هتل هوشمند چین دیدگاه خود را بنویسید

هتل با هوش مصنوعی در چین:

شرکت Alibaba Group Holding چین با کسب اولین هتل اتوماتیک به عنوان تجارت الکترونیک به عنوان رهبر تجارت الکترونیک به دنبال نشان دادن عضلات تکنولوژی خوداست. بخش کسب و کار مسافرت، این هتل که در شهر Hangzhou واقع شده است، در طول شبانه روز مبلغ 1399 یوان برای هر شب رزرو می کند. این شرکت می گوید، انتظار می رود که تا زمانیکه در عملیات، “هتل آینده” به طور قابل توجهی کارآمد تر از هتل های قابل مقایسه باشد.

در هتل آلبیبا، مهمانان توسط یک روبات مصنوعی هوشمند که هویت بازدید کننده را از طریق تشخیص چهره بررسی می کند، خوش آمد می گوید. بلندگوهای هوشمند در هر اتاق نصب می شوند که قادر به روشن کردن و روشن کردن چراغ با فرمان صوتی یا حتی یک بطری آب است که توسط یک ربات تحویل می شود. تمیز کننده ها با این حال بسیار انسانی باقی می مانند، هرچند زمانی که زمان ایجاد تخت ها به طور خودکار اخطار داده می شود.


هتل


 

این هتل آخرین نمونه ای از شرکت های اینترنتی چینی است که تلاش می کند از فن آوری با صنایع سنتی مانند بخش مهمان نوازی کند. در ماه ژوئیه، Baidu Inc، پاسخ چین به گوگل، با گروه InterContinental Hotels در پکن همکاری کرده است که در آن کاربران هتل می توانند تلویزیون را روشن کنند، جاذبه های توریستی نزدیک را پیدا کنند و دمای اتاق را تنظیم کنند، به سادگی با صدای کنترل Baidu، AI.

Tencent Holdings غول صنعت رسانه چینی سال گذشته راه حل مشابهی را برای اپراتورهای هتل در زوها معرفی کرده است.

سیستم های Alibaba توسط سلاح های تحقیقاتی خود، شامل آزمایشگاهی با تمرکز بر هوش مصنوعی، توسعه یافته است. “راه حل هایی که در هتل آینده آلیبابا مستقر شده است، می تواند برای بهبود بخشیدن به بخش مهمان نوازی چین باشد و در عین حال بهبود تجربه مهمانان،” شرکت گفته است. Alibaba مقدار سرمایه گذاری مورد نیاز برای ساخت چنین هتل را افشا نکرده است.

هتل های اتوماتیک جدید نیستند ژاپن اولین بار در سال 2015 با دایناسورهای رباتیک و انسان شناس در میز پذیرش و دستگیره های ربات باز شد. در سنگاپور، چندین هتل همچنین ربات های اتاق سرویس را برای مقابله با کمبود نیروی انسانی استخدام کرده اند. هوشمند LYZ، یک شرکت مبتنی بر شنژن متخصص در هتل های هوشمند، نخستین هتل کاملا اتوماتیک چین را در ماه ژانویه در چنگدو افتتاح کرد و قصد دارد تا در سال جاری 50 کشور دیگر نیز در این کشور سرمایه گذاری کند.


هتل


هتل های اتوماتیک هنوز در روزهای اولیه خود هستند و صرفه جویی در قضاوت می تواند دشوار باشد. تحلیلگران می گویند، روبات ها و سایر امکانات پیشرفته تکنولوژی می توانند به کاهش هزینه های کار یا حل مشکل کمبود نیروی انسانی کمک کنند. با این حال، Jan Freitag، تحلیلگر با شرکت تحقیقاتی بازار جهانی STR، سوال کرد که آیا هتل های خودکار می توانند خدمات لمسی شخصی و خدمات ارزشمندی هتلداران سنتی را ارائه دهند، ویژگی هایی که برای بخش های خاصی از تجارت مهمان نوازی مهم هستند.


هتل


اعلام Alibaba به این دلیل است که شرکت تحت فشار است تا درآمد خارج از فعالیت اصلی خود را دنبال کند. شرکت بورس نیویورک درآمد 85.15 میلیارد یوان (12.4 میلیارد دلار) و درآمد خالص 18.24 میلیارد یوان را برای سه ماه تا پایان ماه سپتامبر گزارش کرد – انتظارات تحلیلگران پایین آمده است. بازیکنان صنعت، بخش عمده ای از کاهش کسب و کار خود را به کاهش فروش آنلاین، که حدود 85 درصد از کل درآمد Alibaba را تشکیل می دهند.

این گروه ممکن است امیدوار باشد که هتل همچنین به خرید آن از مهمانان باهوش تکنولوژی بزرگ کمک کند. همه چیز در اتاق  از تخت خواب تا مبلمان برای فروش در پلت فرم تجارت الکترونیک خود را از طریق کلیک بر روی نرم افزار گوشی های هوشمند خود، در دسترس فروش آنلاین خود را یک مهمان هتل در یک زمان در دسترس است.

با مشاهده ویدئو زیر با این هتل بیشتر آشنا شوید:


 

مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *