پرزنتر بی سیم لاجیتک دیدگاه خود را بنویسید

پرزنتر بی سیم لاجیتک مدل R500  :

 پرزنتر لاجیتک R500 با کنترل از راه دور در سخنرانی‌های خود راحتی بیشتری داشته باشید و مطالب و مقصود خود را به لیزر قرمزرنگ بهتر به مخاطبین نشان دهید. بوسیله پرزنتر لاجیتک R500 کوچک و کاربردی تا 20 متر برد داشته و بسیار خوش‌دست است. بر روی بدنه R500 نشان‌گر باتری تعبیه‌شده که میزان باقی‌مانده‌ی باتری را نشان می‌دهد تا مبادا در میان سخنرانی خود به‌یک‌باره باتری تمام شود! دکمه‌های طراحی‌شده در مدیاپوینتر یا پرزنتر لاجیتک R500 به‌راحتی توسط انگشتان قابل پیدا شدن هستند و حس خوبی را به هنگام فشرده شدن به کاربر القا می‌کنند.


پرزنتر بی سیم لاجیتک مدل R500


در مورد پرزنتر بی سیم لاجیتک :

سازگاری جهانی :ریموت لیزر کلاس 1 R500s برای کار با Windows، macOS، iOS، Android و همچنین نرم افزارهای ارائه پیشرو از جمله PowerPoint، Keynote، PDF، Google Slides و Prezi بهینه شده است.
محدوده عملیاتی 20 متر : از فاصله 20 متری آزادانه حرکت کرده و ارائه دهید. ایده آل برای اتاق های متوسط ​​تا بزرگ.
شخصی‌سازی : کنترل از راه دور R500s با برنامه قدرتمند ارائه لاجیتک جفت می‌شود، بنابراین می‌توانید عملکرد دکمه‌ها را سفارشی کنید، عمر باتری را نظارت کنید و یک تایمر روی صفحه برای ارائه خود تنظیم کنید.
اتصال دوگانه :ریموت R500s را از طریق گیرنده USB یا بلوتوث به رایانه خود وصل کنید. یک داک داخلی راحت، گیرنده USB کوچک را در صورت عدم استفاده در کنترل از راه دور ذخیره می کند.
مدیریت هوشمند باتری : کنترل از راه دور R500s به مدت 12 ماه با یک باتری AAA کار می کند. وقتی باتری شما کم است، کنترل از راه دور R500s به حالت صرفه جویی در انرژی می رود و لیزر را غیرفعال می کند تا عمر باتری را افزایش دهد تا بتوانید یک هفته دیگر به ارائه ادامه دهید.

ارائه های تاثیرگذار با R500s ارائه دهید، یک کنترل از راه دور ارائه ساده، قابل اعتماد و پلاگین که به شما امکان می دهد اسلایدها و نقاط لیزری را از راه دور پیمایش کنید.


پرزنتر بی سیم لاجیتک مدل R500


مشخصات فنی پرزنتر بی سیم لاجیتک :
سیستم مورد نیاز
• گیرنده اختصاصی لاجیتک: درگاه USB موجود، Windows 10 یا جدیدتر، Windows 8، Windows 7، Mac OS X 10.12 یا بالاتر، Chrome OS، Linux نسخه 2.6 و بالاتر

• اتصال بلوتوث: دستگاه بلوتوث، Windows 10 یا بالاتر، Windows 8، Mac OS X 10.12 یا بالاتر، iOS 8 یا بالاتر، Android نسخه 5.0 یا بالاتر

• اتصال به اینترنت برای دانلود نرم افزارپ


پرزنتر بی سیم لاجیتک


توضیحات پرزنتر بی سیم لاجیتک :

R500s LASER PRESENTATION Remote با معرفی R500s، یک کنترل از راه دور ارائه پلاگین و بازی که به شما امکان می دهد اسلایدها و نقاط لیزری را تا فاصله 20 متری پیمایش کنید. 1 ممکن است بر اساس شرایط محیطی و محاسباتی متفاوت باشد. ناوبری اسلاید بصری به لطف طراحی سه دکمه ساده و غیرقابل انکار، ارائه خود را با خیال راحت و بدون نیاز به نگاه کردن به پایین برای جهت دهی انگشتان خود هدایت کنید. سازگاری جهانی R500s در اکثر دستگاه‌ها، سیستم‌عامل‌ها و نرم‌افزارهای ارائه پیشرو – از جمله Windows®، MacOS®، iOS، AndroidTM، PowerPoint®، Keynote®، Google SlidesTM، PDFTM و PreziTM، قابلیت اتصال و بازی را دارد. R500s را از طریق گیرنده USB یا فناوری کم مصرف بلوتوث به رایانه خود وصل کنید. RED LASER POINTER CLASS 1 با یک نشانگر لیزری قرمز رنگ که به راحتی قابل استفاده است، در ارائه خود به نواحی دقیق فوکوس اشاره کنید. محدوده عملیاتی 20 متری از فاصله 20 متری آزادانه حرکت کرده و ارائه دهید.1 ایده آل برای اتاق های با اندازه متوسط ​​تا بزرگ. 1 ممکن است بر اساس شرایط محیطی و محاسباتی متفاوت باشد. برنامه ارائه LOGITECH R500s با برنامه قدرتمند ارائه لاجیتک جفت می شود، بنابراین می توانید عملکردهای دکمه را سفارشی کنید، عمر باتری را نظارت کنید و یک تایمر روی صفحه برای ارائه خود تنظیم کنید. طراحی شده برای یک دستگیره راحت و ایمن R500s طوری طراحی شده است که به خوبی در کف دست شما قرار گیرد.


پرزنتر بی سیم لاجیتک مدل R500


شما میتوانید پرزنتر اورجینال R500 را از دیجیکو تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *