پلی استیشن 5 دیدگاه خود را بنویسید

پلی استیشن 5:

سرانجام پلی استیشن 5 جدید سونی ظاهر شد.  سونی اولین نمایش خود در مورد کنسول جدید و “جالب توجه ترین طراحی آن” را به ما نشان داد.

پلی استیشن 5 برخلاف سایر سیستمهایی که تاکنون پلی استیشن ایجاد کرده است ، به نظر نمی رسد. در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد:

یکی با دیسک درایو برای رسانه های فیزیکی و دیگری بدون.

متأسفانه ، هیچ نقطه قیمتی برای سیستم در طول ارائه به اشتراک گذاشته نشده است ، و نه تاریخ انتشار خاصی برای زمانی که بتوانیم  آن را تیه کینم و به نظر نمی رسد که مقدمات هنوز هم آماده شده باشد. پلی استیشن 5 ، هم درایو دیسک و هم نسخه های دیجیتالی ، پاییز امسال راه اندازی می شود. هر نسخه این کنسول با کنترل جدید DualSense سونی همراه خواهد بود. در مورد PS5 خود ، مانند Xbox Series X قد بلند و عمودی خواهد بود ، اما می تواند به صورت افقی نیز قرار گیرد.



این یک طراحی واقعا جالب با برخی از منحنی ها و دریچه های حرارتی براق است. در اطراف آن سیاه و سفید است ، مانند کنترلر DualSense ، که لرزش های طوفانی را به ما می دهد. هر دو کنسول از پورت USB-A و USB-C در قسمت جلویی برخوردار هستند. تصور می کنیم که یک پورت کامل در پشت ، از جمله قدرت و HDMI وجود داشته باشد. کنترلر DualSense با USB-C نیز شارژ می شود.

سخت افزار داخل PS5:

این شامل یک پردازنده گرافیکی قدرتمند و یک چیپست AMD هشت هسته ای AMD برای پردازش است. مارک Cerny سونی خاطرنشان می کند که ردیابی اشعه را نشان می دهد ، یک روش پیشرفته روشنایی که در حال حاضر فقط در دستگاه های قدرتمند بازی رایانه شخصی دیده می شود.

همانطور که انتظار می رود ، این بازی از 8K پشتیبانی می کند و بارهای بار را تقریباً 20 برابر سریع تر از پلی استیشن 4 ارائه می دهد. این بسیار جذاب است و به لطف چیپست و افزودن یک درایو حالت جامد بسیار پراهمیت امکان پذیر است. این امر باعث تسریع در نصب بازی ها می شود و به احتمال زیاد به کنسول ها کمک می کند تا اندازه پرونده های بزرگتر را در خود جای دهند  بنابراین برای بازی های حتی سنگین تر نیز در آینده آماده باشید. برخی از بازی های جدید طراحی شده برای PS5 در این نمایشگاه رونمایی شدند.

تطبیقی ​​در دکمه های L2 و R2 و طراحی جدید و براق است. در کنار طرح رنگ سیاه و سفید ، از یک چراغ LED آبی بهره می برد که براساس بازی تغییر می کند.

علاوه بر مدل های استاندارد و دیجیتال PS5 ، سونی تعدادی از لوازم جانبی جدید را اعلام کرد. اگر می خواهید چندین کنترلر داشته باشید ، ایستگاه شارژ DualSense به شما امکان می دهد همزمان دو کنترلر را شارژ کنید. PULSE 3D یک هدست بی سیم خواهد بود که از پشتیبانی صوتی سه بعدی و میکروفون های دوتایی برخوردار است و باعث می شود صدای پس زمینه قطع شود. از راه دور رسانه ای امکان کنترل بهتر پخش محتوا را به شما می دهد. و یک دوربین HD به شما این امکان را می دهد تا گیم پلی خود را از طریق لنزهای دوگانه 1080p پخش کنید.

همانطور که گفته شد ، سونی هنوز قیمت گذاری یا تاریخ عرضه برای پلی استیشن 5 را اعلام نکرده است. این امر به احتمال زیاد در هفته های آینده فرا می رسد ، اما در این ضمن شما هنوز هم می توانید با محتوای  خود در پلی استیشن 4 بازی کنید. همچنین خوب است بدانید که بسیاری از عناوین PS4 در پلی استیشن 5 پشتیبانی می شوند.


 


مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *