کاغذ الکترونیکی گرافن دیدگاه خود را بنویسید

 کاغذ الکترونیکی گرافن :

در چین پیشرفت های پیشگامانه، چین اولین کاغذ الکترونیکی گرافن را در جهان تولید کرده است که می تواند روی صفحه نمایش های روی ابزارهای الکترونیکی مانند دستگاه های پوشیدنی و خوانندگان الکترونیکی انقلابی کند.

چن یو، مدیر کل شرکت فن آوری های گوانگژو OED، مواد جدید را به عنوان “اولین کاغذ الکترونیکی گرافن جهان” معرفی کرده است که در همکاری با یک شرکت در چونگ کینگ توسعه یافته است.


کاغذ


 

گرافن قوی ترین و سبک ترین مواد شناخته شده جهان است. یک لایه گرافن تنها 0.335 نانومتر ضخامت دارد و می تواند گرما و برق را انجام دهد.این مواد را می توان برای نمایش گرافن سخت یا انعطاف پذیر مورد استفاده در محصولات الکترونیکی مانند خوانندگان الکترونیکی و دستگاه های هوشمند پوشیدنی استفاده کرد. کاغذ الکترونیکی گرافن با توانایی انجام هر دو گرما و برق همراه است و می تواند ظاهرا صفحه نمایش های نوری را به سطح روشن تر به دلیل ویژگی های انتقال نور بالا نور افزایش می دهد.

کاغذ الکترونیکی گرافن قابل انعطاف تر است و شدت بیشتری دارد و از نظر اشاعه نور با نور زیاد، نمایشگرهای نوری بسیار روشن تر خواهند بود.علاوه بر این، گرافن از کربن مشتق شده است،مقالات الکترونیکی مبتنی بر گرافن می توانند به راحتی با صرف هزینه ای با توجه به اینکه از کربن حاصل می شود، تولید می شود. از سوی دیگر، کاغذهای الکترونیکی سنتی از فلز نامی برای نمایش آنها استفاده می کنند که منبع بسیار گران و نادر است.

مقالات الکترونیکی از سال 2014 در مقیاس تجاری تولید شده است. در مقایسه با نمایشگرهای کریستال مایع، مقالات الکترونیکی نازک تر، قابل انعطاف و انرژی کارآمد هستند، به این معنی که محصولات قابل حمل تر هستند.کاغذ الکترونیکی گرافن تیمی در ظرف یک سال تولید خواهد شد.نزدیکت، همچنان سبک ترین و قوی ترین مواد در جهان است.

این فن آوری توسط شرکت Guangzhou OED Technologies در مشارکت با شرکت دیگری در استان چونکینگ توسعه یافته است.


 

کاغذ


فناوری تایمز قبلا در استفاده از گرافن در نمایشگرهای الکترونیکی از لحاظ صفحه نمایش لمسی گوشی های هوشمند با کیفیت بالا که با استفاده از این مواد انعطاف پذیر و قوی تولید می شود، گزارش شده است.صفحات لمسی که از گرافن به عنوان هدایت استفاده می کنند، اگر با پلاستیک به جای شیشه جایگزین شوند، می توانند گوشی های هوشمند را به طوری نازک کنند که می توانند براق و سپس به جیب برسند. با قدرت فوق العاده مواد، صفحه نمایش لمسی نیز می تواند از بین رفته باشد.با این حال انتظار می رود که هنوز کاغذ الکترونیکی گرافن تازه تولید شده در مدت یک سال قرار نگیرد.

با مشاهده ویدئو زیر بیشتر با این فناوری اشنا شوید:



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *