کابل مناسب پرینتر دیدگاه خود را بنویسید

کابل مناسب پرینتر:

لپ تاپ من با چاپگر من از طریق USB وصل نیستیک پرینتر جامد بخش مهمی از هر دفتر است، چه در حال چاپ نامه به مشتریان و یا ارسال یادداشت به کارکنان. اگر پرینتر جدید شما با کابل USB عرضه نشد، نگران نباشید  هر چاپگر استاندارد USB با هر کابل USB کار می کند تا زمانی که نوع مناسب شاخه ها را ارائه کند.

برای اشنایی بیشترکابل های پرینتر مقاله مرتبط مبنی بر کابل پرینتر را مطالعه فرمایید.
چاپگر USB:
USB انتخاب کابل استاندارد برای پرینترهاست، به طوری که بسیاری از پرینترها با یک کابل فروخته نمی شوند؛ شما انتظار می رود که هر یک را به صورت جداگانه خریداری کنید یا یک دست خود داشته باشید. پرینتر USB یک پورت USB-B در پشت دارد. کابل مورد نیاز برای اتصال چاپگر، کابل USB AB، یک اتصال استاندارد USB-A برای اتصال به کامپیوتر شما دارد.

کابل AB:
کابل USB مورد استفاده برای پرینترها کابل USB AB نامیده می شود، به نام شاخه ها در هر انتهای نامیده می شود. پایان USB-A پورت مسطح و مستطیلی است. پایان USB-B یک پین مربع با دو لبه منحنی است که به چاپگر می رود. این نوع کابل به طور انحصاری برای چاپگرها طراحی نشده است؛ برخی از هاب های USB در مانیتورها یا سایر لوازم جانبی از یک کابل USB AB برای انتقال داده استفاده می کنند.
پورت اترنت:
اگر شما یک چاپگر دفتر بزرگتری دارید، ممکن است چاپگر شما همچنین دارای یک پورت اترنت در پشت باشد. این برای مدیریت شبکه های اداری بزرگتر و چاپ به اشتراک گذاشته می شود – نه به عنوان جایگزینی یا جایگزینی برای اتصال USB. اگر دفتر شما این نوع اتصال شبکه را نداشته باشد، مجبور نیستید از آن استفاده کنید. گزینه دیگری برای اتصال به یک چاپگر از یک چاپگر بی سیم یا خدمات چاپ ابر استفاده می کند.

چاپ بی سیم:
چاپ بی سیم اجازه می دهد هر کسی در شبکه خود را بدون نیاز به اتصال از طریق USB چاپ کنید. شما می توانید یک چاپگر بی سیم از تولید کنندگان عمده مانند HP و اپسون را خریداری کنید یا می توانید یک چاپگر سنتی سیمی را به یک چاپگر بی سیم با استفاده از Google Cloud Print تبدیل کنید. با استفاده از Google Cloud Print، می توانید با استفاده از مجموعه ای از برنامه ها و خدمات، یک چاپگر سیمی را از هر نقطه با اتصال به اینترنت چاپ کنید.

مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *