DIGUIKO

گوشی های سونی دیدگاه خود را بنویسید

گوش های هوشمن سونی:

به تازگی در فضای مجازی تصاویر جدیدی از گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا منتشر شده است .سونی تمرکز خود را روی سری ایکس قرار داده تا با بهترین کیفیت گوشی‌های هوشمند خود را وارد بازار کند. سونی در گوشی‌های این سری توجه ویژه‌ای به بخش دوربین داشته و تغییراتی را نیز به صورت بنیادی اعمال کرده است.

سونی با ارائه‌ی سری ایکس خود نه تنها بر پرچمداران سری Z پایان بخشید بلکه گوشی‌های میان رده سری‌های C و M را نیز کنار گذاشت و حالا تمام گوشی‌های ارزان و گران قیمت سونی در سری ایکس قرار گرفته‌اند.

تا اینجای کار گوشی پایین رده در محصولات سری ایکس وجود ندارد و سونی یک گوشی میان رده با نام اکسپریا ایکس ای (Xperia XA) و دو گوشی پرچمدار با نام اکسپریا ایکس (Xperia X) و ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance) و اخیرا نیز یک فبلت ۶ اینچی میان رده با نام اکسپریا ایکس ای اولترا (Xperia XA Ultra) رونمایی کرد. این بدین معنی است که سری ایکس قرار است میزبان تمام مخاطبین موبایل‌های سونی باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، دو تصویر توسط یک وب سایت موسوم به GizChina در اینترنت پخش شده است که ادعا می کند گوشی جدید سونی اکسپریا از صفحه نمایشی بدون حاشیه بهره خواهند برد. این وب سایت از صحت گفته خود اطمینان دارد.

طبق تصاویر و عکس‌های منتشره، طراحی این دو محصول یکسان نیست اما هر دو همچون طراحی‌های قبلی گوشی‌های سونی، چهارگوش و مربعی شکل است و در دو بخش بالایی و پایینی صفحه نمایش آن نیز دو اسپیکر به چشم می خورد.

طراحی پشت گوشی نیز بسیار خاص و منحصر بفرد بنظر می رسد چرا که در قسمت بالایی آن، مات بوده و سایر قسمت های پشتی آن برق و شیشه ای مانند است. تنها موردی که کمی عجیب بنظر می رسد آن است که دو لنز دوربین در پشت گوشی با فاصله ای قابل توجه از هم قرار گرفته اند که احتمالا یکی از آنها تنها برای تشخیص عمق تصویر و منظره است.

اما مدل دیگری که در تصویر وجود دارد، دارای گوشه های گرد است و با سایر مدل های ارائه شده توسط سونی متفاوت است. این گوشی نیز از دو اسپیکر در بالا و پایین پنل جلوی گوشی بهره می‌برد و بدنه آن نیز فلزی بوده که در وسط آن یک حسگر اثر انگشت به چشم می خورد.

این مدل دارای یک دوربین دو گانه به‌همراه یک فلاش LED برای عکس گرفتن است. هر دو تصویر حاکی از آن است که گوشی های فوق دارای صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی با وضوح و کیفیت تصویر ۴K ، پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ کوالکام، ۶ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید اوریو ۸.۰ باشند.


DIGIKOTRY


البته همه اطلاعاتی که در بالا ذکر شد، بر اساس تصاویر منتشر شده در فضای مجازی بوده و صحت آنها تاکنون توسط منابع رسمی و شرکت سونی تایید و اعلام نشده است و برای کسب اطلاعات دقیق و رسمی، باید تا زمان معرفی و رونمایی رسمی این گوشی های جدید منتظر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *