پیام های اینستاگرام وفیس بوک دیدگاه خود را بنویسید

چگونه پیام های پنهان خود را در اینستاگرام و فیس بوک بررسی کنید:
پیام های مخفیانه ای از پیام های پنهان در صندوق ورودی های اینستاگرام و فیس بوک شما وجود دارد که فقط منتظرند شما آنها را پیدا کنید. هر دو سیستم عامل پیامهایی را که فکر می کنند نمی خواهید ببینید مخفی می کنند. پیام ها ممکن است از طرف افرادی باشد که می شناسید ، اما با آنها در رسانه های اجتماعی ارتباط ندارند ، یا ممکن است از افراد غریبه کامل باشد. و سپس همیشه پیامهای عجیب و غریب از رباتها وجود دارد.

اگر متنفر نیستید که پیام ها را بی پاسخ نگذارید ، یا اگر کنجکاو هستید که ببینید چه کسی شما را پیام رسان کرده است ، پیدا کردن آنها بسیار آسان است. هنگامی که آنجا هستید ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید واقعاً آنها را باز کنید یا پاسخ دهید

Instagram:

گام1:

بر روی گوشه سمت راست بالای برنامه کلیک کنید تا پیامهای مستقیم خود را (مثلث هواپیمای کاغذ کوچک مثلث) کاوش کنید.

گام 2:
اگر از کاربرانی که پیگیری نکرده اید پیام ارسال کرده اید ، این پیام را مشاهده خواهید کرد: “درخواست پیام از …” برای باز کردن گپ روی درخواست پیام کلیک کنید.

گام3:
شما می توانید پیام را بدون قبول یا رد آن بخوانید ، اما برای پاسخگویی باید قبول کنید. پذیرش پیام به شما امکان می دهد تا بدون فیلترشدن ، پیام شما را از آن نقطه به جلو هدایت کند.

گام4:
اگر پیامی را دریافت کردید که نمی خواهید آن را ببینید ، به سادگی آن را رد کنید و روی Block User کلیک کنید تا از اظهار نظر در مورد آن شخص یا ارسال پیام مستقیم بر روی Block کاربر جلوگیری شود

Facebook:

گام1:

در برنامه Facebook Messenger ، روی افراد در پایین صفحه ضربه بزنید.

گام2:
درخواستها را در بالای صفحه انتخاب کنید.

گام3:
سپس پیامهای درخواست را انتخاب کنید و از آنجا می توانید پیامی را بخوانید یا حذف کنید.

گام4:
در زیر درخواستهای پیام ، بخشی را با نام درخواستهای فیلتر شده مشاهده خواهید کرد. برای خواندن پیامها روی نمایش همه ضربه بزنید. این یک صندوق ورودی پنهان است.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *