کابل برق ماینر دیدگاه خود را بنویسید

کابل برق مناسب ماینر:

شما ابتدا با استفاده از برق معمولی مطمئن شوید که ماینر شما می تواند به خوبی کار کند. برای تأمین چندین صفحه می توانید از یک PSU استفاده کنید. سعی نکنید یک برد با بیش از یک PSU تغذیه کنید. هنگام تغذیه برد ، تمام پورت های PCI-E باید به برق متصل شوند.

سیم برق صحیح را برای ماینر:

  1. لطفا توجه داشته باشید که هنگام خرید ماینر سیم های برق یا کابل های شبکه شامل نمی شوند.
  2. توصیه می کنیم از سیم برق 0.75 میلی متر مربع یا بزرگتر استفاده کنید.
  3. پورت ورودی 220 ولت Bitmain PSU از پلاگین C14 استفاده می کند و سیم برق متصل به آن از فیش C13 استفاده می کند
  4. طول توصیه شده سیم برق باید 1.5 متر یا کمتر باشد.
  5. به پارامترهای هر مدل PSU و همچنین استاندارد برق كشوری كه ماینرها در آن قرار دارند مراجعه كنید و یك سیم برق را انتخاب كنید كه مطابق با استانداردهای ایمنی برق محلی باشد.

با توجه به شرایطی که در ابتدایی مقاله به نوع انتخاب کابل برق ماینر اشاره شده چند نمونه از کابل برق ماینر که در فروشگاه دیجیکو ارائه شده است معرفی میکنیم:

کابل برق 3 در 1/5 پلاس وارداتی :

کابل برق 3در1/5 مدل پلاس با بالاترین کیفیت ساخت مناسب دستگاه های ماینری، دستگاه های تردمیل سنگین وزن ، دستگاه های فتوکپی حرفه ای ، کتری برقی ، چای ساز و …… و کلیه دستگاه های پزشکی و اداری و خانگی میباشد.

منظور از مدل پلاس:

تمام مدل های 3 در 1/5  در مدل غیر پلاس تحمل جریان تا 10 امپر را دارند و با افزایش مقطعی تا 16 امپر مشکلی ندارند ولی تحمل جریان امپر 16 را به صورت یکنواخت ندارند. در مدل پلاس اگر دستگاه شما برای مدت طولانی نیازی به جریان عبوری 16 امپر داشته باشد میتوانید از کابل برق 3 در 1/5 پلاس استفاده نمایید.

کابل برق 3 در 1/5 پلاس وارداتی

کابل برق 3 در 1/5 وارداتی :

کابل برق  3 در 1/5 پیشنهادی دیجیکو با بالاترین کیفیت ساخت و با 3 سیم به قطر 3*1.5 از جنس مس ساخته شده است.کابل برق ضخیم 3*1.5 دارای استاندارد ساخت ISIRI 53 میباشد و به همین دلیل داشتن بالاترین استاندارد  ،در گروه کابل های پر قدرت طبقه بندی شده است. کابل برق 3*1.5 وارداتی تا 16 امپر توان جریان عبوری دارد.

کابل برق 3*1.5 برای مصارفی همچون ماینینگ ، دستگاه های تردمیل سنگین وزن ، دستگاه های فتوکپی حرفه ای ، کتری برقی ، چای ساز و …… و کلیه دستگاه های پزشکی و اداری و خانگی که نیاز به کابل برق پر قدرت دارند استفاده میشود. توجه داشته باشید استفاده از کابل برق غیر استاندارد موجب ذوب شدن کابل برق و اسیب رسیدن جدی به دستگاه شما خواهد شد.

کابل برق کیس ضخیم 3*1.5 مناسب ماینینگ:

کابل برق پیشنهادی دیجیکو با بالاترین کیفیت ساخت و با 3 سیم به قطر 3*1.5 از جنس مس ساخته شده است. کابل برق ضخیم 3*1.5 دارای استاندارد ساخت ISIRI 53 میباشد و به همین دلیل داشتن بالاترین استاندارد  ،در گروه کابل های پر قدرت طبقه بندی شده است. کابل برق 3*1.5 برای مصارفی همچون ماینینگ ، دستگاه های تردمیل سنگین وزن ، دستگاه های فتوکپی حرفه ای ، کتری برقی ، چای ساز و …… و کلیه دستگاه های پزشکی و اداری و خانگی که نیاز به کابل برق پر قدرت دارند استفاده میشود. توجه داشته باشید استفاده از کابل برق غیر استاندارد موجب ذوب شدن کابل برق و اسیب رسیدن جدی به دستگاه شما خواهد شد.

کابل برق کیس ضخیم 3*1.5

شما میتوانید اصل کابل برق ماینر را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *