گره بیت کوین دیدگاه خود را بنویسید

 اجرا یک گره کامل:

گره کامل چیست؟
یک گره کامل یک برنامه است که به طور کامل معاملات و بلوک ها را معتبر می کند. تقریبا تمام گره های کامل نیز با پذیرش معاملات و بلوک ها از دیگر گره های کامل، اعتبار این معاملات و بلوک ها، و سپس انتقال آنها به گره های کامل بیشتر، به شبکه کمک می کنند.

برای آشنایی با بیت کوین مقاله عملکرد بیت کوین را مطالعه فرمایید.

بسیاری از گره های کامل همچنین به مشتریان سبک وزن می پردازند، اجازه می دهد آنها را به انتقال معاملات خود را به شبکه و اطلاع آنها زمانی که یک معامله بر کیف پول خود تاثیر می گذارد. اگر گره های کافی نیستند این تابع را انجام می دهند، مشتریان نمی توانند از طریق شبکه peer-to-peer به آن متصل شوند؛ آنها باید به جای استفاده از خدمات متمرکز باشند.

بسیاری از افراد و سازمان ها داوطلبانه برای اجرای گره های کامل با استفاده از محاسبات بیرونی و منابع پهنای باند داوطلب می شوند، اما اجازه می دهد تا بیت کوین همچنان رشد کند. این سند توضیح می دهد چگونه می توانید کمک کنید و چه چیزی به شما کمک خواهد کرد.

با مطالعه مقاله مواردی درباره بیت کوین اطلاعات خودرا به روز کنید.

هزینه ها و هشدارها:
اجرای گره کامل Bitcoin همراه با هزینه های خاصی می تواند شما را به خطرات خاصی برساند. این بخش این هزینه ها و خطرات را توضیح می دهد تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا می توانید به شبکه کمک کنید.

موارد خاص:
شرکت ها و کاربران محرمانه با حفظ حریم خصوصی به رفتار خاصی از گره های کامل که از آنها استفاده می کنند، تکیه می کنند، بنابراین اغلب گره های کامل خود را اجرا می کنند و اقدامات احتیاطی خاصی را انجام می دهند. این سند این اقدامات احتیاطی را پوشش نمی دهد  این تنها توضیح می دهد که یک گره کامل را برای کمک به پشتیبانی شبکه Bitcoin به طور کلی توصیف می کند.

لطفا در صورت نیاز به کمک به تنظیم گره کامل خود برای انجام وظایف با ارزش و حساس به حریم شخصی، از جامعه کمک بگیرید. آیا سعی خود را برای اطمینان از اینکه از شما کمک می کنید، اخلاقی، معتبر و واجد شرایط برای کمک به شما است.

ایمنی پولتان:
ممکن است و ایمن باشد که یک گره کامل را برای پشتیبانی از شبکه و استفاده از کیف پول خود برای ذخیره بیت کوین خود داشته باشید، اما شما باید همان اقدامات احتیاطی را که هنگام استفاده از کیف پول Bitcoin انجام می دهید، انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، از صفحه کیف پول خود مطمئن شوید.

حداقل الزامات:
گره های بیت کوین هسته دارای الزامات خاصی هستند. اگر سعی کنید یک گره را روی سخت افزار ضعیف اجرا کنید، ممکن است کار کند اما احتمالا زمان بیشتری را صرف حل مسائل میکند. اگر شما می توانید الزامات زیر را برآورده سازید، شما یک گره آسان برای استفاده خواهید داشت.

سخت افزار دسکتاپ یا لپ تاپ که نسخه های اخیر ویندوز، Mac OS X یا لینوکس را اجرا می کند.

  1. 200 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان، در حداقل سرعت خواندن / نوشتن 100 مگابایت بر ثانیه.
  2. 2 گیگابایت حافظه (RAM)
  3. یک اتصال اینترنت باند پهن با سرعت آپلود حداقل 400 کیلوبایت (50 کیلوبایت) در ثانیه

اتصال بی اندازه، اتصال با محدودیت آپلود بالا و یا اتصال شما به طور مرتب نظارت کنید تا اطمینان حاصل شود که از محدودیت آپلود آن تجاوز نمی کند. این برای گره های کامل در ارتباطات با سرعت بالا رایج است تا از 200 گیگابایت آپلود یا بیشتر در ماه استفاده شود. مصرف بارگیری در حدود 20 گیگابایت در ماه است، به علاوه حدود 195 گیگابایت اضافی در اولین بار که گره را شروع می کنید.

6 ساعت در روز است که گره کامل شما می تواند در حال اجرا باشد. (در هنگام اجرای گره کامل می توانید با کامپیوتر خود کارهای دیگری انجام دهید.) ساعت های بیشتر بهتر می شوند و بهتر است اگر می توانید گره خود را به طور مداوم اجرا کنید.

 

 

 

بسیاری از سیستم عامل های امروز (ویندوز، مک و لینوکس) پس از محافظ صفحه نمایش فعال، تضعیف یا متوقف کردن ترافیک شبکه به یک حالت کم قدرت وارد می شوند. این اغلب تنظیمات پیش فرض در لپ تاپ ها و در تمام Mac OS X لپ تاپ ها و دسکتاپ ها است. تنظیمات محافظ صفحه نمایش خود را بررسی کنید و گزینه های «خواب» یا «تعلیق» را غیرفعال کنید تا اطمینان حاصل شود که هر زمان که رایانه شما در حال اجرا است، از شبکه پشتیبانی می کند.

مشکلات احتمالی:
حقوقی:

استفاده از بیت کوین در بعضی مناطق ممنوع یا محدود شده است.

محدودیت های پهنای باند:

برخی از برنامه های اینترنتی مبلغ اضافی را برای هر گونه پهنای باند اضافی بارگذاری شده که در برنامه گنجانده نشده است، هزینه می کنند. بدتر از این، بعضی از ارائه دهندگان ممکن است اتصال شما را بدون هشدار به علت سوء استفاده منقطع کنند. ما توصیه می کنیم که بررسی کنید آیا اتصال اینترنت شما به چنین محدودیتی اعمال می شود و مانع استفاده از پهنای باند شما می شود تا بتوانید Bitcoin Core را متوقف کنید قبل از رسیدن به حد مجاز آپلود.

آنتی ویروس:

چندین نفر از ویروس های کامپیوتر شناخته شده در زنجیره بلوک بیت کوین قرار گرفته اند. این داده های زنجیره ای بلوک نمی توانند کامپیوتر شما را آلوده کنند، اما برخی از برنامه های ضد ویروس این اطلاعات را به طور قطعی قرنطینه می کنند و بیت کوین هسته را مشکل تر می کند. این مشکل بیشتر روی رایانه های ویندوز اجرا می شود.

هدف حمله:

بیت کوین هسته شبکۀ شبکه همگام Bitcoin را فعال می کند، بنابراین افرادی که می خواهند شبکه را مختل کنند، ممکن است به کاربران Bitcoin Core حمله کنند، به طوری که دیگر کارهایی که با رایانه شما انجام می شود، مانند حمله ای که دانلود شما را محدود می کند، تاثیر می گذارد پهنای بانداست.

با مطالعه مقالات که در ادامه در فروشگاه دیجیکو قرار داده می شود اطلاعات خود را راجب بیت کوین افزایش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *