کارت خوان همه کاره اینت دیدگاه خود را بنویسید

کارت خوان همه کاره اینت :

در حال حاظر همه‌ی افراد کم و بیش از دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری، گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها استفاده می‌کنند. این در حالی است که ظرفیت پایین حافظه‌ی داخلی در این دستگاه‌ها مشکلاتی در پی دارد و افراد برای حل آن از کارت‌های حافظه بهره می‌گیرند. در این میان کارت‌خوان‌ها یک راه‌حل مناسب برای مشاهده و استفاده از داده‌های کارت حافظه‌ها مورد استفاده در این دستگاه‌ها محسوب می‌شود.یک کارت خوان حافظه کاملاً جمع و جور و بسیار جمع و جور و بسیار جمع و جور با یک کابل اتصال USB 60 سانتی متری ارائه می شود.
تقریباً با انواع کارتهای حافظه از جمله SD (Secure Digital) ، SDHC و SDXC ، MicroSD ، MicroSDHC ، MicroSDXC ، Flash Compact ، کارتهای XD از نوع Fuji و Olympus ، مموری استیک Sony ، MMC و غیره کار می کند.ایده آل برای سفر در کیف لپ تاپ یا کیف حمل یا حتی در جیب و غیرهبا تنظیم فوق العاده سریع سادگی را به برق وصل کرده و بازی کنید. ارزش فوق العاده و عالی برای استفاده در رایانه های شخصی ، لپ تاپ ها و نوت بوک ها. ما همچنین طیف وسیعی و منحصر به فرد از کارت حافظه 7dayshop ، کیف کارت حافظه و لوازم جانبی و غیره را ارائه می دهیم7dayshop طیف وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار می دهد: عکس ، کامپیوتر ، حافظه ، جوهر افشان ، صوتی ، تصویری ، باتری ، ایده های هدایا ، اسبابک ها و موارد دیگر.


این کارت خوان با اندازه جمع و جور خود ، به عنوان مثال برای کیف های مسافرتی و لپ تاپ ایده آل است. ابعاد آن L7 x W4 x H1.4cm است ، اما همچنین دارای طراحی مقاوم و سخت است.این برنامه تقریباً با هر کارت حافظه فعلی موجود در بازار کار می کند ، از جمله کارت های SD و microSD ، فلش فشرده و Memory Stick. می توانید برای مثال با کشیدن و رها کردن فایلها از رایانه ، روی کارت حافظه خود بنویسید.

مشخصات فنی :
ابعاد: L7 x W4 x H1.4cm
رنگ: سیاه
طول کابل: 60 سانتی متر
این کارت های زیر را می خواند / می نویسد:
XD، MS، M2 MINI SD (استفاده از آداپتور)، SD، SD-ULTRA II، MMC1، RE-MMC، HS-MMC، MICRO DRIVE، CF1، CF2، CF-ULTRA II، CF-EXTREME، T -FLASH / MICRO SD ، MS PRO DUO (MG) ، MS PRO (MG) ، MS DUO ، MS PRO ، MS (MG) ، HS MS PRO (MG) ، MS ، HS MS PRO DUO (MG) ، MS PRO ULTRA
کابل اتصال USB

کارت خوان همه کاره اینت

کارت خوان مموری با سرعت بالا همه در یک مینی برای CF xD SD MS SDHC
کارت خوان حافظه سریع Mini 26-IN-1 USB برای CF xD SD MS SDHC.
با استفاده از این Card Reader بسیار مفید ، تصاویر و پرونده ها را به صورت فلاش به کامپیوتر خود منتقل کنید. شامل کابل mini-USB به USB Type A (USB معمولی) ، مورد دیگری لازم نیست. از پورت USB رایانه شما پشتیبانی می کند و از USB 2.0 پشتیبانی می کند: سرعت انتقال تا 480 مگابیت در ثانیه!
انواع حافظه های فلش موجود در بازار را می خواند. اتصال و پخش ، بدون نیاز به درایور
6 اسلات کارت خوان همه در یک دستگاه ، سازگار با بیش از 85 کارت حافظه مختلف.
با USB کار می کند ، نیازی به منبع تغذیه خارجی نیست.

توضیحات کارت خوان همه کاره اینت :
ویژگی ها: سازگار با بیش از 85 کارت حافظه مختلف مانند Micro SD ، SD با ظرفیت بالا (HC) ، Micro SD ، XD ، CF و اندازه کارت SD استانداردبا استفاده از این کارت خوان فوق العاده مفید ، تصاویر و پرونده ها را به صورت فلاش به کامپیوتر خود منتقل کنید. شامل کابل mini-USB به USB Type A (USB معمولی) ، مورد دیگری لازم نیست. از پورت USB رایانه شما پشتیبانی می کند و از USB 2.0 پشتیبانی می کند: سرعت انتقال تا 480 مگابیت در ثانیه! قابلیت خواندن SD ، SDHC ، XD ، Mini SD ، Micro SD ، MMC ، MMC micro ، HS-MMC ، RS-MMC ، MMC mobile ، CF ، Micro Drive ، T-Flash ، MS ، M2 ، MS PRO ، MS DUO ، HS-MS ، Mobile Poketnet ، Duo-Gaming.
طراحی مینی قابل حمل ، استفاده از آن را آسان می کند. برای انتقال داده از تلفن ، تبلت ، دوربین ، کامپیوتر بسیار مناسب است
قابلیت پشتیبانی از USB 2.0 و قابلیت تعویض گرم USB ؛ درایورهایی که در واحد داخلی قرار دارند و از طریق USB تأمین می شوند و منبع خارجی یا دیسک درایور لازم نیست
کابل USB موجود است
از Windows 10/8/7 / XP / Vista / Apple Mac OS V9.2 + پشتیبانی کنید.

کارت خوان همه کاره اینت

کارت خوان همه کاره اینت اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *