گوشی

گوشی سال 2018 سامسونگ دیدگاه خود را بنویسید

بهترین گوشی های جدید در سال 2018 سامسونگ :
با حداقل 10 گوشی جدید در ماه اکتبر انتظار می رود، قبل از اینکه تلفن فعلی خود را ارتقا دهید، ممکن است ارزشش را داشته باشد. در اینجا بهترین گوشی های جدید برند ساسمسونگ در چند ماه آینده است.

سامسونگ galaxy s10 1600 2 بهترین جدید سامسونگ Phonesiphone xr 1 1600 بهترین اپل جدید اپل پیکسل 3 xl 1600 بهترین جدید گوگل phoneshuawei مات 10 pro بررسی02 بهترین جدید Huawei Phonesbest جدید گوشی های lg 2018 1600×1600 بهترین جدید LG phonesoneplus صفحه نمایش 6T نکته بهترین جدید گوشی های OnePlus Phonesmi 3 1600 بهترین تلفن جدید Xiaomi Phonessurface آندرومدا دیگر گوشی های جدید هیجان انگیز به زودی اطلاعات بیشتر
بهترین گوشی های جدید سامسونگ :
سامسونگ همچنان دارای سه پرچمدار جدید (به طور بالقوه چهار) جدید در شش ماه آینده و چندین تلفن همراه با قیمت پایین تر است. به نظر می رسد کهکشان X در کنار هم قرار گرفته است، هرچند انتظار می رود که رویداد ویژه ای که برای 11 اکتبر برنامه ریزی شده است برای سری A و Galaxy S10 و S10 + انقلابی در تاریخ 24 فوریه 2019 باشد. حتی سه ساله است، این شرکت با هدف انتشار Galaxy S10 در اندازه های 5.8، 6.2 و 6.44 اینچی (و یا چهار، با نسخه 5G نیز در حال حاضر شایعه).

Galaxy X، یک تلفن مدت زمان طولانی است که نور را با یک صفحه نمایش قابل انعطاف درهم می شکند. این احتمالا به شدت گران است و نسبتا دشوار است، اما این ابزار انقلابی سرد است که موقعیت سامسونگ را در خط مقدم فن آوری گوشی های هوشمند ثابت می کند. این ممکن است نشانه ای از آنچه در بازار تلفن همراه است، اما ما می توانیم انتظار چند سال قبل از اینکه هر کس در حال حمل گوشی های صفحه نمایش هموار است.


گوشی


 

Galaxy S10 و بزرگتر S10 + (تصویر) که ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم. این گوشی 10 سالگرد سری S را نشان می دهد، بنابراین مطمئنا یکی از بهترین هاست. ویژگی های جدید سرفیش شامل بی سیم نمایشگر بدون حسگر بدون حسگر، سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش، آرایه دوربین سه بعدی، دوربین عکاسی دوگانه در بزرگترین مدل، دوربین Sensing 3D 3D Face ID (جایگزین اسکنر عنبیه) و افزایش عملکرد معمولی که شامل هر دو CPU و حرکت به ذخیره سازی UFS 3.0 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *