وصل کردن موبایل به تلویزیون سامسونگ دیدگاه خود را بنویسید

وصل کردن موبایل به تلویزیون سامسونگ :

برای تماشای فیلم از تلفن خود در صفحه بزرگ ، یک تلفن همراه یا لب تاب  را به تلویزیون سامسونگ خود وصل کنید یا عکس های خود را در تلویزیون نشان دهید. بسته به تلویزیون و دستگاه تلفن همراه که در آن محتوای شما ذخیره می شود ، چندین روش مختلف برای اتصال سایر دستگاه ها به تلویزیون وجود دارد.

اتصال توسط کابل HDMI:

این سریعترین و یکپارچه ترین راه برای انتقال داده ها از تلفن یا لب تاب خود به تلویزیون است. ( شما می توانید برای تهیه کابل HDMI در انواع مختلف وسایز های متنوع آن به  فروشگاه دیجیکو مراجعه کنید .)


 

 

 


با مطاله مقاله کابل HDMI اطلاعات خود را به روز کنید.

استفاده از برنامه سامسونگ:

برنامه Samsung Smart View برای تلویزیونهای تولید شده ، قبل از سال 2016 ساخته شده است و برنامه SmartThings سامسونگ برای تلویزیونهای تولید شده از سال 2017 به بعد طراحی شده است. برای کار هر یک از این برنامه ها به یک شبکه Wi-Fi احتیاج دارید.

بی سیم:

دستگاه تلفن همراه سازگار خود را از طریق Wi-Fi Direct به تلویزیون وصل کنید. در این حالت نیازی به شبکه Wi-Fi نیست.

تلفن را با HDMI به تلویزیون سامسونگ وصل کنید:
اتصال از طریق کابل HDMI سریعترین ارسال داده از تلفن یا لب تاب  به تلویزیون را تضمین می کند. تمام تلویزیون های سامسونگ دارای ورودی HDMI اختصاصی برای دستگاه های MHL هستند. MHL برای پیوند با کیفیت بالا برای موبایل کوتاه است. این فناوری است که بسیاری از تلفن ها و تلویزیون ها با آن سازگار هستند. برای سازگاری تلفنها و تلویزیونهای خاص می توانیددر وب سایت MHL را بررسی کنید.

برای اتصال تلفن یا لب تاب خود به تلویزیون از طریق کابل ، باید یک آداپتور HDMI مخصوص دستگاه تلفن همراه خود خریداری کنید. آداپتورهای HDMI در فروشگاه دیجیکو موجود  است. یک آداپتور USB به HDMI پورت شارژ USB دستگاه تلفن همراه شما را به اتصال HDMI تبدیل می کند. سپس می توانید از یک کابل HDMI معمولی برای اتصال این دو استفاده کنید.

تلفن و تبلت سامسونگ:

بیشتر دستگاه های سری Galaxy Note S و Note سامسونگ سازگار با MHL هستند. قبل از خرید آداپتور HDMI ، مشخصات USB را برای لب تاب بررسی کنید ، زیرا بستگی به دستگاه خاص دارد.

تلفن های Android:

قبل از خرید آداپتور HDMI ، سازگاری USB MHL دستگاه خود را بررسی کنید.(می توانید USB MHLاز فروشگاه دیجیکو تهیه کنید.)

تلفن های اپل:

آداپتور Lightning to HDMI با بیشتر دستگاه های اپل با درگاه لایتنینگ سازگار است.مراحل زیر را برای اتصال انجام دهید:

  1. یک آداپتور HDMI را به دستگاه تلفن همراه خود وصل کنید
  2. یک کابل HDMI را به دستگاه آداپتور HDMI در دستگاه همراه خود وصل کنید.
  3. کابل HDMI را در درگاه HDMI (MHL) در تلویزیون خود وصل کنید
  4. دکمه Source را از راه دور فشار دهید و به ورودی HDMI MHL مناسب بروید.
  5. اگر از راه دور خود دکمه Source ندارید ، دکمه Home را انتخاب کنید و به منوی Source در صفحه بروید. ورودی HDMI MHL را انتخاب کنید

برنامه سامسونگ استفاده کنید:
برای استفاده از برنامه سامسونگ برای پخش فیلم و عکس به تلویزیون سامسونگ ، به شبکه Wi-Fi نیاز دارید تا هم تلفن یا تبلت و هم تلویزیون خود را به آن متصل کنید. برای کمک به اتصال تلویزیون سامسونگ خود به اینترنت ، در منوی تلویزیون به قسمت راهنمایی مراجعه کنید.

برنامه SmartThings سامسونگ:

برنامه SmartThings سامسونگ به شما امکان می دهد تا رسانه و محتوا را از دستگاه سازگار خود گرفته تا تلویزیون سامسونگ پخش کنید. برنامه SmartThings بیشتر تلویزیونهای سامسونگ تولید 2016 به بعد را به رسمیت می شناسد. برنامه SmartThings سامسونگ را از وب سایت های  Galaxy Apps ، Google Play و Apple App دانلود کنید.

برنامه نمایش هوشمند سامسونگ:

می توانید از برنامه Samsung View Smart در هر دو دستگاه Android و iOS استفاده کنید. برنامه Samsung Smart View از طریق دستگاه سازگار شما به تلویزیون سامسونگ ویدئو و عکس ها را پخش می کند. برای کمک به نصب و استفاده از برنامه Smart View ، به سایت سامسونگ مراجعه کنید. برنامه Smart View روی مدل های تلویزیون زیر کار می کند:

برنامه های هوشمند نمایش سازگار با مدل های تلویزیون هوشمند سازگار:

2011 LED D7000 و بالاتر ، PDP D8000 و بالاتر.

2012 LED ES7500 و بالاتر ، PDP E8000 و بالاتر.

2013 LED F4500 و بالاتر (به جز F9000 و بالاتر) ، PDP F5500 و بالاتر.

2014 H4500 ، H5500 و بالاتر (به جز H6003 / H6103 / H6153 / H6201 / H6203).

2015 J4500 ، J5500 و بالاتر (به جز J6203).

K4300 2016 ، K5300 و بالاتر.

2017 ULS003U

محتوای پرتوی با Wi-Fi Direct:
بیشتر تلویزیون ها ، تلفن ها و تبلت های سامسونگ قادر به انتقال اطلاعات با استفاده از Wi-Fi مستقیم هستند. Wi-Fi Direct یک دستگاه Wi-Fi استاندارد است که به راحتی قادر به برقراری ارتباط بدون نیاز به یک نقطه دسترسی بی سیم است. Wi-Fi Direct مانند بلوتوث به هم متصل می شود ، از این رو باید این دو را به یکدیگر معرفی کنید. با استفاده از Wi-Fi Direct ، بدون نیاز به روتر بی سیم یا اتصال به شبکه ، می توانید این دو دستگاه را به هم متصل کنید. بیشتر دستگاه های Android از طریق Wi-Fi Direct فعال هستند اما دستگاه های iOS از استانداردهای مستقیم Wi-Fi استفاده نمی کنند. صفحه را در استفاده از Wi-Fi مستقیم در تلویزیون سامسونگ بررسی کنید تا مراحل راجع به فعال کردن Wi-Fi Direct در تلویزیون شما انجام شود.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *