دوربین هوشمند

بهترین دوربین های امنیتی سال 2018 دیدگاه خود را بنویسید

بهترین دوربین های امنیتی سال 2018 :

این مقاله بهترین دوربین های امنیتی سال 2018 به بررسی همه چیزهایی که شما باید قبل از خرید یک دوربین امنیتی خانگی از آن بپردازید، از جمله آنچه باید مراقب باشید این دوربین 2018 است. دوربین های هوشمند از شرکت های امنیتی خانگی مانند ADT خارج می شوند. دو سال پیش Brinks بخش امنیت خانه را ترک کرد و دوربین های امنیتی خانگی به سیستم های امنیتی مبتنی بر اشتراک که HBO GO به کابل است. نسل جدید دوربین های  هوشمند برای خانواده هوشمند خانه های مدرن مناسب است و این دوربین های هوشمند امنیت خانه را بیشتر  می کند. تنها سوال این است: کدام یک برای خانه شما مناسب است؟

ویژگی های مهم برای نگاه کردن:
قبل از خرید اولین دوربین امنیتی خانه شما، باید توجه زیادی داشته باشید. چگونه می خواهید از دوربین استفاده کنید؟ آیا برای امنیت خانه بیشتر است یا بیشتر برای نظارت بر بچه یا حیوان خانگی؟ کجا می خواهید آن را قرار دهید؟ آیا می خواهید آن را با سایر دستگاه های هوشمند خود کار کنید؟ آیا مایل به پرداخت حق عضویت ماهیانه  سالانه برای ویژگی های حق بیمه مانند تشخیص چهره یا ویژگی های ذخیره سازی گسترده هستید؟ فاکتور گیری تمام این موارد می تواند بسیار دلهره آور باشد.

با این حال، حقیقت این است که اکثر دوربین های امنیتی خانگی امروز بیشتر شبیه به یکدیگر هستند. تقریبا همه آنها دارای سنسور حرکت، دید در شب، گفتگو دو طرفه و یک برنامه همراه است که به شما اجازه می دهد تا هر زمان که بخواهید فضایی زنده را در مقابل دوربین ببینید. تفاوت های فیزیکی بین دوربین ها، مانند وضوح تصویر، زمینه دید و نحوه ذخیره فیلم ها و عکس ها وجود دارد، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که ممکن است فقط (یا حتی بیشتر) مهم باشد.

قابلیت سازگاری:

اگر شما قبلا دستگاه های هوشمند خانگی خود را مانند یک بلندگوی هوشمند یا تلویزیون هوشمند داشته باشید، شانس خوبی وجود دارد که شما یک دوربین امنیتی خانگی داشته باشید که با آنها خوب عمل کند. به عنوان مثال، اگر شما یک تلویزیون یا Echo Spot دارید، احتمالا می خواهید یک دوربین امنیتی که با Alexa سازگار باشد، بنابراین شما می توانید یک فضای  زنده از دوربین بر روی تلویزیون یا بلندگوی هوشمند (با صفحه نمایش) احضار کنید. همین امر با Google Assistant و تلویزیون با Chromecast ساخته شده یا با یک تلویزیون اپل و دوربین امنیتی پشتیبانی از HomeKit درست است.

• قیمت:

تمام دوربین های زیر با قیمت های مختلف قیمت می گیرند، از 20 دلار به بیش از 400 دلار می رسد، و این بدیهی است که مهم است که باید در نظر گرفت. چیز شگفت آور این است که حتی دوربین های مقرون به صرفه مانند Wyze Cam v2 هنوز هم کارهای مشابهی را انجام می دهند  24/7 فید زنده، گفتگو دو طرفه، دید در شب، هشدار حرکت به عنوان راه بیشتر سیستم های گران قیمت دوربین. دلیل آن که شما برای دوربین های دیگر از Nest، Amazon، Honeywell و Lighthouse برای دوربین های بیشتری هزینه می کنید، برای تجربه بهتر برنامه ها، سازگاری با صفحه کلید هوشمند، کیفیت تصویر و برخی از ویژگی های پیشرفته دیگر (من در اینجا قرار می گیرم). در نهایت، این اتفاق میافتد که شما چگونه دوربین خود را چک کنید یک و اگر چند نفر از جمله اعضای خانواده دیگر نیز در آن حضور داشته باشند.

اشتراک:

بسیاری از دوربین های امنیتی هوشمند خانه، به ویژه مدل های گران قیمت، نیاز به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه خود را برای به دست آوردن ویژگی های پیشرفته تر خود را. بسیاری از این ویژگی ها عبارتند از تشخیص چهره، هشدارهای شخصی و توانایی به اشتراک گذاری کلیپ ها و فیلم ها با دوستان. یکی دیگر از عوامل مهم با اشتراک، مدت زمان طول می کشد که دوربین برای ذخیره ویدئو ها در ابر باشد. اکثر حساب های رایگان به شما امکان دسترسی به آخرین 24 ساعت فیلم را می دهد، اما اشتراک پرداخت (که معمولا هزینه بین 3 تا 10 دلار در هر ماه هزینه می شود) می تواند به شما در دسترسی به ارزش یک هفته یا ماه کلیپ های ذخیره شده دسترسی پیدا کند.

• سیم یا باتری:

تقریبا تمام دوربین های امنیتی هوشمند امروز نیاز به یک اتصال ثابت Wi-Fi برای کار دارند. به گفته وی، همه بلندگو های هوشمند نیاز به اتصال به یک پریز برق ندارند. چند مدل وجود دارد که با باتری های قابل شارژ می آیند، به شما اجازه می دهد که آنها را در اطراف خانه حرکت دهید. نگرانی با دوربین های امنیتی قابل حمل این است که آنها باید به یاد داشته باشید هر بار باتری خود را تغییر دهند، به علاوه آنها تمایل دارند گرانتر از دوربین های سیمی باشند.

این ها چند مورد مهم برای نگاه کردن به این هستند. در پایین، شما می توانید از دوربین های امنیتی مورد علاقه خود را که توسط دوربین های داخلی و دوربین های بیرونی تنظیم شده است پیدا کنید. به یاد داشته باشید، فقط به این دلیل که یک دوربین گران قیمت است، لزوما بهتر از آن نیست. بسیاری از گزینه های گران قیمت فقط ارزش خرید دارند اگر می دانید که از آن استفاده می کنید و شما مایل به پرداخت هزینه اشتراک مجدد می باشید.

Wyze Cam v2 :

دوربین تنها 20 دلار است و بیشتر از ویژگی های دقیق آن را به عنوان راه ارزان تر دوربین های امنیتی هوشمند خانه ارائه می دهد. پس از خرید WyzeCam سرویس اشتراکی و یا هزینه های اضافی وجود ندارد آنچه شما می خرید، چیزی است که شما دریافت می کنید. این می تواند فیلم های SD و HD ضبط و ضبط عکس ها. صوتی دو طرفه دارد بنابراین با استفاده از برنامه گوشی های هوشمند می توانید با هر کسی که در اتاق همان دوربین قرار دارد صحبت کنید. همچنین با الکسا آمازون کار می کند. سیستم لولای انعطاف پذیر به دوربین اجازه می دهد تا در هر جهت اشاره کند و پایه مغناطیسی برچسب آن باعث می شود که بلندگو آسان شود  بدون پیچ مورد نیاز است.

دوربین ذخیره سازی را در چند روز به صورت رایگان ارائه می دهد اما اگر میخواهید ذخیره بیشتری داشته باشید یا میخواهید کلیپها و عکسها را ذخیره کنید، واقعا میخواهید یک کارت میکرو SD بسازید، که میتواند 10 دلار اضافی را برای کل هزینه های خود اضافه کند. دوربین دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته مانند ردیابی و تشخیص چهره نیست. هیچ جغرافیایی وجود ندارد، بنابراین دوربین نمی تواند زمانی که “اعضا” در حال رفتن به خانه هستند را تشخیص دهد.


دوربین هوشمند


 

بهترین پانورامیک: Wyze Cam Pan
همه چیز خوب در مورد Wyze Cam v2 نیز به Wyze Cam Pan اعمال می شود. این همان کیفیت تصویر را ارائه می دهد و دارای توانایی های مشابهی همچون دید در شب، اطلاعیه های فشار، صوتی دو طرفه، ذخیره سازی ابر و درگاه و همه در قیمت پایین است. سرویس اشتراکی وجود ندارد Wyze Cam Pan دارای میدان دید 120 درجه ای گسترده تر است و می تواند هنگامی که آنها را وارد فریم می کند، اشیاء خاصی را دنبال کند. مهمتر از همه، شما می توانید دوربین را برای پان، شیب و زوم، همه در داخل برنامه دریافت کنید. این به این معنی است که شما یک نمای 360 درجه ای کامل از اتاق می گیرید، همه در یک دوربین کوچک.

مانند دوربین Wyze Cam v2، این دوربین به اندازه کافی ارزان و کم کیفیت ترین کیفیت را ندارد. بدون تشخیص چهره به جای پایه مغناطیسی برچسب که بر روی Wyze Cam v2 قرار دارد، اگر میخواهید دوربین را روی دیوار آویزان کنید، باید با پیچ تنظیم کنید.


دوربین هوشمند


 

بهترین دستیار گوگل: Nest Cam Indoor
 Nest Cam Indoor یک دوربین امنیتی هوشمند برای خانه های هوشمند است که گوگل می سازد. این به سادگی با اکوسیستم وسیع گوگل از دستگاه های هوشمند خانه کار می کند و تقریبا می تواند هر کاری را که Nest Cam IQ پیچیده تر می کند، انجام دهد: دسترسی به یک فضایی زنده 24/7، صحبت دو طرفه، دید در شب و حرکت و هشدار صدا. تفاوت اصلی این است که Nest Cam Indoor دارای یک سنسور 4K نیست، بنابراین نمیتواند چهره را تشخیص دهد و نمیتواند افراد یا حیوانات خانگی را در فریم بزرگ کند. برای آنچه که می توانید انجام دهید، Nest Cam Indoor هنوز یک دوربین بسیار گران است.از یک سنسور پیچیده تر، کیفیت تصویر و صدا در Nest Cam Indoor ارزان تر نیستند. همچنین، بر خلاف Nest Cam IQ، Nest Cam Indoor اگر شما یک مشترک Nest Aware هستید، به شما اطلاعیه های فشار برای هشدار دهنده شخص ارسال می کند.


دوربین هوشمند


 

بهترین برای افراد پیگیر: Nest Cam IQ Indoor
این دوربین هوشمندداخلی است. این تشخیص چهره است، بنابراین می تواند تفاوت بین اعضای خانواده، دوستان و غریبه ها را بگوید. این حیوانات خانگی را نیز شناسایی می کند. یک ویژگی منحصر به فرد ردیابی چهره است. هنگامی که دوربین یک فرد یا حیوان را می بیند، به صورت دیجیتالی زوم می کند و هر آنچه را که تا به حال در فریم قرار دارد پیگیری می کند. دوربین همراه با دستیار گوگل ساخته شده است، به این معنی که شما می توانید از آن سوالات را درست مثل شما با یک بلندگو هوشمند گوگل خانه (بدون پخش موسیقی، با این حال). اگر شما یک تلویزیون با ساخته شده Chromecast یا یک جریان جریان Chromcast داشته باشید، فیلم مستقیما از دوربین Nest خود به طور مستقیم به تلویزیون خود پخش می کنید.

ویژگی های برتر دوربین مانند تشخیص چهره و ردیابی و هشدار صدا فقط برای مشترکین Nest Aware در دسترس هستند. اگر شما در پرداخت هزینه اشتراک نیستید و شما دیگر دستگاه های خانه هوشمند Nestندارید، پرداخت 299 دلار برای این سخت است.


دوربین هوشمند


 

بهترین با آمازون الکسا: Amazon Cloud Cam
 Amazon Cloud Cam یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین دوربین های امنیتی خانه ای است که می توانید آن را خریداری کنید. این می تواند تمام ترفندهایی را که می خواهید انتظار داشته باشید – 24/7 فید زنده، دید در شب، صحبت دو طرفه، تشخیص حرکت و هشدار هوشمند – به علاوه می توانید دوربین را از طریق برنامه کنترل کنید و آن را به چرخش 180 درجه، همچنین با دستیار صوتی Alexa ادغام می شود، بنابراین می توانید با دوربین مشابه با نحوه استفاده از Echo آمازون ارتباط برقرار کنید. (اگر چه، موسیقی نخواهد بود.) اگر شما یک تلویزیون آتشفشان آمازون یا تلویزیون جریان آتش را دارید، می توانید Alexa را به یک خوراک زنده برای تلویزیون خود دعوت کنید. به طور مشابه، اگر شما Echo Show یا Echo Dot داشته باشید، الکسا یک فید زنده را در دستگاه خود ایجاد می کند. هیچ زوم دیجیتال یا تشخیص چهره مانند شما در گزینه های ارزان قیمت وجود ندارد. همچنین، شما باید یک اشتراک برای باز کردن بسیاری از ویژگی های بهتر دوربین، مانند هشدار تشخیص شخص و ذخیره سازی بیشتر ابر. شما نیاز به یک اشتراک برای تنظیم مناطق دوربین – مناطق در زمینه دوربین چشم پوشی  که مهم است اگر دوربین در خارج از پنجره اشاره کرد و شما نمی خواهید به اخطار هر زمان که باد حرکت شاخه یا ماشین می رود توسط. بدون اشتراک، دوربین تنها 24 ساعت فیلم را ذخیره می کند.


دوربین هوشمند


 

بیشتر هوشمند هوش مصنوعی: Honeywell Lyric C2 (فانوس دریایی)

فانوس دریایی امن ترین و منحصر به فرد دوربین امنیتی خانه شما می توانید خرید. در برنامه خود می توانید از فانوس دریایی سوالات خاصی بپرسید، مانند اینکه چه زمانی یک فرد خاص خانه را ترک کرد یا به خانه رسید، و برنامه به شما نشان می دهد. شما همچنین می توانید برنامه را برای ارسال اعلان ها به گوشی هوشمند خود برنامه ریزی کنید، اگر چیزی بین ساعت های خاصی اتفاق نیفتاده باشد، بنابراین، برای مثال، اگر بچه های شما از مدرسه زمانی که قرار است در خانه نیستند، به شما پیام می دهند. فانوس دریایی می تواند افراد را از حیوانات خانگی متمایز کند، بنابراین شما می توانید از آن ها بخواهید خلاصه ای از آنچه که “سگ” امروز انجام داد، به شما نشان دهد. این دستگاه از geofencing استفاده می کند تا بتواند بر اساس موقعیت مکانی گوشی هوشمند خود، هنگامی که افراد در منزل یا “ورود” به خانه می گویند. مانند سایر دوربین ها، دارای دید شبانه، گفتگو دو طرفه، تشخیص چهره و خوراک زنده 24/7 است. دوربین گران است و به منظور دریافت بیشتر از جالب ترین ویژگی های شما نیاز به یک اشتراک ماهانه. بدون اشتراک، فانوس دریایی نمی تواند چهره را تشخیص دهد، بچه ها را از بزرگسالان از حیوانات خانگی تشخیص می دهد و اجازه نمی دهد شما تنظیمات اعلان های قابل تنظیم را تنظیم کنید درصورتی که قصد اشتراک گذاری را نداشته باشید، این دوربین بسیار کوچک است. فانوس دریایی مانند Nest Cam IQ نمی تواند بزرگ شود و نمی توان آن را در اکوسیستم خانه هوشمند آمازون، اپل یا گوگل پیکربندی کرد. همچنین، Lighthouse AI یک شرکت جدید و کوچک است (در مقایسه با گوگل و آمازون)، بنابراین ما نمی توانیم تضمین کنیم که این شرکت آینده ای طولانی دارد.


دوربین هوشمند


 

بهترین با Google Assistant: Nest Cam Outdoor
Nest Cam Outdoor اساسا یک دوربین همانند Nest Cam Indoor است اما به اندازه کافی سخت است که بتواند در خارج از منزل زندگی کند. IP65 دارای رتبه بندی آن است، بنابراین می تواند باران را اداره کند و نیازی به قرار دادن زیر ساید نیست. و در دمای بین -4 درجه و 104 درجه فارنهایت عمل می کند. همانند سایر دوربین ها، آن ها دارای گفتگو دو طرفه، دید در شب، حرکت و هشدار صدا است و شما می توانید یک خوراک زنده 24/7 دسترسی داشته باشید. هنوز هم نیاز به یک اتصال wi-fi برای کار است، بنابراین حتی اگر این دوربین بیرونی باشد، هنوز هم احتمالا باید در نزدیکی خانه شما قرار گیرد. این چهره ها را نمی تواند تشخیص دهد و نمیتواند در افراد عادی یا حیوانات خانگی بزرگ شود.


دوربین هوشمند


 

بیشتر هوشمندانه: Nest Cam IQ Outdoor

Nest Cam IQ Outdoor یک نسخه ناقص از برادر داخلی خود، Nest Cam IQ Indoor است. این سنسور 4K دارای زوم دیجیتال 12 برابر می باشد. این می تواند چهره ها و حیوانات خانگی را تشخیص دهد و هر چیزی را که با قابليت Supersight همراه است، ردیابی کند. همچنین دارای یک میکروفون و بلندگو ساخته شده است، به علاوه Google Assistant یکپارچه شده است، بنابراین شما می توانید با دوربین همانطور که با صفحه اصلی Google صحبت می کنید (بدون پخش موسیقی) صحبت کنید. و همچنین با Amazon Alexa سازگار است. همچنین بلندگوی آن 15 برابر بلندتر از بلندگو در Nest Cam IQ Indoor است، به این معنی که افرادی که در حیاط شما هستند، می توانند از شما بشنوند


دوربین هوشمند


 

بهترین قابل حمل: Arlo Pro 2
Arlo Pro 2 از لحاظ فنی یک سیستم دوربین داخلی و خارجی است. این یک ایستگاه پایه است که به طور مستقیم به روتر خانه شما (از طریق اترنت) متصل است و سپس سیگنال Wi-Fi خود را به هر یک از دوربین های ماهواره ای خود پخش می کند. این دوربین های شخصی (با امتیازات IP65) شبیه دوربین های دیگر در این لیست هستند، با صحبت دو طرفه، دید در شب و هشدار حرکت و صدا. چیز بزرگ این است که هر یک از دوربین های قابل حمل قابل حمل است، بنابراین می توان آن را در هر کجا در محدوده Wi-Fi قرار داد، و هر یک دارای یک باتری قابل شارژ است که می تواند با توجه به سطح فعالیت آن، می تواند در یک زمان باقی بماند. یکی دیگر از ویژگی های بزرگ این است که به شما اجازه می دهد تا به صورت رایگان از هفت روز گذشته ضبط کنید. دارای ابر و ذخیره سازی محلی اختیاری است. و سیستم سازگار با آمازون الکسا، گوگل دستیار، IFTTT و SmartThings سامسونگ است. از آنجا که Arlo Pro 2 سیستم است، پیچیده تر از سایر دوربین های امنیتی هوشمند است. این به مراتب گران تر است. این حرکت پیوسته را ضبط نمیکند، زیرا عمر باتری هر دوربین را کاهش میدهد.


دوربین هوشمند


 

بهترین با Logitech Circle 2 :

Logitech Circle 2 یک دوربین امنیتی خانگی است که از نظر آب و هوایی کاملا متفاوت است و زمینه دید 180 درجه ای دارد. این ویژگی های بسیار مشابه با سایر دوربین های امنیتی خانگی است، اما این واقعا درخشان است، زیرا سازگار با اکثر سیستم های هوشمند خانگی مانند آمازون الکسا و گوگل دستیار و همچنین Apple HomeKit است که نادر تر است. برای تجربه تجربی قابل حمل، شما می توانید از Circle 2 Wire-Free (200 دلار) از ابتدا خریداری کنید.

دوربین به شما هشدار حرکت ارسال، اما به منظور آن را به شما هشدار شخص ارسال شما نیاز به پرداخت هزینه اشتراک. اشتراک همچنین اجازه می دهد تا شما را به راه اندازی مناطق فعالیت. هیچ ذخیره سازی محلی وجود ندارد. شما می توانید به تاریخ 24 ساعته دوربین به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید، اما این اقدام مستمر نیست – دوربین فقط کلیپ هایی را ثبت می کند زمانی که یک نوع اقدام وجود دارد.


دوربین هوشمند


 

بهترین نگهبانان محله: Ring Floodlight Cam
حلقه باعث می شود چندین دوربین امنیتی محکم که بتوانند در خارج از منزل کار کنند، اما Floodlight Cam یک نژاد متفاوت است. این دوربین دارای دید شبانه است، درست مانند دوربین های دیگر، اما دارای دو چراغ LED بزرگ و قدرتمند است که می تواند هنگام تنظیم سنسور دوربین حرکت کند. به این ترتیب، می تواند کسانی را که در حیاط یا حیاط خود به خانه می روند، ضبط و ترساندن کنند. اگر با همسایگان خود تنگ هستید، برنامه حلقه های محله به شما اجازه می دهد فیلم های مشکوک خود را با دیگران در محله خود (در شعاع پنج مایل) به اشتراک بگذارید.


دوربین هوشمند


مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *