کابل HDMI ضد آب دیدگاه خود را بنویسید

کابل HDMI ضد آب  :
علاوه بر کابل های HDMI ضد آب جدید ، MilesTek اکنون یک اتصال دهنده مانیتور HDMI با کیفیت HD67 را نیز ارائه می دهد.MilesTek ، یک نام تجاری Infinite Electronics ، سری جدیدی از مجموعه های کابل HDMI ضد آب را برای استفاده در محاسبات صنعتی ، اتوماسیون کارخانه ، علائم دیجیتال در فضای باز ، برنامه های کاربردی A / V محیطی خشن و کاربردی منتشر کرده است.

 کابل HDMI ناهموار و IP67 دارای یک اتصال دهنده ضد آب هستند که به کابل های HDMI اجازه می دهد با جلوگیری از ورود آب و ذرات ریز مانند گرد و غبار که معمولاً کابل های استاندارد HDMI را بی فایده می کند در برابر محیط های سخت مقاومت کنند.

کابل های مقاوم دارای مشخصات تماس با روکش های طلایی هستند که در چرخه های مکرر جفت گیری ، دمای کار از -24 درجه سانتیگراد تا 85 درجه سانتیگراد ، و درپوش های گرد و غبار متصل به طناب روی هر کانکتور قرار می گیرند تا در حالی که از آن استفاده نمی کنند ، از اتصال دهنده خارج شوند.

علاوه بر کابل های HDMI ضد آب جدید ، MilesTek اکنون یک کوپل مانیتور HDMI با کیفیت IP67 را نیز ارائه می دهد که می توان با مجموعه های جدید کابل HDMI دارای رتبه IP67 از آن استفاده کرد. MMIC00009 را می توان روی یک تابلو یا محفظه نصب کرد و با کلاه گرد و غبار زنجیر متصل به آن وصل شد تا آب و گرد و غبار کوپل در حالی که استفاده نمی شود ، خالی باشد.

این کابل ها و کوپل های ضد آب ناهموار ضد آب ، راه حل مناسبی را برای مشتریانی که نیاز به اتصال HDMI در محیط های خشن دارند که اغلب در برنامه های نظامی ، محاسبات صنعتی و نمایشگرهای بیرونی یافت می شوند ، ارائه می دهند. قفسه بدون حداقل مقدار سفارش ، “نظرات مارک بلک وود ، مدیر محصول در MilesTek.

کابل های HDMI ضد آب MilesTek و کوپلر HDMI با کیفیت IP67 است.

به زودی کابل های HDMI ضد آب MilesTek در فروشگاه دیجیکو ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *