نحوه اتصال لپ تاب به تلویزیون دیدگاه خود را بنویسید

نحوه اتصال لپ تاب به تلویزیون:
بسیاری از افراد مایل به تماشای چیزهایی از لپ تاپ های خود در تلویزیون های خود هستند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما می توانید پورت های ویدیویی صحیحی برای رفتن از لپ تاپ به تلویزیون خود ندارید. شما می توانید با استفاده از مبدل ، وسیله ای که به شما امکان می دهد از یک پورت در رایانه خود بروید به نوع دیگری از درگاه تلویزیون خود بروید ، این مسئله را حل کنید. در این مثال از پورت HDMI به پورت VGA خواهیم رفت.( این راهنما برای ویندوز 7 و ویندوز 8 است. همه مراحل ممکن است برای سایر سیستم عامل ها کار نکند.)

مرحله اول:

اولین و مهمترین چیز ، شما به یک لپ تاپ با درگاه HDMI و صفحه نمایش دوم به همراه موارد ذکر شده در بالا احتیاج خواهید داشت.


مرحله دوم: راه اندازی اولیه

فقط سه کابل برای راه اندازی وجود دارد:

ابتدا کابل HDMI را به لپ تاپ خود و سپس به مبدل وصل کنید.( با کلیک بررویکابل HDMIاز فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.)

دوم کابل VGA را از مبدل به پروژکتور وصل کنید.(با کلیک برروی کابل VGA از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.)

سوم کابل USB را به مبدل و لپ تاپ وصل کنید.(با کلیک برروی کابل USB از فروشگاه دیجیکو خرد نمایید.)

توجه داشته باشيد كه سيگنال از مبدل فقط مي تواند يك جهت را انجام دهد. در مثالی که ما از این مبدل استفاده می کنیم فقط می توانید از یک منبع HDMI به یک منبع VGA بروید. اگر لپ تاپی با درگاه VGA و تلویزیون با درگاه HDMI داشتید ، به مبدل دیگری نیاز خواهید داشت.



مرحله سوم: تنظیم رایانه
1. لپ تاپ و صفحه نمایش خود را که عموماً تلویزیون خواهند بود روشن کنید ، اگرچه می توانید از پروژکتور یا مانیتور نیز استفاده کنید.

2. ممکن است در صفحه نمایش دوم خود چیزی نبینید ، نگران نباشید.

3. اگر کلید windows را نگه دارید و “P” را بزنید ، لیستی از گزینه ها دریافت خواهید کرد. اگر با کلید ویندوز ناآشنا باشید ، این کلید کوچک در گوشه سمت چپ پایین صفحه کلید خود است و مانند یک پرچم است.
این لیست کوچک از گزینه ها در ویندوز 7 و 8 متفاوت به نظر می رسد ، اما به سادگی از چهار گزینه تشکیل شده است ، که در مورد کدام یک از آنها بحث خواهیم کرد.



 

مرحله چهارم: گسترش
1. اکنون شما دو گزینه دارید ، اولین موردی که ما به آن خواهیم پرداخت تابع “گسترش یافته” است. بر روی گزینه ای با عنوان “گسترش” کلیک کنید.

2. اگر نمایشگر دوم شما قبل از روشن نبود ، اکنون نمایش داده شده است. اکنون لپ تاپ شما نمایشگر دوم شما را به عنوان یک مانیتور مستقل مشاهده می کند. اگر ماوس خود را کمی بچرخانید ، می توانید آن را در صفحه نمایش دوم خود ظاهر شوید. حتی می توانید ویندوز دیگری را به آن نمایشگر بکشید. شما این کار را با کلیک بر روی قاب پنجره ، نگه داشتن کلیک ، و حرکت پنجره از رایانه خود بر روی صفحه نمایش خود انجام می دهید (جهت حرکت ویندوز به تنظیمات رایانه شما بستگی دارد).



 

مرحله پنجم: طرح بندی طولانی
1. برای راه اندازی جایی که رایانه شما فکر می کند صفحه نمایش دوم شما در ارتباط با رایانه شما است ، باید روی دسک تاپ خود راست کلیک کرده و “Resolutions Screen” را انتخاب کنید. این امر بر کدام جهت حرکت ماوس به منظور انتقال آن از رایانه به صفحه نمایش دوم شما تأثیر خواهد گذاشت.

2. یک “1” بزرگ را نشان می دهد که نشانگر رایانه شما است و یک “2” بزرگ روی صفحه نمایش شما نشانگر نمایشگر ثانویه است. “2” را به راست ، چپ یا بالای “1” منتقل کرده و ضربه بزنید. تصویر نشان می دهد مکان مانیتور ثانویه شما کجاست. به عنوان نمونه ، اگر “2” در سمت راست “1” قرار دارد ، وقتی موس خود را از سمت راست صفحه نمایش خود حرکت می دهید ، در صفحه دوم شما ظاهر می شود.

مرحله ششم: کلونینگ
1. اکنون اگر می خواهید همان مورد را در صفحه نمایش و رایانه خود مشاهده کنید ، می توانید دوباره دکمه Window را نگه دارید و “P” را بزنید.

2. این بار “کپی” را انتخاب کنید.

3. این عملکرد به شما امکان می دهد همان چیزی را در رایانه و صفحه نمایش خود مشاهده کنید.



مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *