring Fetch به ما معرفی شده است ، که به شما هشدار می دهد وقتی سگ شما هنگام راه اندازی در سال 2020 ، از باغ ژئوپارتی شما خارج شود.

در مقایسه با دستگیره ای که در آخرین کلید واژه اپل دفن شده است ، می توان این ابرقابل را مشاهده کرد. تراشه U1 اپل  که امکان ردیابی موقعیت مکانی دقیق و داخلی را از طریق آخرین آیفون ها فراهم می کند و حداقل ، به اشتراک گذاری فایل AirDrop جهت دار  حداقل روی صفحه نمایش ظاهر می شود ، اما هرگز به آن اشاره نشده است. عبارت جالب توجه “GPS در مقیاس اتاق نشیمن شما” به جای بمب گذاری در تئاتر استیو جابز برای صفحات محصول آیفون آنلاین ذخیره شد.

بنابراین ، چنانکه در این دو اطلاعیه معتدل بود ، مشخص است که آمازون و اپل ماموریت های مشابهی را آغاز کرده اند تا بتوانند کنترل ارتباط مشتریان خود را در داخل و اطراف خانه گسترش دهند. Sidewalk آمازون ، که بر روی باند 900 مگاهرتز کار می کند که بطور معمول برای رادیو و خدمات اضطراری آماتور استفاده می شود ، و موقعیت نزدیک ، بسیار پهن باند اپل با U1 برای خارج کردن آمازون از خانه و اپل در داخل آن طراحی شده است. یا حداقل به هر شرکت قدرت بیشتری در مناطق ضعیف خود اختصاص دهید.

آمازون بر پایه اکوسیستم های هوشمند گوگل و اپل حاوی کنترلرها ، سنسورها و روترها مسلط است ، اما سال ها پیش طراحی های گوشی های Fire را رها کرد. اکنون جوانه های اکو و عینک های شیشه ای آزمایشی در حال بیرون رفتن از خانه هستند.

HomeKit را ندارد ، اما با وجود کاهش فروش ، نمی توان برای کنترل دقیق نرم افزارها و سرویس های موجود در آیفون های خود ، همخوانی نداشت. ابتکارات موجود در مورد موقعیت مکانی و مکان مانند Bluetooth iBeacons.

بسیاری از پروتکل امیدوار کننده اینترنت از چیزهایی قول داده اند شکاف بین Wi-Fi ، بلوتوث و تلفن همراه را پر کنند اما نتوانستند از زمین خارج شوند ، اخیراً Thread که توسط کنسرسیومی از جمله Google ، Qualcomm و Samsung پشتیبانی می شود. هر دو آمازون و اپل از لحاظ سخت افزاری مقیاس سخت افزاری دارند ، اما می توانند قبل از دستیابی به احتمال زیاد توسعه دهندگان iOS در مورد اپل و سازندگان سخت افزار که قبلاً در زمینه آمازون با الکسا سوار شده اند ، پایه های دسترسی لازم برای ایجاد یک شبکه مفید را ایجاد کنند. .

برای آمازون ، در واقع ، کار از قبل آغاز شده است که ابتدا پیاده رو از جاه طلبی تیم رینگ بیرون آمد تا وسایل امنیتی متصل خود را به درون باغ ها گسترش دهد. دنیل راش ، مدیر خانه هوشمند در آمازون (صاحب رینگ) می گوید: “چراغ حلقه اولین باری بود که به عنوان یک شرکت به آن سوار شدیم ، زیرا می خواستیم به پیاده رو بکشیم.”

 DAPHNE LEPRINCE-RINGUET:

چراغ های حلقه ای هوشمند در فضای باز از قبل خارج شده اند. محصولاتی مانند Smart Floodlight و Pathlight “مشخصات بی سیم به  حلقه را در مشخصات فنی لیست می کنند ، اما صاحبان انگشت چشم عقاب قبل از اعلام Sidewalk پیش از این مشخص کرده بودند که گروه آمازون برای این اتصال چه بازی می کند.

راوس توضیح می دهد: “آنها قبلاً از نسخه داخلی پروتکل در قسمت 900MHz آزادانه در دسترس و بدون مجوز از طیف استفاده کرده اند.” وی افزود: “آنچه فهمیدیم” واو ، واقعاً می توانیم کاری خاص انجام دهیم. “ما می توانیم نسخه ای از این پروتکل تهیه کنیم که امن باشد و اگر همه اینها ، همسایگان و همسایگان و همسایگان را با هم جمع کنیم ، این پوشش غیرقابل باور همه جانبه را داشته باشیم.

آمازون هیچ دروازه رسمی رسمی پیاده رو را اعلام نکرد ، هرچند که درهای حلقه ویدیویی رینگ ، دوربین های امنیتی رینگ ، روتروهای الکترونیکی و دستگاه های اکو همه در کنار حلقه حلقه موجود می توانند کاندیداهای عملی باشند. با این وجود ، در آزمایش خود ، 700 دستگاه دروازه را به کارمندان آمازون در حوضه لس آنجلس ارسال کرد و از آنجا که هر یک از آنها بین 500 متر تا یک مایل فاصله دارد ، آمازون توانست “اساساً همه جایی را که در LA زندگی می کند پوشش دهد. ”

نه تنها آسان است بدانید که چگونه آمازون می تواند یک کیت اتصال Sidewalk را به بازار عرضه کند ، که در آن مانند کیت اتصال الکسا ، خود آمازون نیز با هزینه ، اتصال ، نگهداری و امنیت را با هزینه ای کنترل می کند ، استفاده راوز از کلمه همسایه ها همچنین به ذهن متبادر می شود. طرح دیده بان محله وصل شده است. یک ردیاب سگ هوشمند بی گناه مانند Fetch کاملاً در این مدل از جوامع تحت شبکه آمازون قرار دارد که ویدیو ، هشدارها و ردیابی موقعیت مکانی را به اشتراک می گذارد.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *