هواوی و فناوری 5G Mate 30 دیدگاه خود را بنویسید

هواوی و فناوری 5G Mate 30:

هواوی از فناوری 5G Mate 30 با فناوری دوربین بعدی رونمایی کرد. Huawei کنگلومرای چینی روز پنجشنبه راه اندازی “Mate 30 Series” با کاربری 5G که همراه با تراشه پرچمدار Kirin 990 5G ، سیستم چهار دوربین با “دوربین ساینس SuperSensing” و بارهای از ویژگی های برتر است.

این سری که به عنوان اولین گوشی هوشمند 5G نسل دوم جهان در نظر گرفته شده است ، دارای صفحه نمایش افقی OLED هواوی برای تجربه مشاهده همهجانبه و یک مودم 5G در همان تراشه با استفاده از فرآیند 7nm + EUV است.

(Huawei Mate 30 Pro5G) با 8 GB RAM + 256 GB ROM 1100 یورو هزینه خواهد داشت ، (Huawei Mate 30 Pro 8 GB RAM + 256GB ROM) با قیمت 1.099 یورو و HUAWEI Mate 30 (8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت رم) 799 یورو هزینه خواهد داشت.باتری 6.53 اینچی HUAWEI Mate 30 sport 4200mAh در حالی که HUAWEI Mate 30 Pro باتری حتی بزرگتر در 4500mAh دارد.

Huawei Mate 30 Pro یک سیستم دوربین چهار ضلعی انقلابی با دوربین 40MP Cine ، دوربین SuperSensing 40MP ، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سنجش عمق سه بعدی دارد.

هواوی میت 30 مجهز به یک دوربین سه گانه SuperSensing است که شامل یک دوربین SuperSensing 40MP ، یک دوربین با زاویه دید گسترده 16 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی است.

همراه با “پردازنده سیگنال تصویر ISP 5.0” ، هواوی میت 30 6.62 اینچی به کاربران امکان می دهد عکس ها و فیلم هایی با کیفیت بالا ضبط کنند.ریچارد یو ، مدیر عامل شرکت هواوی گفت: “طراحی شده برای ایستادگی کردن ، این کنوانسیون را با ارائه تجربه کاربری بی نظیر به چالش می کشد. دوران 5G فرصتی برای تجدید نظر در فناوری تلفن های هوشمند است و سری HUAWEI Mate 30 بیان نهایی آنچه ممکن است.” گروه تجاری.

Huawei Mate 30 Pro با طراحی فوق العاده باریک و باریکترین حاشیه ها ، از صفحه نمایش HUAWEI Horizon بهره می برد که با زاویه ای از 88 درجه منحنی می شود تا حداکثر فضای منطقه را به نمایش بگذارد تا یک تجربه مشاهده همهجانبه بی نظیر از لبه به لبه ارائه دهد. .

با هم ، قفل صورت Huawei 3D و اثر انگشت در صفحه نمایش سطح بالایی از امنیت بیومتریک و راحتی را در اختیار شما قرار می دهد.

تراشه Huawei Kirin 990 5G از شبکه 2G / 3G / 4G و حالت های 5G Non-StandAlone (NSA) و StandAlone (SA) به همراه Dual SIM ، Dual Standby و باند فرکانس کامل FDD / TDD برای ارائه اتصال بی سیم استفاده می کند.

دوربین ساینس SuperSensing یک سیستم دوربین دوتایی است که قادر به گرفتن عکس های خیره کننده نسبت به دوربین های سطح بالا است.

این دستگاه ها دارای جدیدترین سیستم عامل “EMUI10” هستند که دارای یک طرح الهام گرفته از مجله معاصر ، همیشه نمایشگر (AOD) است که رنگ صفحه نمایش قفل در طول روز تغییر می کند.

حالت تاریک خوانایی پیشرفته را به وجود می آورد و باعث می شود در هنگام سقوط شب صفحه نمایش ملایم تر و راحت تر به نظر برسد.هواوی همچنین طیف گسترده ای از پوشیدنی Watch GT 2 مورد انتظار خود را راه اندازی کرد.این شرکت همچنین از در دسترس بودن هدفون های بلوتوث بی سیم واقعی HUAWEI FreeBuds 3 خود خبر داد.

با فناوری دوربین بعدی رونمایی کرد
مونیخ: Huawei کنگلومرای چینی روز پنجشنبه راه اندازی “Mate 30 Series” با کاربری 5G که همراه با تراشه پرچمدار Kirin 990 5G ، سیستم چهار دوربین با “دوربین ساینس SuperSensing” و بارهای از ویژگی های برتر است.

این سری که به عنوان اولین گوشی هوشمند 5G نسل دوم جهان در نظر گرفته شده است ، دارای صفحه نمایش افقی OLED هواوی برای تجربه مشاهده همهجانبه و یک مودم 5G در همان تراشه با استفاده از فرآیند 7nm + EUV است.

Huawei Mate 30 Pro (5G) با 8 GB RAM + 256 GB ROM 1100 یورو هزینه خواهد داشت ، Huawei Mate 30 Pro (8 GB RAM + 256GB ROM) با قیمت 1.099 یورو و HUAWEI Mate 30 (8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت رم) 799 یورو هزینه خواهد داشت.

باتری 6.53 اینچی HUAWEI Mate 30 sport 4200mAh در حالی که HUAWEI Mate 30 Pro باتری حتی بزرگتر در 4500mAh دارد.

Huawei Mate 30 Pro یک سیستم دوربین چهار ضلعی انقلابی با دوربین 40MP Cine ، دوربین SuperSensing 40MP ، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سنجش عمق سه بعدی دارد.

هواوی میت 30 مجهز به یک دوربین سه گانه SuperSensing است که شامل یک دوربین SuperSensing 40MP ، یک دوربین با زاویه دید گسترده 16 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی است.



همراه با “پردازنده سیگنال تصویر ISP 5.0” ، هواوی میت 30 6.62 اینچی به کاربران امکان می دهد عکس ها و فیلم هایی با کیفیت بالا ضبط کنند.

ریچارد یو ، مدیر عامل شرکت هواوی گفت: “طراحی شده برای ایستادگی کردن ، این کنوانسیون را با ارائه تجربه کاربری بی نظیر به چالش می کشد. دوران 5G فرصتی برای تجدید نظر در فناوری تلفن های هوشمند است و سری HUAWEI Mate 30 بیان نهایی آنچه ممکن است.” گروه تجاری.

Huawei Mate 30 Pro با طراحی فوق العاده باریک و باریکترین حاشیه ها ، از صفحه نمایش HUAWEI Horizon بهره می برد که با زاویه ای از 88 درجه منحنی می شود تا حداکثر فضای منطقه را به نمایش بگذارد تا یک تجربه مشاهده همهجانبه بی نظیر از لبه به لبه ارائه دهد. با هم ، قفل صورت Huawei 3D و اثر انگشت در صفحه نمایش سطح بالایی از امنیت بیومتریک و راحتی را در اختیار شما قرار می دهد.

تراشه Huawei Kirin 990 5G از شبکه 2G / 3G / 4G و حالت های( 5G Non-StandAlone NSA) و StandAlone (SA) به همراه Dual SIM ، Dual Standby و باند فرکانس کامل FDD / TDD برای ارائه اتصال بی سیم استفاده می کند.دوربین ساینس SuperSensing یک سیستم دوربین دوتایی است که قادر به گرفتن عکس های خیره کننده نسبت به دوربین های سطح بالا است.

این دستگاه ها دارای جدیدترین سیستم عامل “EMUI10” هستند که دارای یک طرح الهام گرفته از مجله معاصر ، همیشه نمایشگر (AOD) است که رنگ صفحه نمایش قفل در طول روز تغییر می کند.حالت تاریک خوانایی پیشرفته را به وجود می آورد و باعث می شود در هنگام سقوط شب صفحه نمایش ملایم تر و راحت تر به نظر برسد.

هواوی همچنین طیف گسترده ای از پوشیدنی Watch GT 2 مورد انتظار خود را راه اندازی کرد.این شرکت همچنین از در دسترس بودن هدفون های بلوتوث بی سیم واقعی HUAWEI FreeBuds 3 خود خبر داد.

با مشاهده ویدئو زیر با این گوشی بیشتر آشنا شوید:


 

 


 

مقالات به روز را با فروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *